Wel, om een lang verhaal kort te maken,
toen ik mijn vriend leerde kennen was hij verliefd op een meisje,
en omdat onze relatie toen vriendschappelijk was heb ik daar ook nooit problemen mee gehad,
tot ik natuurijk iets voor hem begon te voelen,
we spraken af, en van het een kwam het ander.
We zijn nu 2 jaar verder en we zijn nog altijd samen,
maar het probleem is, dat hij mij toen we 10 maanden samen ware bekende dat hij toen nog altijd verliefd was op haar. En achteraf bekeken was het inderdaad ook wel duidelijk dat hij inderdaad nog niet over haar was... blijkbaar heeft hij ook zitten twijfelen, toen we ongeveer 3 maanden samen waren tussen mij en haar.. hij had me toen nog maar een kleine maand ontmaagd,en het kwetste daarom echt ook enorm.. toen heb ik ook gevraagd of hij het contact wou verbreken en hij heeft dat gedaan.. maar er was toen in die 10 maanden al zoveel gebeurd, dat als ik eraan terugdacht, me pas toen begon door te dringen hoe blind dat ik wel niet was...
het probleem is nu, dat meisje zit bij ons op school,
en haar gewoon zien maakt mij echt kapot
het is nu al een jaar dat ik zo'n minderwaardigheidsgevoel heb tegenover haar, en gewoon het gevoel heb dat zij veel mooier en beter is..
gewoon het feit dat ie nog zo heeft zitten flirten met haar terwijl ik gewoon tot over mijn over verliefd was op hem,
terwijl nu, valt het echt wel op dat hij mij liever ziet dan ik hem. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat gewoon komt omdat hij mij al zoveel gekwetst heeft dat ik hem gewoon ergens minder ben beginnen zien...
Zo kan het toch niet verder? Ik kan toch niet steeds als ik haar zie me zo slecht voelen? Daarom heb ik al veel overwogen om een punt te zetten achter onze relatie en gewoon opnieuw te beginnen met iemand waar ik al nie vanaf het begin "2de keus" was. Ik heb het al vaak geprobeerd maar dan word hij boos of begint hij te huilen dat hij me niet kwijt wil... Langs de andere kant zijn we ook al zo lang samen en hebben we al zoveel momenten gedeeld...
Maar ik voel me gewoon echt niet goed meer.. Iedereen begint het te zien en vraagt steeds wat er scheelt, maar het begint gewoon echt op me door te wegen,
dus ik kan alle raad gebruiken