Hallo Pebbles,
Ik ben 2 keer al in Rusland geweest! Dus ik heb al wel wat ervaring. Maar hoe het zit met het regelen van een visum dat weet ik niet, aangezien ik met een organisatie naar Rusland ben geweest en die de visum regelde. Wij gingen toen met de bus naar Orjol (200 km) van Moskou, daarvoor hadden we een doorrijvisum nodig voor Wit Rusland.
Moskou is een mooie stad, je kunt daar bij heel veel kraampjes souvenirs krijgen, zou als ik jouw was ook souvenirs kopen. Ik weet niet hoelang je van plan bent om naar Moskou te gaan? Ik zou er in ieder geval meer dan 1 dag voor nemen, aangezien het een hele grote stad is (te vergelijken met de provincie Utrecht in Nederland). Een bezienswaardigheid daar is de wisseling van de wacht

. Erg leuk om een keer te zien! Een andere leuke bezienswaardigheid is het Kremlin (ook van de binnenkant). Je hebt daar ook nog leuke kerkjes, je hoeft die niet allemaal te bekijken, maar als je 1 bekijkt heb je het wel gehad (aangezien ze veel op elkaar lijken).
Nog 1 ding: ik weet niet hoe je gaat? Of je alleen gaat of met een grote groep? Om Rusland in te komen hadden wij een uitnodiging nodig van de Russen. Dus ik weet niet hoe dat zit.
Tja, als je nog meer wil weten, mag je me PM-en of gewoon in dit topic!
Met vriendelijke groeten,