Citaat:
xsten schreef:
Echt té dom gewoon om zo'n beest thuis te willen hebben. Alleen maar voor jouw egoïsme zo'n dier wat buiten hoort, binnen willen houden. Zo'n beest is overigens nooit te vertrouwen. Het blijft een beest. Laat die beesten aub gewoon in hun eigen omgeving. Als je beestjes wilt kijken ga je maar naar de dierentuin of naar de omgeving waar ze leven.
|
Ho ho.. ik heb nooit gezegd dat ik hem thuis wilde hebben. Ik snap heus wel dat je zo'n beest niet thuis kan hebben, da's onzinnig (afgezien van de kraai). Maar je hebt een paar valkenierenverenigingen in Nederland die dus wel een hele grote ruimte hebben en daar dus met hun valken/havikken ed trainen.
Ik vroeg me dus af of iemand dat deed en of je daar niet jaren mee bezig bent om hem te trainen ofzo. En of dat niet gevaarlijk is enzo.
Ik ben inmiddels op internet wezen zoeken, en daar blijkt dat je je er gewoon erg in moet verdiepen voor je bij zo'n valkeniersvereniging mag, en het is vrij prijzig. Dus dat zit er waarschijnlijk niet ik.
Maar alsjeblieft zeg, oordeel niet zo snel, niet alle mensen zijn zo dom als je denkt... en mensen hebben mij altijd een 'natuurvriend' genoemd, dus ik ga echt niet die beesten opsluiten in een hok van 1m3 of zoiets.