Ik had kaartjes gekocht via internet, dus dat was geen probleem

Nou, ik ben dus vanavond geweest, en ik vond het echt heel erg de moeite waard! De dieren zijn inderdaad binnen, maar dat was ook al bekend. Sowieso zie je niet echt dat je door de dierentuin loopt, alle verblijven waren redelijk goed afgeschermd en er stonden overal lichtsculpturen, dus het viel niet echt op

Ze hebben nu de hele looproute verlicht, om de paar meter staan grote(re) lichtsculpturen, en de stukken die dat niet hebben zijn verlicht met grote lampionnen, lampionstandaarden of andere dingen. Er is ook maar een beperkt aantal kaarten per avond, waardoor het prettig druk is, je kunt "mensvrije" foto's maken van de sculpturen, maar als je ergens in een restaurantje of op een terrasje een chinees biertje wilt drinken is het gezellig druk. Ideaal dus. De sculpturen zijn echt heel mooi gemaakt, er is er 1 gemaakt uit ontelbaar veel kleine flesjes, gevuld met een blauwe vloeistof. Een andere is gemaakt van porselein servies, in de vorm van olifanten. Er is een draak van 100 meter lang en 7 meter hoog (die rook spuwt, jaja!). Er hangt een leuk sfeertje en al met al is het echt wel de moeite van het bekijken waard! De foto's volgen binnenkort, met een beetje mazzel morgenochtend en anders over een paar dagen