Oud 29-04-2011, 23:02
Verwijderd
Hee Jongens... dit is iets van de laatste weken maar ik zit er wel mee.

Zoals misschien sommige weten speel ik al best lang muziek en speel ik ook in bandjes..

Nouja ik zit nu sinds kort in een erg leuke band. Alleen waar ik echt de laatste tijd heel erg mee zit... t lijkt wel of me vrienden echt altijd elkaar maar moeten dwarszitten en elkaar een kutgevoel willen geven! Vroeger was dit minder. Maar nu is het punt ik sta best bekend als de jongen van de heavy metal. Ik zelf heb geen problemen met dat ik dit doe maar mijn vrienden gaan me geheit weer lopen uitkutten als ze dit gaan zien en t is over 1 week. We hebben een meid als zanger.. en jaa we coveren meer liedjes zoals adele en fleedwood mac dan cradle of filth en cannibal corpse Maar t punt is ik zie ze ook niet meer als vrienden er zijn nog maar een paar die ik echt mag. Het is iedere week hetzelfde bij ons ik begin echt mega verveeld te raken bij ze.. ik zie ze niet meer als goeie vrienden.... want in onze groep is het buitensluiten om de zoveel tijd hartstikke normaal!

wat vinden jullie? tijd voor nieuwe vrienden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2011, 12:55
Verwijderd
Hmm dit klinkt wel vervelend... Het hoort niet helemaal zo dat vrienden zo met elkaar om gaan. Tuurlijk heb je wel eens mot met elkaar, maar bewust dwarszitten etc.?

Misschien moet je eerst eens een open gesprek beginnen met je vrienden, want misschien hebben ze wel niet door dat het zo erg is hoe ze met elkaar om gaan. Klinkt gek, maar soms als je hen duidelijk maakt hoe het er aan toe gaat, dat ze dan ineens het licht wel gaan zien. En je kan dan gelijk zeggen waar jij last van hebt, dan kunnen jullie er vast samen wel uitkomen . Praten is het belangrijkst.
Mocht dat niet werken, dan kun je dan alsnog besluiten niet meer met ze om te gaan.
Succes alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten