Advertentie | |
|
![]() |
|
onze skatebaan werd ook vaak voor die doeleinden gebruikt. totdat bepaalde personen het lachen vonden om de bank in de fik te zetten en de miniramp om te gooien (aluminium ja). Toen heeft de gemeente er een bord geplaatst "verboden toegang na 22:00 bij overtreding een boete van €50"
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Die streetboards zijn net als de tyfusstepjes van 10 jaar terug: Je ziet er alleen maar irritante kutkinderen mee.
Waarom laten ouders hun 8-jarige kroost een drukke weg opgaan met een board waar je makkelijk af kan vallen?! En dan gaan ze natuurlijk dramatisch doen als 1 van die koters onder een auto beland ofzo. Eigen schuld, dikke bult.
|
Verwijderd
|
Enige keer dat ik ooit probeerde te skaten, heb ik erna nog 2 weken kreupel gelopen...
![]() Skatecultuur was in mijn tijd een echte Wanna Be cultuur. Het was cool en elke 12 jarigep ummel deed het. wie het niet deed, werd uitgelachen. Vandaag lijken tijden verandert en heeft skaten opnieuw iets alternatiefs. En ik denk dat dat ook maar goed is voor de kwaliteit van die subcultuur. Echt waar, op het ogenblik dat die pummels erbij komen, dan is alles helemaal omzeep. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik doe sinds kort ook aan skateboarden en vind het echt leuk!
Als je nog een goede website zoekt dan moet je hier eens kijken: http://www.tacky.nl/ Daar zetten ze elke dag nieuwe video's, artikelen en foto's op. Ik heb er zelf ook al een keer op gestaan bij zo'n wedstrijdje in Delft. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het Grote Skateboarders zijn Awesome topic! Verwijderd | 3 | 30-01-2014 18:44 | |
De Kantine |
wat is de domste fout die je ooit maakte? #1 CuwleMandarijn | 26 | 19-12-2011 21:39 | |
Vrije tijd |
Skateboarden Pensionante | 8 | 08-05-2011 16:56 | |
Vrije tijd |
skateboarden/longboarden Verwijderd | 9 | 29-05-2007 12:19 | |
Films, TV & Radio |
het grote DVD/VIDEO verhuur topic Buzzzfuzzz.vs | 3 | 18-11-2003 11:33 | |
Muziek |
skatemuziek mister miyaghi | 54 | 05-08-2002 13:41 |