Oud 20-06-2010, 17:05
TimOqoon
TimOqoon is offline
Muziek liefhebbers!,

Onlangs zijn wij gestart met de online service.Wij zijn op zoek naar een aantal enthousiaste personen die ermee aan de slag willen en durven gaan.

Met ... kan je een uitzending maken voor een online publiek en daarmee je naam in de markt zetten. Mensen zien wie je bent en wat je kunt. Eventueel kun je een eigen naam aanmaken, al je opgenomen filmpjes zijn dan terug te vinden onder jouw naam.

... is geheel gratis en je kunt starten/stoppen wanneer jij dat wilt(registreren is ook niet nodig). Dit kan tevens voor jou een goede test zijn om te zien hoe het publiek op jouw kunsten reageert want men kan uitzendingen wegstemmen!

Op ... is van alles mogelijk van een uitzending met gitaar of piano tot het DJ'en.

Wij zijn ontzettend benieuwd naar jouw ideeen en feedback
Tim

Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 18:01.
Advertentie
Oud 20-06-2010, 18:06
Verwijderd
waarom zou ik dat doen? Youtube bied me dezelfde voordelen, met als extra dat het publiek me niet kan wegstemmen.
Oud 20-06-2010, 20:39
TimOqoon
TimOqoon is offline
Citaat:
waarom zou ik dat doen? Youtube bied me dezelfde voordelen, met als extra dat het publiek me niet kan wegstemmen.
Hi, je hoeft natuurlijk niets te doen, dit is zeker niet bedoeld voor iedereen. Youtube biedt inderdaad een heleboel, maaaarr het is niet Live. ... is vooral gericht op mensen die voor even op een podium willen staan voor een publiek. Bij ... start je direct met uitzenden, je bent direct in de lucht en je hebt geen idee wie er allemaal meekijken.

Oftewel als je genoeg kick haalt uit het opnemen en plaatsen van een video op youtube, dan is Oqoon niet voor jou, anders zou je het eens moeten proberen voor the fun of it

Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 18:02.
Oud 21-06-2010, 09:05
Verwijderd
Maar jullie bewaren die filmpjes toch, zodat kijkers ze later ook "live" terug kunnen zien, of zie ik dat nu weer verkeerd?
Dan komt het toch alsnog op hetzelfde neer, of zie ik dat nu verkeerd?
Oud 21-06-2010, 13:42
TimOqoon
TimOqoon is offline
Citaat:
Maar jullie bewaren die filmpjes toch, zodat kijkers ze later ook "live" terug kunnen zien, of zie ik dat nu weer verkeerd?
Dan komt het toch alsnog op hetzelfde neer, of zie ik dat nu verkeerd?

Hoi Louis,

Scherp gezien! De history is wel puur bedoeld als "extra" onderdeel, waar bij Youtube dat het hoofdonderwerp is. In het begin was het aanbieden van history eigenlijk helemaal niet de bedoeling(maar je eigen uitzending terug kijken bleek toch erg leuk). De focus ligt dus puur op het Live onderdeel, het terugkijken van een filmpje is extra. Het doel van ... is ook niet om een grote verzameling historie filmpjes te krijgen. We willen zelfs na enige tijd de historie gaan opschonen, door oude(niet populaire) videos te verwijderen.

Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 18:02.
Oud 21-06-2010, 20:48
Verwijderd
ah.

Ok. Naja over live performances hoef ik me niet druk meer te maken.
Het format is me duidelijk.
Maar ik zal er niet aan meedoen Youtube vind ik voor mezelf aantrekkelijker.
Oud 22-06-2010, 18:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit is reclame en daar is dit forum niet voor.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten