Advertentie | |
|
![]() |
|
^^ Ai
![]() ![]() Ik hou jullie wel op de hoogte hoe het verder verloopt...Sowieso merk ik steeds dat na drie maanden zowat het cruciale punt is of ik mijn interesse in iemand behoud of niet. Maar, wat ik me nu afvraag, in hoeverre is verliefdheid nodig om een relatie te hebben? Wat ik hiermee bedoel is dat in onze (Westerse) maatschappij het klassieke ideaalbeeld bestaat dat een allesoverheersende verliefdheid noodzakelijk is om een relatie te hebben. Is dit volgens jullie noodzakelijk of is dit slechts een resultaat van onze culturele indoctrinatie? Offtopic: ik denk teveel na ![]()
|
Nee, dat is zeker niet noodzakelijk. Wat wel noodzakelijk is, is dat je iemand volledig respecteert voor wie hij is. Daar is zeker een gebrek aan in onze ideale westerse maatschappij. Mensen verwachten het ideale plaatje, krijgen het niet, en tegen het moment dat het echt serieus is, ergeren ze zich aan stinkende schoenen/sokken etc.
Iemand willen veranderen is ook zoiets. Ik denk dat je met wederzijds respect heel ver kunt komen in een relatie. Als je elkaar volledig in elkaars waarde laat, kun je naar mijn idee een toprelatie opbouwen. |
![]() |
|
Nou er moet wel een bepaalde blijvende aantrekkingskracht zijn, iets wat jullie duidelijk onderscheidt van gewone, heel goede, vrienden die elkaar respecteren en graag tijd samen doorbrengen.
Toch ben ik het ermee eens dat 'smoorverliefdheid' niet overschat moet worden voor een relatie, het gaat toch vooral om wat over blijft als die hele hormonale storm is gaan liggen ![]() |
![]() |
|
Even om jullie op de hoogte te houden...
Sinds kort -met vallen en opstaan- zijn we dus een koppel. Ondanks dat het de komende maanden vrij moeilijk gaat worden (zowel hij en ik die in het buitenland gaan verblijven) gaan we het erop wagen. Aanvankelijk was mijn eerste reactie om zoals Optima de vlinders dood te meppen maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Hij is té leuk ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|