Advertentie | |
|
![]() |
|
Je bent net een maand bezig, hou dat ook in je achterhoofd. Want soms moet je gewoon even wennen aan een bepaald ritme.
Verder doe je het voorkomen alsof je nauwelijks tijd hebt om te ontspannen. Maar voetbal hóórt juist die ontspanning te zijn. Werk+school valt in de categorie werken, terwijl sport in de categorie ontspannen hoort. Ik zou dus niet zozeer helemaal stoppen met activiteiten buiten werk en school om, maar ik zou zoeken naar een activiteit die je ook echt als ontspanning ervaart. Overweeg wel nog even of het een kwestie is van de sport die je niet leuk vindt, of dat je gewoon de jongens uit je team nog goed moet leren kennen en dat het dan vanzelf leuk wordt. Hoe vaak doe je dat krantenbaantje trouwens? Is het een ochtendkrant of een wekelijks huis-aan-huis krantje? Als het een ochtendkrant is, zou ik overwegen om een ander baantje te zoeken. Bijvoorbeeld doordeweeks 2 avonden vakken vullen. Of in het weekend op de zaterdag werken. Dan trekt het niet elke dag aan je en is het daarom misschien beter behapbaar, terwijl je toch kan sparen. Als het een huis-aan-huis krantje is, dan kan dat je nauwelijks zoveel werkdruk opleveren dat je het niet trekt. Dan denk ik dat het probleem hem naast het voetbal vooral ligt in het wennen aan het werk wat bij dit VWO-jaar hoort. Je kan je ouders vragen om je te helpen met het inplannen van je huiswerk bijvoorbeeld, om die last wat te verminderen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
eten & niet eten 12345 | 16 | 07-10-2004 20:15 | |
Liefde & Relatie |
met werkelijk alles wat ik doe, ik kan haar echt niet vergeten. Bruut | 24 | 01-05-2004 18:37 | |
Psychologie |
alles wat ik doe in mijn leven maakt mij onzeker... Verwijderd | 2 | 09-11-2003 22:08 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 |