Ik heb ruim een half jaar geleden een Traveler HS 9 gekocht.
Hij heeft het altijd prima gedaan. Op een gegeven moment is een flesje sinasappelsap gaan lekken in m'n tas, de camera is toen nat geworden. Ik heb alles zo goed mogelijk afgedaan en laten drogen en eigenlijk nooit ergens last van gehad. Af en toe plakten de knopjes een beetje maar dit is vanzelf overgegaan.
Gisteren heb ik er nog foto's mee gemaakt, niets aan de hand. Hij heeft de hele nacht gewoon binnen gelegen, kan verder niet bedenken wat er mee is gebeurd, maar sinds vandaag doet ie het dus niet meer.
Als ik 'm aanzet schuift de lens netjes uit, maar m'n schermpje laat niets zien. Het licht wel op, maar blijft wit. De lens zelf is verder niet beschadigd ofzo. De knopjes reageren ook niet, ik kan 'm alleen maar uit zetten door de batterijen eruit te halen, de lens schuift dan niet terug in. Als ik de batterijen er weer in doe gebeurd hetzelfde. Ik heb ook geprobeerd 'm aan te sluiten op de PC, maar daar reageerd ie verder ook niet op. Hij gaat aan maar doet verder niets meer.
Aangezien ik aan het verhuizen ben zit de handleiding ergens in 'n doos, geen idee in welke precies.. Ik heb net de handleiding in het Duits gedownload maar hier kan ik niet echt wijs uit. Ik neem aan dat er ergens een resetknop op moet zitten en ik hoop dat ie 't dan weer doet.
Iemand enig idee wat ik er zelf aan kan doen?
|