![]() |
|
Piemels staan bij mijn weten wel vaker scheef (lees anders ook dit topic). Ruiken lijkt me ook niets vreemds (zolang je het maar af en toe schoonmaakt
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke iedereen, bedankt voor de snelle reacties. Er is nog een vraagje, maar daar schaam ik me nogal voor eigenlijk...
Toen ik het masturberen net had uitgevonden, deed ik het vrij vaak, en op een dag deed mijn eikel zeer, en zat er een rode rand omheen. Nu is de rand er nog wel, maar geen pijn. Moet ik hier nog iets mee? (Sorry voor de vele vragen, ben nogal onzeker :$) |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Ik denk dat je gewoon iets te gretig was en dus iets te veel gemasturbeerd hebt. Zolang het geen pijn blijft doen kan het imo geen kwaad en volgens mij zal het dus ook wel weggaan. Als het na enkele weken niet weggaat zou ik gewoon de huisarts is raadplegen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes en ruk ze! Hoe vaak en hoe dat is helemaal aan jezelf. Niks mis mee. Laterss! |
![]() |
|
![]() |
Over dat scheef staan, daar is helemaal niks mis mee hoor! Mijn ex had dat ook, maakt echt niks uit. Alleen als je sex hebt en hij floept eruit dan por je hem ernaast haha :XD: over die geur, ja dat iis logisch heel simpel omscheven het is een 'pik' geur
![]() ![]() ![]() x |
![]() |
||
Citaat:
enough said maar inderdaad, wat je zegt klopt als een bus. |
![]() |
|
Penissen zijn bijna nooit kaarsrecht, alleen in bewerkte afbeeldingen ofzo.Ook heeft de penis een eigen unieke geur; net als de oksels (jaja, zweet) die van nature vrouwtjes lokken. En oja, ik kom bijna iedere dag klaar in bed, dan kan je lekker fantaseren, als je begrijpt wat ik bedoel, dus het is vrij normaal.
|
![]() |
||
Citaat:
maar als het een spaanse kraag is geweest, heb je geluk gehad... Krijg je hem namelijk niet terug (de voorhuid) dan kan het zijn dat de doorbloeding van de eikel weg is. Wat betekend dat dat weefsel af zal sterven...
Laatst gewijzigd op 15-05-2011 om 21:39. Reden: quote toegevoegd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
das toch abnormaal. das veel te veel. de rest is oké ma da is beke veel ze. (mijn mening natuurlijk.) grtz diabolo |
![]() |
|
Verwijderd
|
mag ik er even een vraag tussendoor gooien?
als ik een stijve heb krijg ik mijn voorhuid met geen mogelijkheid achter mijn eikel. hoort dat zo??? hoe verander je dat eigenlijk? p.s. ik trek me 3 keer per dag af. ik ben ook 15 en 2 jaar geleden voor het eerst klaargekomen. dat is misschien wel abnormaal veel. |
![]() |
||
Citaat:
Op zich is het de bedoeling dat je voorhuid over je eikel heen kan als ie stijf is, dat zal comfortabeler zijn tijdens de seks. Je kunt dat veranderen door te rekken... <linkje> Pas wel op dat je je voorhuid niet meteen te ver wilt krijgen. Als je voorhuid namelijk over je eikel schiet, en dan niet meer terugwil, heb je last van een spaanse kraag. De voorhuid sluit de bloedtoevoer naar de eikel af, waardoor dat weefsel geen zuurstof meer krijgt. dat weefsel (je eikel dus) kan dan uiteindelijk afsterven. Als dat gebeurd: TIP
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|