Oud 29-04-2011, 17:04
Savrata1337
Savrata1337 is offline
Ik ben 15 jaar, en ik kwam laat in de pubertijd. Nou is het zo dat mijn piemel wat naar rechts staat, zowel stijf als slap. Is dit normaal?
En kan het kloppen dat de penis anders ruikt dan andere delen van het lichaam?
Is het normaal om meer dan 5 keer per week af te trekken?
Ik heb ook op internet opgezocht wat de gemiddelde lengte is voor mijn leeftijd. Ik zit er ongeveer 1 cm onder. Trekt dit nog bij?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 17:24
Verwijderd
even kortaf, allemaal normaal, en ja dat trekt nog wel bij
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 17:36
Volk
Volk is offline
Het is allemaal normaal. En bedoel je de lengte van je penis of van je lichaam? Daarvan weet ik niet of het nog bijtrekt hoewel je nog vrij jong bent en je waarschijnlijk nog wel zult groeien. Maar 1 cm meer of minder maakt op beidde vlakken niks uit.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 18:35
Em.
Em. is offline
Piemels staan bij mijn weten wel vaker scheef (lees anders ook dit topic). Ruiken lijkt me ook niets vreemds (zolang je het maar af en toe schoonmaakt ). Gemiddelden zijn maar gemiddelden en het groeit inderdaad nog allemaal, en misschien kom je wat onder het gemiddelde uit of wat erboven, maar een centimeter kan nooit zoveel uitmaken. En bovenal: probeer maar eens een eerlijk gemiddelde te vinden. Wie zegt dat jouw internetgemiddelde er niet drie centimeter boven ligt?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 20:13
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik ben 15 jaar, en ik kwam laat in de pubertijd. Nou is het zo dat mijn piemel wat naar rechts staat, zowel stijf als slap. Is dit normaal?
Compleet normaal. Bijna geen één is kaasrecht.
Zorg ervoor dat je je regelmatig wast, dan zal de geur wel wat mee vallen. Tuurlijk, na masturberen zal 't wat ruiken.
Ja.
Ik heb ook op internet opgezocht wat de gemiddelde lengte is voor mijn leeftijd. Ik zit er ongeveer 1 cm onder. Trekt dit nog bij?
Maak je geen zorgen. Je zit heel dicht bij 't gemiddelde en hij zal nog wel groeien.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 20:26
Savrata1337
Savrata1337 is offline
Oke iedereen, bedankt voor de snelle reacties. Er is nog een vraagje, maar daar schaam ik me nogal voor eigenlijk...
Toen ik het masturberen net had uitgevonden, deed ik het vrij vaak, en op een dag deed mijn eikel zeer, en zat er een rode rand omheen. Nu is de rand er nog wel, maar geen pijn. Moet ik hier nog iets mee? (Sorry voor de vele vragen, ben nogal onzeker :$)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 23:53
Serieus&Speels
Serieus&Speels is offline
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Ik denk dat je gewoon iets te gretig was en dus iets te veel gemasturbeerd hebt. Zolang het geen pijn blijft doen kan het imo geen kwaad en volgens mij zal het dus ook wel weggaan. Als het na enkele weken niet weggaat zou ik gewoon de huisarts is raadplegen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 21:00
Verwijderd
is niks ernstigs hoor je bent gewoon een echte trekvogel niks mis mee op deze leeftijd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Oke iedereen, bedankt voor de snelle reacties. Er is nog een vraagje, maar daar schaam ik me nogal voor eigenlijk...
Toen ik het masturberen net had uitgevonden, deed ik het vrij vaak, en op een dag deed mijn eikel zeer, en zat er een rode rand omheen. Nu is de rand er nog wel, maar geen pijn. Moet ik hier nog iets mee? (Sorry voor de vele vragen, ben nogal onzeker :$)
Hoi! Kan die rode rand misschien een Spaanse kraag kunnen zijn geweest? (www.sexwoordenboek.nl) Dat kan je wel eens hebben als je voorhuid (te) strak is. Maar als je hem makkelijk helemaal naar achteren kan trekken tijdens het "masturberen" (wat een keurig woord eigenlijk he?) dan is dat niet zo.

Succes en ruk ze! Hoe vaak en hoe dat is helemaal aan jezelf. Niks mis mee.
Laterss!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 00:43
Rachelll
Rachelll is offline
Over dat scheef staan, daar is helemaal niks mis mee hoor! Mijn ex had dat ook, maakt echt niks uit. Alleen als je sex hebt en hij floept eruit dan por je hem ernaast haha :XD: over die geur, ja dat iis logisch heel simpel omscheven het is een 'pik' geur klinkt heel dom maar is geen stank ofzo maar is heel anders. Dat aftrekken is ook niks mis mee, ik bevredig mezelf elke dag, en soms 2x per dag en ik vin dhte niet erg boeie ik vind sex gewoon chill beter tog en je pik groeit nog tot je 19e ofzo dus maak je geen zorgen en onthoud altijd: de lengte maakt niet uit het gaat erom wat je ermee kan doen!!!
x
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 10:36
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Over dat scheef staan, daar is helemaal niks mis mee hoor! Mijn ex had dat ook, maakt echt niks uit. Alleen als je sex hebt en hij floept eruit dan por je hem ernaast haha :XD: over die geur, ja dat iis logisch heel simpel omscheven het is een 'pik' geur klinkt heel dom maar is geen stank ofzo maar is heel anders. Dat aftrekken is ook niks mis mee, ik bevredig mezelf elke dag, en soms 2x per dag en ik vin dhte niet erg boeie ik vind sex gewoon chill beter tog en je pik groeit nog tot je 19e ofzo dus maak je geen zorgen en onthoud altijd: de lengte maakt niet uit het gaat erom wat je ermee kan doen!!!
x
"Say I got a little dick, I still get it in. It's not about the size of it, it's where you get to stick it in."

enough said

maar inderdaad, wat je zegt klopt als een bus.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 14:01
JesseJames
JesseJames is offline
Penissen zijn bijna nooit kaarsrecht, alleen in bewerkte afbeeldingen ofzo.Ook heeft de penis een eigen unieke geur; net als de oksels (jaja, zweet) die van nature vrouwtjes lokken. En oja, ik kom bijna iedere dag klaar in bed, dan kan je lekker fantaseren, als je begrijpt wat ik bedoel, dus het is vrij normaal.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 09:23
Manonvelthuizen
Manonvelthuizen is offline
Is heel normaal hoor genoeg jongen gezien die dat hebben
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 16:24
Lastnightrider
Lastnightrider is offline
Niet elke penis is recht, het is juist vaker zo dat ze een beetje scheef zijn dan dat ze kaarsrecht zijn, niks om je druk om te maken, als je vriendin er maar wat mee kan eh?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 21:38
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Hoi! Kan die rode rand misschien een Spaanse kraag kunnen zijn geweest? (www.sexwoordenboek.nl) Dat kan je wel eens hebben als je voorhuid (te) strak is. Maar als je hem makkelijk helemaal naar achteren kan trekken tijdens het "masturberen" (wat een keurig woord eigenlijk he?) dan is dat niet zo.

Succes en ruk ze! Hoe vaak en hoe dat is helemaal aan jezelf. Niks mis mee.
Laterss!

maar als het een spaanse kraag is geweest, heb je geluk gehad... Krijg je hem namelijk niet terug (de voorhuid) dan kan het zijn dat de doorbloeding van de eikel weg is. Wat betekend dat dat weefsel af zal sterven...

Laatst gewijzigd op 15-05-2011 om 21:39. Reden: quote toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 16:22
diabolo
diabolo is offline
Citaat:
dude 5 keer aftrekken per week.?
das toch abnormaal.
das veel te veel.
de rest is oké ma da is beke veel ze.

(mijn mening natuurlijk.)
grtz diabolo
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
dude 5 keer aftrekken per week.?
das toch abnormaal.
das veel te veel.
de rest is oké ma da is beke veel ze.

(mijn mening natuurlijk.)
grtz diabolo
Dat is niet eens één keer per dag. Waarom zou dat in godsnaam abnormaal zijn?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 17:10
Verwijderd
mag ik er even een vraag tussendoor gooien?
als ik een stijve heb krijg ik mijn voorhuid met geen mogelijkheid achter mijn eikel.
hoort dat zo???
hoe verander je dat eigenlijk?

p.s. ik trek me 3 keer per dag af.
ik ben ook 15 en 2 jaar geleden voor het eerst klaargekomen.
dat is misschien wel abnormaal veel.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 18:25
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
mag ik er even een vraag tussendoor gooien?
als ik een stijve heb krijg ik mijn voorhuid met geen mogelijkheid achter mijn eikel.
hoort dat zo???
hoe verander je dat eigenlijk?

p.s. ik trek me 3 keer per dag af.
ik ben ook 15 en 2 jaar geleden voor het eerst klaargekomen.
dat is misschien wel abnormaal veel.
nou kijk...
Op zich is het de bedoeling dat je voorhuid over je eikel heen kan als ie stijf is, dat zal comfortabeler zijn tijdens de seks. Je kunt dat veranderen door te rekken... <linkje>

Pas wel op dat je je voorhuid niet meteen te ver wilt krijgen. Als je voorhuid namelijk over je eikel schiet, en dan niet meer terugwil, heb je last van een spaanse kraag. De voorhuid sluit de bloedtoevoer naar de eikel af, waardoor dat weefsel geen zuurstof meer krijgt. dat weefsel (je eikel dus) kan dan uiteindelijk afsterven. Als dat gebeurd: TIP

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten