Oud 23-07-2010, 19:25
strawberry1996
strawberry1996 is offline
heey mensen,
ik ben 14 jaar, maar hbe iets heel kuts meegemaakt...
vorig jaar vond ik een jongen leuk, en toen deed hij net alsof hij mij ook leuk vond.
hij deed dat alleen maar omdat hij sex met me wilde hebben, maar dat wilde ik niet.
toen maakte hij het uit en vroeg hij me paar weken later weer terug en hij zei toen dat hij me niet meer wilde gebruiken enzo. toen wilde hij weer sex, en ik wilde dat weer niet... zo ging dat verhaal nog even door met uit en aangaan, maar nu voel ik me echt kut dat ik telkens weer in dat lulverhaa; ben getrapt.dat komt omdat ik nogal vergevingsgezind en goedgelovig ben...
maar nu vraag ik me af of ik de enige ben die zoiets heeft gehad of hoe ik van me kutgevoel afkom. en ook of dat het normaal is dat je telkens in hetzelfde lulverhaal trapt?

alvast bedankt mensen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2010, 19:46
Lente
Lente is offline
Je geloofde dan wel steeds weer zijn mooie praatjes, maar je hebt geen seks met hem gehad terwijl je dat eigenlijk niet wilde Snap wel dat je je er rot over voelt, maar je kan er niks meer aan veranderen en waarschijnlijk zal je zoiets niet nog eens laten gebeuren. Niet te streng zijn voor jezelf
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 19:46
deadlytown
deadlytown is offline
naja het is stom van je eigen dat je er elke keer in trapt. maar ja soms heb je die momenten dat het je niet op valt.

en die jongen is gewoon een kansloos figuur.als het hem alleen maar om de seks gaat.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 19:49
Verwijderd
Liefde maakt blind he!
Goed dat je niet toegegeven hebt meid!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 20:24
Verwijderd
Seks -> L&R.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 20:38
deadlytown
deadlytown is offline
Owh sorry dittrich

Laatst gewijzigd op 23-07-2010 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 21:05
Lente
Lente is offline
Citaat:
Dittrich daar staat ie toch al.
dus wat sta je te zeiken?
hij heeft het topic net verplaatst
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 23:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is goed van je dat je niet hebt toegegeven, veel meisjes zouden dat namelijk wel hebben gedaan omdat hij het anders uit zou maken. Dus

Maar aan de andere kant, je neemt hem wel elke keer terug, terwijl hij niet verandert. Daar moet je mee ophouden. Als je een jongen alleen maar seks van je wil, is hij je niet waard.
Ik zag een filmpje op youtube van een jongen die het daarover had, over het te snel naar bed gaan met iemand en hij zei letterlijk (hij is een beetje een ghetto neger, maar ik schrijf het precies zoals hij het zei): Some of y'all be so in love so quick and everything and "Oh he's so cute." The nigger still gonna be cute in.. a year!

Zoek een leuke, lieve jongen die niet op seks alleen uit is en gewoon lief voor je is. Je bent 14 en dat vind ik nog redelijk jong om seks te hebben, laat je ook niet onder druk zetten door je vriendinnen en al helemaal niet door je vriendje, ok?
En vergeet hem. Als hij seks wil en jij niet, is dat niet jouw probleem, maar dat van hem.
Oud 23-07-2010, 23:27
AzN
AzN is offline
'Liefde maakt blind' is hier idd perfect van toepassing. Dit kan ieder meisje overkomen, je moet juist trots op jezelf zijn voor 't feit dat je je niet hebt laten gebruiken .
Oud 24-07-2010, 07:49
Zazum
Zazum is offline
Inderdaad,
Een aantal mensen, hadden het gewoon gedaan....
En jij bleef "nee" zeggen..
En zoals anderen al zeggen: Liefde maakt blind!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 20:30
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Goedzo meid!
Ken je grenzen en laat je nooit misleiden. Je had je nog veel naarder gevoeld als je er wel op in was gegaan.
Oud 30-07-2010, 00:22
Flierefluiter!!
Flierefluiter!! is offline
ik ben 20 en ben net steeds zo goed gelovig als de pest.
je kunt er niks aan doen en om eerlijk te zijn vind ik ook niet dat je er wat aan moet veranderen.
maar 6 keer is wel een aantal te veel vind je niet.
dat geldt trouwens voor hem nog harder dan voor jou, wat een zak.

maar mijn afvies is, blijf lekker naief, maar als iemand 1 keer tegen je liegt, laat dat dan gelijk de laaste keer zijn dat hem/haar gelooft. er zijn genoeg leuke mensen op de wereld die niet liegen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2010, 15:16
Morgendauw1
Morgendauw1 is offline
wat ze zeggen: liefde maakt blind.
maar je hebt niet toegegeven dus denk ik niet dat het erg is.
hij is nog blinder dat hij niet ziet dat je na 2x vragen om seks nog niet wil! hij is gewoon een sukkel en je moet je er niet te veel van aantrekken. als hij alleen maar met je wil om de seks is hij je niet waard.
een relatie is meer dan alleen seks!
14 is inderdaad erg jong en je moet je grenzen stelle en je daaraan houden! dat heb je heel goed gedaan en je kunt beter trots op jezelf zijn daarom dan jezelf stom vinden.
je hebt nu zoiets van: 6x is wel heel veel, dus een 7de keer zal wel niet gebeuren
Met citaat reageren
Oud 31-07-2010, 22:25
Verwijderd
Nou, het is goed dat je niet hebt toegegeven en niet echt dingen hebt gedaan tegen je wil. Zolang dat maar zo is, dan is het goed.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 13:06
strawberry1996
dankjullie mensen...
ik voel me nu al een stuk beter en jullie hebben gelijk:
ik zou ind trots op mezelf moeten zijn dat ik het niet heb gedaan dan mezelf stom vinden omdat ik hem telkens geloofde...
ik kijk nu ook beter uit met jongens...
ik dank jullie met heel mijn hart
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 13:59
Henck
Henck is offline
6x in hetzelfde geintje trappen getuigt niet echt van veel denkvermogen. Face the truth
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 19:08
strawberry1996
het was misschien niet slim,
maar ik zit alsnog op het gymnasium,
dus dat van dat geintje zegt niet dat ik weinig hersenen heb
ik moet gwn minder goedgelovig worden en dsat is inmiddels alwel bij me doorgedrongen en ik geloof nu minder snle mensen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 02:11
JustM700
JustM700 is offline
Nee, dat is niet normaal. (punt)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten