Oud 10-08-2002, 20:24
lieve
lieve is offline
Hey,
Ik ga de laatste tijd veel uit met dezelfde vriendenkliek( allé, vrienden kan ik ze nog nie direct noemen, maar toch!)! Nu 1 van die gasten is 25 en verliefd! Op mij!? Ik vind dit vrij ambetant .. want ik ben niet verliefd op hem! En het is nu niet door het leeftijdsverschil! Ik voel gewoon niets voor hem!
Mijn beste vriendin is verliefd op hem!? Maar ik begrijp HAAR niet! Ze probeerde me er eerst aan te koppelen en begin deze week zei ze dat ze al een tijdje gevoelens voor hem heeft! Maar ze weet niet wat te doen! Maar ik voel me heel ambetant nu ik met hen wegga! Want HIJ is verliefd op MIJ en m'n beste VRIENDIN is verliefd op HEM! Nu voel ik me gewoon ROT!
Als we weggaan, hangt hij de hele tijd rond mij! Ik wil ook plezier hebben die avond in plaats van de hele tijd aan iedereen te denken, dus ik dans met hem ... doe zot met hem!( geen gekus ofzo, niets van dat! Maar gewoon kattekwaad uitsteken!) Maar dan zit ik weer te denken dat mijn vriendin jaloers gaat worden! En ik wil niet dat hij tussen onze vriendschap komt, die al 10 bestaat!

Hoe kan ik deze situatie nu het best oplossen!??????????
Hij weet dat ik HELEMAAL NIETS voor hem voel, daar ben ik zeker van ... !! Maar je kan het gewoon zien, aan de manier waarop hij zich gedraagt dat hij nog steeds verliefd op me is!(raar dat ik zoiets zelf zeg!)

Ik wil dit ambetante gevoel zo vlug mogelijk van me af krijgen! Maar hoe!?
En begrijpt iemand m'n vriendin?? Eerst probeert ze ons te koppelen om me anderhalve week later te zeggen dat ze zelf al een hele tijd gevoelens voor hem heeft!?
Damme, ... HET LEVEN IS INGEWIKKELD!!
Oud 10-08-2002, 20:37
PardonMe
PardonMe is offline
tja beetje lullige situ.
Je vriendin is op die jongen verliefd, maar hij is weer verliefd op jou en jij op jouw beurt bent weer niet verliefd op hem..
Misschien dat jij nou die jongen aan je vriendin kunt koppelen..
Maarja, koppelacties draaien meestal op niets uit, omdat het allemaal zo geforceerd is en er vaak geen echte gevoelens dan bij zijn..
Dus er is niet echt iets wat je kunt doen, dan gewoon jezelf te blijven en plezier te maken..
Die jongen weet dat jij niet verliefd op hem bent, dus hoe hij daar mee omgaat is verder aan hem... En hetzelfde geldt dus eigenlijk voor je vriendin..

tja in jouw situatie zou ik me ook wel een beetje ongemakkelijk voelen hoor, bang dat je de een tekort doet en de ander jaloers wordt ofzo.. maarja, als je een beetje redelijk nadenkt dan kun je eigenlijk niet anders doen,dan hoe je normaal ook doet..

Je vriendin kan je natuurlijk gewoon een beetje steunen enzo, door er voor haar te zijn, gewoon hoe het is als een vriendin van je verliefd op iemand is, alle verhalen ed aanhoren
En bij die jongen gewoon wel laten weten waar hij aan toe is, dat je zijn gevoelens niet beantwoord en dat hij dingen niet moet gaan forceren..
Oud 10-08-2002, 22:02
lieve
lieve is offline
Thx,
echt goede raad van je!
Mijn vriendin weet dat ik haar graag met hem samen zou zien! Zou best wel een leuk koppel zijn! Maar ik vond het gewoon dom van haar om me aan hem te koppelen terwijl ze eigenlijk zelf iets met hem wou! She is a strange person! hehe
Maar met hem is het allemaal goed uitgepraat(voor de paar x dat ik hem nuchter gezien heb!), dus dat zit wel bonne! Maar verliefdheid gaat niet op 1 2 3 over dat weet iedereen, dus ...
Thx voor de reactie...

Greetz Lieve
Oud 10-08-2002, 22:53
Verwijderd
Die vriendin wil graag dicht bij hem in de buurt zijn, vermoed ik. Zolang jij close met de gozer bent, kan zij ook in de buurt van hem zijn.

Misschien hoopt ze erop dat hij haar na verloop van tijd toch leuk gaat vinden en / of kan ze hem gewoon niet uit haar hoofd zetten.

Dus doet ze het onlogische: ze probeert jullie te koppelen, terwijl ze zich rot voelt als ze jullie samen ziet.

Meisjes *zucht*
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 14:46
girl18
girl18 is offline
de eerste stap is gewoon niet meer met die jongen flikflooien

Citaat:
Als we weggaan, hangt hij de hele tijd rond mij! Ik wil ook plezier hebben die avond in plaats van de hele tijd aan iedereen te denken, dus ik dans met hem ... doe zot met hem!( geen gekus ofzo, niets van dat! Maar gewoon kattekwaad uitsteken!) Maar dan zit ik weer te denken dat mijn vriendin jaloers gaat worden!
ook al is er geen gezoen bij en dat soort dingen.. maar voor die jongen kan het overkomen dat je wel degelijk wat voor hem voelt.. en het gewoon ontkent..

en dan kan je het hem nog duizend keer vertellen... het helpt bijna nooit.. maar het enigste wat je kunt doen is afstand nemen van die jongen..
Oud 11-08-2002, 15:33
lieve
lieve is offline
Afstand nemen is makkelijker gezegt dan gedaan!
Als we uitgaan is hij er ook altijd bij !! Hoe neem je dan afstand ... OK, je kan nu zeggen hou je zo weinig mogelijk bezig met hem ... maar dan krijg ik weer de opmerking van IEDEREEN, waarom ben je kwaad op hem! Dat heb ik al geprobeert ... en wat ik heb moeten doen om hem te kunnen zeggen dat ik niet kwaad was op hem, maar gewoon niet dezelfde gevoelens voor hem had, dan hij voor mij ... daar zijn wat dagen over gegaan! En dat wil ik niet weer meemaken!
Dus ... afstand nemen, is makkelijker gezegt dan gedaan!

Ik vind dit allemaal zo "voos"! Omdat 1 iemand gevoelens heeft voor een ander kan dit in de hele groep zoooooooveel doen veranderen ... dat het niet meer aangenaam word!
Oud 11-08-2002, 22:59
lieve
lieve is offline
Waarom m'n vriendin hem aan mij probeerde te koppelen heb ik nu eindelijk ontdekt! Ik moest het weten en ik heb het haar gewoon gevraagd,want ze is nu echt tot over haar oren verliefd en ik wou een antwoord hebben!
Ze dacht dat ze door hem aan mij te koppelen zou kunnen vergeten, omdat hij dan een vriendin zou hebben en ze zou nooit tussen een relatie komen!

Ik ben daarjuist met haar en nog een vriendin naar de kermis geweest in het dorp een beetje verder! En ze was echt zichzelf niet!! Ze is tot over haar oren verliefd op die gast! Ik voel me nu ietsje beter doordat ik weet waarom ze me aan hem wou koppelen! Maar nu voel ik me nog steeds slecht omdat hij op mij is en zij op hem!
Zou het een goed idee zijn om met hem eens een babbelke te slagen over haar gevoelens voor hem! (zelfs al zou ik de toestemming hebben van haar!?)

Greetz Lieve
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten