![]() |
|
![]() |
ik ben nu nog jong, maar ben bang voor de zware opleiding die ik later (99% zeker weten) wil gaan doen. waar heb ik het over: de zware brandweeropleiding. kijk hier voor een filmpje:
klik hier als het filmpje het niet doet: http://www.youtube.com/watch?v=4o8WbByWQzg ik heb nu namelijk nog echt het uithoudingsvermogen van een tosti. en ga die test zeker weten niet halen! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je wilt kunnen hardlopen, moet je gaan hardlopen! Kijk dan naar trainingsschema's waarbij je het lopen in kleine stukjes opbouwt. Bijvoorbeeld met het start to run programma van Evy Gruyaart. De bestanden zet je op je mp3 speler en Evy vertelt vanzelf wanneer je moet lopen of wandelen. Hardlopen is niet mijn ding, maar hiermee is een half uur me gelukt.
|
Verwijderd
|
In feite zit conditie in van alles en nog wat, maar als je er echt aan wil werken is het misschien verstandig om naar een sportschool te gaan, en daar om hulp te vragen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
overigens is een opleiding eenvoudiger als je weet dat het je erg intereseert, het zou pas vreselijk worden als je niet zeker zou weten of je die opleiding zou willen doen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media Suzanmb | 2 | 12-11-2013 09:17 | |
Studeren |
opleiding SPH? Shaunice | 21 | 12-02-2010 17:53 | |
Studeren |
Nieuwe opleiding, help help ! Afwezig | 5 | 20-09-2005 08:31 | |
Psychologie |
bang voor mijn gevoel moon | 7 | 07-09-2005 21:28 | |
Psychologie |
Bang om te beginnen met opleiding. Bird-one | 14 | 14-04-2004 15:39 | |
Psychologie |
Bang om te leven eeh...? | 14 | 29-03-2002 07:39 |