Oud 06-10-2010, 16:17
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 20:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2010, 20:21
Verwijderd
Heb je niet een bepaald thema? Dan is het makkelijker zoeken!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 01:36
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
wedstrijdje; spijkerpoepen, ballon gooien, bellen blazen, marshmallows in je mond stoppen. Verder doet een kampvuur onder het genot van een paar kratten bier het ook goed hoor. Verder zou je bijvoorbeeld de hal als je binnenkomt helemaal vol kunnen stoppen/hangen met ballonnen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 01:41
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Bij de zeeman heb je een heleboel feestartikelen waarmee je een feest heel makkelijk op kunt pimpen. Bijvoorbeeld gekleurde plastic bekertjes, slingers, enz. Je zou ook nog bij de deur hawai kettingen/lichtgevende armbandjes/snoepkettingen uit kunnen delen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 06:11
Verwijderd
doe vooral zoiets waarbij veel mis kan gaan, wat speelgoedgitaar zei, ballon gooien, bellen blazen marshmellows in je mond stoppen enz.
als er blunders worden gemaakt is het altijd lachen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 12:45
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
doe vooral zoiets waarbij veel mis kan gaan, wat speelgoedgitaar zei, ballon gooien, bellen blazen marshmellows in je mond stoppen enz.
als er blunders worden gemaakt is het altijd lachen
dit, werkt meestal wel.
BTW gefeliciteerd Optima
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 13:04
Verwijderd
Inderdaad Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 19:13
Verwijderd
Ligt misschien aan mij, maar voor mij is een leuke housewarming gewoon gezellig bijpraten met goede vrieden, rijkelijk voorzien van drankjes en hapjes met leuke muziek op de achtergrond en eventueel als afsluiter een goede film.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat bvb wedstrijdje; spijkerpoepen, ballon gooien, bellen blazen, marshmallows in je mond stoppen. leuk gevonden zal worden door de gasten.
Misschien als ze nog 15 ofzo zijn (en dan nog, bellen blazen?), maar toch niet in de 20 -< 30 jaar?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 19:30
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
^hahahahaha inderdaad. maar ze zegt wel spetterend, en ik neem niet aan dat dat met een lekker huiswijntje alleen zal gebeuren.
Oud 08-10-2010, 19:37
Verwijderd
Ze kan anders haar jartelles van onder het stof halen en een striptease voor alle mannelijke gasten houden.
Wedden dat ze dat veel spettender gaan vinden dan een hal vol ballonen.

Maar voor ik hier weer gebannen worden wegens seksistische opmerkingen:

Gewoon wat sfeervolle verlichting (kaarsjec ect) een gedekte tafel met een fondu stel en als dessert ijs en taart. En eventueel kan je de gasten vragen in uitgangskleding te komen. Niet te stijf maar zeker ook niet te platvloers. Kunnen jullie erna nog de bloemetjes buiten gaan zetten als jullie dat wensen.

En voor de nerds onder ons:
Een filmmarathon! Iedereen brengt zijn favoriete film bij en alles word na elkaar bekeken. Plezier tot morgenvroeg!
And last but not least: the lan party!

Laatst gewijzigd op 08-10-2010 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 22:05
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Gewoon wat sfeervolle verlichting (kaarsjec ect) een gedekte tafel met een fondu stel en als dessert ijs en taart. En eventueel kan je de gasten vragen in uitgangskleding te komen. Niet te stijf maar zeker ook niet te platvloers. Kunnen jullie erna nog de bloemetjes buiten gaan zetten als jullie dat wensen.
En voor de mannen, huur een tap en een paar fusten bier en doe een wedstrijdje taphangen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 01:22
Verwijderd
Citaat:
En voor de mannen, huur een tap en een paar fusten bier en doe een wedstrijdje taphangen.
Héél leuk!, MAAR
't mocht niet te veel kosten
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 16:42
Verwijderd
Huis vol kaarsjes, laat de traiteur veel hapjes brengen of maak zelf heel veel verschillende bruschetta's, champagne, wijn, en bier koud, laat iedereen een wens opschrijven voor het nieuwe huis, verbindt de kaartjes aan een thaise geluksballon/lampion/ufoballoon. Leuk toastmoment.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten