Oud 29-10-2009, 16:36
sofie23
sofie23 is offline
Hoe vinden jullie Uggs nu eigenlijk?? Eerst vond ik het Klote dingen, maar ik heb ze toch gekocht
aub koop geen echte, want neppe zijn ook echt goed. Ik heb zelf ze voor 15€ bij Bristol <33
Neppe of Echte/?

Er zijn al heel veel mensen die nep uggs echt lelyk vinden enzo, maar je betaalt gwn voor n merk en niet iedereen heeft 200€ voor schoenen over...

Btw; misschien bestaat er al n topic over uggs, maar BOEIENN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2009, 16:38
Verwijderd
Goed topic.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 16:44
Verwijderd
Zowel de echte als de neppe zijn stinkend lelijk en ik zou niemand aanraden om ze te kopen, want met iedere week dat je ze in huis hebt daalt je IQ met vijf punten. Of met vijftien, als je de echte haalt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 16:47
Verwijderd
Ik vind ze mooi maar alleen de echte
De neppe hebben stinkzolen die van karton zijn gemaakt too bad ):
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 16:47
Verwijderd
Ik vind Uggs, als je niet in een besneeuwd gebied rond gaat banjeren, lelijk en niet nodig. Nep of echt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 17:35
Verwijderd
graflelijke pluizensloffen die t predikaat schoenen niet verdienen en nog belachelijk duur ook
maar toch ben je echt een kneus als je namaakshit koopt
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 17:40
Grapig
Grapig is offline
uggs zijn lelijk maar je bent misschien nog wel erger als je ze nep koopt...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 18:16
Verwijderd
Ik snap niet hoe je Uggs lelijk kunt vinden maar tegelijkertijd ervan overtuigd kunt zijn dat het kopen van de echte minder erg is. Het is stommer om 200,- uit te geven aan iets lelijks dan 15,-, hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 19:20
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Ik snap niet hoe je Uggs lelijk kunt vinden maar tegelijkertijd ervan overtuigd kunt zijn dat het kopen van de echte minder erg is. Het is stommer om 200,- uit te geven aan iets lelijks dan 15,-, hoor.
Oud 29-10-2009, 19:27
tuttebel
tuttebel is offline
lellek, maar ik zou ze als sloffen best kunnen dragen denk ik.
Oud 29-10-2009, 22:26
Vice
Vice is offline
Ik ben dus zo'n achterlijke trut die wel de echte heeft gehaald. Draag die dingen bijna nooit, maar door dit topic zit ik aan te denken om ze in december mee naar Drente nemen voor als ik met de hondjes ga wandelen.
Oud 30-10-2009, 10:14
Verwijderd
Citaat:
lellek, maar ik zou ze als sloffen best kunnen dragen denk ik.
Dit ja. Als vind ik de cardy-variant ofzo wel oke
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 12:07
Volk
Volk is offline
Ik vind ze afschuwelijk. Vooral omdat mensen ze graag combineren met van die strakke broeken die erin gaan en dan meestal ook een strak truitje ofzo. Dus je probeert je dan vrouwelijk te kleden maar trekt daaronder de meest onvrouwelijke, lompe en lelijke dingen aan. Als ik mensen ermee zie lopen lach ik ze uit. Ze zien eruit als oude-opa-sloffen.

@TS: waarom geef je geld uit aan dingen die je klotedingen vindt?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 14:38
Vice
Vice is offline
Citaat:
Als ik mensen ermee zie lopen lach ik ze uit.
Meen je dat nou? Ik vind het best sneu/kansloos om mensen op straat uit te lachen. Zeker als je geen puber meer bent.
Oud 30-10-2009, 14:49
Volk
Volk is offline
Ik lach om alles wat ik grappig vind. Niet dat ik dan als ik iemand voorbij zie komen die persoon belachelijk ga maken en ga wijzen ofzo. Maar ik moet zeker lachen. En als er 3 mensen langslopen in een rijtje met uggs dan vind ik het al helemaal grappig. Vind er niks sneus aan. Beter lachen dan ze minachten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 15:04
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik lach om alles wat ik grappig vind. Niet dat ik dan als ik iemand voorbij zie komen die persoon belachelijk ga maken en ga wijzen ofzo. Maar ik moet zeker lachen. En als er 3 mensen langslopen in een rijtje met uggs dan vind ik het al helemaal grappig. Vind er niks sneus aan. Beter lachen dan ze minachten ofzo.
Oké, dan heb ik je verkeerd begrepen.
Oud 30-10-2009, 15:38
Verwijderd
Ik lach vrij vaak mensen uit op straat hoor. Ik snap niet zo goed wat daar kansloos aan is, ik lach immers alleen kansloze mensen uit.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 16:54
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Allebei lelijk
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 16:55
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
graflelijke pluizensloffen die t predikaat schoenen niet verdienen en nog belachelijk duur ook
maar toch ben je echt een kneus als je namaakshit koopt
Je bent juist een kneus als je 200 euro over hebt voor GRAFLELIJKE PLUIZENSLOFFEN, zoals jij ze zelf noemt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 04:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zowel de echte als de neppe zijn stinkend lelijk en ik zou niemand aanraden om ze te kopen, want met iedere week dat je ze in huis hebt daalt je IQ met vijf punten. Of met vijftien, als je de echte haalt.
Oud 31-10-2009, 09:19
Rivka
Rivka is offline
Wat mij betreft mogen ze allemaal naar de Noordpool voor de Inuit
Hoeven wij die kutdingen tenminste niet te zien.
Oud 31-10-2009, 20:18
Lyouknow
Lyouknow is offline
bespaar je geld en koop de neppe
die dingen zijn niet de mooiste en helemaal uit
en die neppe vind ik bijna net zo fijn als die echte zitten.
Oud 01-11-2009, 21:39
MisSunshine
MisSunshine is offline
Koop ze gewoon niet..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 22:12
sabrosa
sabrosa is offline
Ik vind ze heel lelijk dus ik zou ze ook niet aanraden maar als je ze dan toch echt wilt, kan je beter voor de echte gaan, aangezien de kwaliteit veel beter is dan bij de neppe en de echte gaan neem ik aan wel een paar jaar mee als je er niet mee door de modder gaat rollen, wat ik er wel mee zou doen, maar goed ik zou ze ook niet aantrekken.

Oud 03-11-2009, 13:34
Verwijderd
Maar de neppe kosten nu 4,95 bij de action en waarschijnlijk gaan 40 paar neppe langer mee dan 1 paar echte (als die inderdaad 200 kosten zoals in de OP staat)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2009, 17:11
Verwijderd
Nouja de echte zijn van schapenleer met wollen voering en dat geldt voor de neppe vast niet dus dat geeft ook een kwaliteitsverschil. Als je een gevoelige huid hebt wil je waarschijnlijk juist neppe, want wol kriebelt dwars door je sok heen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:14
Luilak
Luilak is offline
Ik heb uggs gekocht bij de schuurman schoenen van replay,
maar later zei een vriendin tegen mij dat ik ze beter bij schoenenreus kon kopen
Maar mij maakt het verder niet uit echt of neppe
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 16:12
&Lily-Rose
&Lily-Rose is offline
Ik vind Uggs er leuk. Heb zelf een paar grijze. Ik vind de echte leuker dan de fakers. Maar ik kan wel begrijpen dat je ergens voor 20 of 15 euro koopt als je er geen 250 euro voor over hbt.
Wat ik niet snap, is dat er mensen zijn die Ella's of Fla's of whatever kopen. Ze zien er het zelfde uit en zijn even duur. Kan je net zo goed echte kopen lijkt me.
Oud 06-11-2009, 13:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat mij betreft mogen ze allemaal naar de Noordpool voor de Inuit
Hoeven wij die kutdingen tenminste niet te zien.
Sinds wanneer wonen er Inuït op de Noordpool?
Oud 06-11-2009, 13:33
*oma*
*oma* is offline
Als je die schoenen koopt, vind ik dat je de echte moet kopen.
Oud 09-11-2009, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 03:54
Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Ik vind Uggs, als je niet in een besneeuwd gebied rond gaat banjeren, lelijk en niet nodig. Nep of echt.
Agree. Heb altijd gezegd dat ik het überlelijke schoenen vond en lachte stiekem meisjes ook altijd uit (vooral hele dunne, kleine meisjes, dan is het net klein duimpje ) maar ik moet bekennen dat ik ze nu ook heb gekocht en ze zitten heerlijk

Maar ik zit dan ook voor een half jaar in de middle of nowhere (Laramie, Wyoming) waar het heel koud is/wordt (-20/-30 is normaal) + veel sneeuw dus had goede laarzen nodig. En ik moet bekennen, ze zitten heerlijk, net pantoffels.

Maar toch schaam ik me nog steeds dat ik ze gekocht heb terwijl ik zo anti-UGGS was. We zullen zien of ik ze in Nederland ook nog durf te dragen
Oud 10-11-2009, 11:39
Verwijderd
Ik wen altijd pas aan dat soort dingen als het al bijna weer 'uit' is.
De echte vind ik bizar duur, bovendien zouden mijn voeten daar gigantisch groot in lijken. Ja, dat vind ik toch een groot nadeel. Met maatje 36/37 kan het nog wel, maar stel je hebt een grotere maat en je bent al niet zo groot, dan heeft het toch wel een eend-effect.
Laatst heb ik neppe gekocht, voor 40 euro. Omdat ze lekker warm zijn voor in de winter en ze zien er knuffelig uit met van die pluisrandjes.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 12:17
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Waarom?
Omdat ik het lame vind om iets neps te kopen. Maar goed, ik kan me voorstellen dat je ze te duur vindt, want ze zijn ook duur. Maar toch heb ik dan zoiets van, koop de echte of koop ze helemaal niet. In mijn ogen komt het dan over dat je wel mee wilt doen, maar er niet genoeg geld voor (over) hebt. Beetje pauper. Net niet zeg maar. Hmmm... Ik kan het niet verwoorden zonder dat het heel naar klinkt, maar misschien ben ik in dat opzicht dan ook wel een beetje snobistisch .
Oud 10-11-2009, 18:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Omdat ik het lame vind om iets neps te kopen.
Het is toch niets neps, het zijn gewoon echte schoenen en ze zien er exact hetzelfde uit. Het enige verschil is dat ze goedkoper zijn. Als je zo'n merkgeil beest bent dat je bereid bent om honderdvijftig euro meer te betalen omdat er een ander naampje op de schoen staat, nou, dan weet ik het ook niet meer.
Oud 10-11-2009, 19:21
Verwijderd
ik neem aan dat er qua kwaliteit een aanzienlijk verschil is
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Het is toch niets neps, het zijn gewoon echte schoenen en ze zien er exact hetzelfde uit. Het enige verschil is dat ze goedkoper zijn. Als je zo'n merkgeil beest bent dat je bereid bent om honderdvijftig euro meer te betalen omdat er een ander naampje op de schoen staat, nou, dan weet ik het ook niet meer.
Ik denk toch dat er ook wel een aanzienlijk kwaliteitsverschil is.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 21:53
Verwijderd
Ik heb lekkere neppies als sloffen thuis.
Niets helpt zo goed als die dingen tegen natgeregende teentjes.

En waarom zou ik daarvoor 200 euro voor neerleggen, als ik voor 15 euro ook lekkere warme voetjes heb.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 22:10
Elle
Elle is offline
ik heb 'echte', maar ik draag ze al een tijdje niet meer.
Oud 11-11-2009, 07:50
Verwijderd
Ik heb maandag echte uggs besteld bij shoe-store.net
Voor 87 euro incl. vind ik dat nog een goed prijsje ook.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 07:58
Batave
Batave is offline
Ik vind uggs lelijke dingen, maar dat is slechts mijn nederige mening. Daarbij vind ik merkdingen kopen om het merk stom. Ikzelf heb neppe all-stars en die zitten formidabel goed. Ik heb meerdere complimenten gekregen dat mijn schoenen zo cool zijn zelfs al zeg ik erbij dat ze nep zijn.
Oud 11-11-2009, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Leer en wol kunnen best nep zijn hoor hoewel je vast ook leren sneeuwlaarzen met wollen voering hebt van goedkopere merken.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 20:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik vind uggs lelijke dingen, maar dat is slechts mijn nederige mening. Daarbij vind ik merkdingen kopen om het merk stom. Ikzelf heb neppe all-stars en die zitten formidabel goed. Ik heb meerdere complimenten gekregen dat mijn schoenen zo cool zijn zelfs al zeg ik erbij dat ze nep zijn.
Uggs lelijk vinden, maar dan wel all-stars dragen.
Oud 11-11-2009, 21:26
Batave
Batave is offline
Smaak is smaak. :/
Oud 11-11-2009, 22:16
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Omdat schapen
Oud 12-11-2009, 15:32
LoorAn
LoorAn is offline
LELIJKLELIJKLELIJKLELIJK
ze zijn allebei lelijk, maar als jij ze mooi vindt zou ik dus de neppe kopen. scheelt maar een paar centen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 18:34
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Zo'n opmerking is bijna net zo erg als Uggs dragen.
Oud 13-11-2009, 12:51
stanpuch
stanpuch is offline
idd !
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 12:51
stanpuch
stanpuch is offline
kut amy
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 13:04
evi1996