Advertentie | |
|
![]() |
|
Thnx voor de reacties. Het lijkt misschien snel maar ik heb m'n keuze eigenlijk al gemaakt. Het zit tussen mij en m'n huidige vriendin gewoon niet goed, omdat ik haar meer zie als m'n zus waar ik voor moet zorgen, dan als m'n vriendin. Ik voel wel liefde voor haar, maar niet op de manier zoals het zou moeten.
Volgende week zie ik haar weer en dan zal ik het toch echt moeten vertellen, want zoals het nu gaat kan het gewoon niet.. Het lijkt bijna alsof ik 2 relaties tegelijk heb en het verward me mateloos ![]() Daarna ff een tijdje rustig aan en J beter leren kennen en dan zien we wel verder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Even een kleine update en dan kan hier in principe wel een slotje op.
Vandaag naar beatstad geweest en veel met J gesmst. Is Anouk bezig, krijg ik een smsje van me vriendin dat ze het uitmaakt. En dat vind ik dan wel weer heel vervelend. Ik weet niet hoe het komt. Maar aan de andere kant beter dat zij er nu meteen al een punt achter zet ipv van nog een week aanpoten. Maar ja, ik denk dat ik het vooral vervelend vind dat ze het via sms heeft gedaan. Op de 1 of andere manier vind ik dat heel laf en had ik dat ook niet van haar verwacht. Maar dat zal wel weer mijn kromme gedachtegang zijn op het moment. Thnx voor de comments in ieder geval. Ik waardeer het echt ![]() Greetz,
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Heel groot dilemma Petermaasje | 3 | 24-11-2016 23:12 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma driene | 73 | 13-12-2007 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Schuldgevoelens over afwijzing 6/7 jaar geleden. Op terugkomen? trophus | 19 | 21-08-2007 19:35 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Psychologie |
dilemma Verwijderd | 2 | 06-01-2003 06:55 |