Oud 19-08-2010, 21:28
masterQ
masterQ is offline
k neuk nu al een paar maanden met men vriendin en we hebben het nu eens zondr condoom geprobeert mr het doet pijn als k hem erin steek bij mij tog eens drin lukt het wel goe
alleen als we eerst ff gdn hebben met condoom lukt het betr om drin te krijgen
tips of iets andrs??
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 21:49
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Het hoort allemaal fijn te zijn dus je doet iets fout

Mijn tip:
Langer voorspel, elkaar geil maken enzo. niet gelijk erin maar gewoon alles rustig aan doen. met condoom kan het namelijk helpen omdat er glijmiddel bij zit e.d. maar zonder condoom moet de vagina alles zegmaar alleen doen.

En.
Ik hoop dat je vriendin wel enige vorm, van anti conceptie gebruikt...
Oud 19-08-2010, 22:26
Em.
Em. is offline
Citaat:
maar zonder condoom moet de vagina alles zegmaar alleen doen.
Hoewel je wel los glijmiddel kunt kopen.
maar dat is wel veel minder leuk! tenminste, denk ik

Voortaan dus iets langer en gijler voorspel. Vooral voor háár. Neem er eens de tijd voor, probeer nieuwe dingen uit, vraag haar wat ze lekker vindt, zorg desnoods dat ze al een keer klaar gekomen is vóór jij erin komt (dan heb je gegarandeerd natte zooi) en kijk of het dan beter gaat. Zal zij ook wel leuk vinden, gok ik.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:

Voortaan dus iets langer en gijler voorspel. Vooral voor háár. Neem er eens de tijd voor, probeer nieuwe dingen uit, vraag haar wat ze lekker vindt, zorg desnoods dat ze al een keer klaar gekomen is vóór jij erin komt (dan heb je gegarandeerd natte zooi) en kijk of het dan beter gaat. Zal zij ook wel leuk vinden, gok ik.
Natte zooi hahaha.. Sommige vrouwen worden heel nat maar sommige ook heel weinig..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 22:36
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Ze worden in ieder geval wat losser, minder strak
Oud 19-08-2010, 23:17
Em.
Em. is offline
Citaat:
Natte zooi hahaha.. Sommige vrouwen worden heel nat maar sommige ook heel weinig..
Ik denk dat er niet zoveel vrouwen zijn die daar (vóór hun overgang tenminste) al last van hebben. Als een vrouw niet nat genoeg kan worden, ook niet als ze heel erg opgewonden is, dan kan er medisch iets aan de hand zijn, denk ik. Volgens moeder natuur zou het in ieder geval wél moeten werken. Ik vermoed ook dat dit wel te verhelpen is met wat meer opwinding, óf het moet aan wat anders liggen (bij hem) of zij moet een reden hebben waardoor ze minder vochtig wordt dan zou moeten. Dan moet je misschien wel richting huisarts denken, I dunno.

Maar probeer het eerste nu maar met een verbeterd en langer voorspel!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 23:19
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Er zijn ook zoveel foute alternatieven te noemen dat je zou kunnen doen om een vagina nat te maken.
Laat je geest de vrije loop o/
Oud 19-08-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, en vooral bij de opening wil het nog wel eens stroef gaan. Tis niet alsof het er direct uitloopt.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 16:13
Verwijderd
Goed, het topic is opgeschoond. Het lijkt me voor iedereen beter wanneer we het niet meer over het taalgebruik van TS hebben, dat doe ik wel via pm heeft Marco al gedaan via pm!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 00:50
Verwijderd
Citaat:

Oh, glijmiddel kan sowieso heel erg leuk zijn, vooral als het ook massageolie is. Hmm, glibberen!

Ahem. Het eerste waar ik bij dit topic aan dacht, was dat de voorhuid van de topicstarter misschien wel iets te strak is of het toompje te kort, waardoor het pijn doet als er druk op komt. TS, waar doet het pijn? En wat voor pijn? Doet het ook pijn als je jezelf 'strak aftrekt'?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 19:52
masterQ
masterQ is offline
Citaat:
Oh, glijmiddel kan sowieso heel erg leuk zijn, vooral als het ook massageolie is. Hmm, glibberen!

Ahem. Het eerste waar ik bij dit topic aan dacht, was dat de voorhuid van de topicstarter misschien wel iets te strak is of het toompje te kort, waardoor het pijn doet als er druk op komt. TS, waar doet het pijn? En wat voor pijn? Doet het ook pijn als je jezelf 'strak aftrekt'?
het trek als hij drin gaat en dat doet pijn
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 21:17
Verwijderd
Misschien eens glijmiddel proberen?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
het trek als hij drin gaat en dat doet pijn
Misschien kun je het voorzichtig oefenen bij het aftrekken, zodat de huid en het toompje wat soepeler worden?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:34
arPos
arPos is offline
Citaat:
Het hoort allemaal fijn te zijn dus je doet iets fout
Wat een larie;

de zuurgraad van de vagina is anders dan die van de penis, en dat kan irriteren, vooral als de huid nog gevoeliger raakt door te veel wrijving.
Oud 02-09-2010, 18:40
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Wat een larie;

de zuurgraad van de vagina is anders dan die van de penis, en dat kan irriteren, vooral als de huid nog gevoeliger raakt door te veel wrijving.
Hadden we het over zuurgraad?
nee.

mijn punt.
zorg dat je elkaar genoeg 'opgeilt' je lichaam is erop gebouwd om zonder condoom, zonder pijn te functioneren.

dus...
dan doe je iets fout, of niet lang genoeg.
Oud 02-09-2010, 18:47
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hadden we het over zuurgraad?
nee.
Nee je zegt dat dat altijd lekker zou moeten zijn, en dat is larie vanwege het verschil in zuurgraad, als jij dat al had vermeld dan had ik niet hoeven te reageren, immers dan had de oorzaak van (een deel van) de pijn al duidelijk geweest.
mijn punt.

Citaat:
zorg dat je elkaar genoeg 'opgeilt' je lichaam is erop gebouwd om zonder condoom, zonder pijn te functioneren.
Mwoa, ik kan uit ervaring spreken dat dat gewoon niet altijd zo is.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten