Oud 19-06-2010, 14:59
skraalkip
skraalkip is offline
4 Vrienden hebben een blind date voor me geregeld. Echt cool dat ze dat gedaan hebben, maar het is de eerste keer dat is zoiets doe. Iemand tips?

Zoals wat te doen? ze komt namelijk gewoon bij mij thuis.

Het is volgende zaterdag al, heb er wel zin in!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2010, 15:40
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Eh, het niet bij jou thuis houden! Dat lijkt me de beste tip.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 18:17
Verwijderd
Zijn je ouders dan ook thuis? Zo nee: voor haar koken, dvd kijken. Niet origineel, maar het geeft je gelegenheid om iets te doen waarbij je tussendoor kunt praten, zodat stille momenten niet erg zijn. Zo ja: regel dat het toch niet bij jou thuis is anders zit je straks zonder iets te doen op je kamer met een meisje dat je niet kent.

Laatst gewijzigd op 19-06-2010 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 18:20
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik zou het niet thuis willen hebben voor het geval dat het niks is
Als je ergens anders bent, kan je veel makkelijker met een smoes weggaan. Als ze bij jou thuis is, moet je maar afwachten wanneer ze weggaat.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 10:52
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
het niet bij jou thuis houden!
Idd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 16:32
ZitriN
ZitriN is offline
Citaat:
Ik zou het niet thuis willen hebben voor het geval dat het niks is
Als je ergens anders bent, kan je veel makkelijker met een smoes weggaan. Als ze bij jou thuis is, moet je maar afwachten wanneer ze weggaat.
Ik zeg dit ja, het lijkt me ook niet echt relaxed voor haar om meteen bij een vreemde jongen thuis te komen. Misschien dat zij er geen probleem van maakt, maar ik heb ooit een eerste date gehad waarbij een jongen dacht dat hij kon scoren in zijn auto, en ik zou nooit van me leven meer bij een jongen thuis afspreken voor de eerste keer, of in zijn auto gaan zitten of iets dergelijk. Ik zou gewoon ergens wat gaan drinken, een ijsje eten met mooi weer, of iets dergelijks.
Oud 20-06-2010, 16:45
pieceofshit
pieceofshit is offline
Citaat:
Ik zeg dit ja, het lijkt me ook niet echt relaxed voor haar om meteen bij een vreemde jongen thuis te komen. Misschien dat zij er geen probleem van maakt, maar ik heb ooit een eerste date gehad waarbij een jongen dacht dat hij kon scoren in zijn auto, en ik zou nooit van me leven meer bij een jongen thuis afspreken voor de eerste keer, of in zijn auto gaan zitten of iets dergelijk. Ik zou gewoon ergens wat gaan drinken, een ijsje eten met mooi weer, of iets dergelijks.
als het helemaal niks is, dan kan je toch altijd gewoon zeggen dat je niet lekker bent ofzo of dat je ouders bijna thuiskomen weetikveel ? dan kan je haar gewoon uitnodigen bij jou thuis !?
dat is wel fijn, dan weet je alles te vinden en je kan gewoon lekker doen wat je wilt ;D
stel dat het een geile date word duik je gelijk je bed in met dr ;D?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 19:48
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
In mijn opinie zou je het niet thuis moeten houden omdat dat niet geheel gelijkwaardig is.

Jij kent dat meisje niet, zij kent jou niet. Het zou gelijkwaardiger zijn om samen in een nader te bepalen café, hangplek of wat ook af te spreken en elkaar aldaar te leren kennen. Nu komt zij in jouw 'comfortzone', zij betreedt voor haar een compleet nieuwe ruimte, terwijl jij 'thuis' bent. Zij moet dan aan jou en de plek tegelijk wennen. Dit kan ontzettend ongemakkelijk voor zowel haar als jou zijn. Voor jou is het misschien ook wel fijn om haar buiten de context van je eigen bankstel te leren kennen.

Bij iemand thuis afspreken kan na een paar dates op zich wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten