Oud 16-05-2011, 14:46
Verwijderd
ik zit met een probleem.

sinds een maand of 3 vind ik een meisje erg leuk. en had ik het gevoel dat zij dat ook van mij had. ze voegde me toe op msn. praatten erg veel.
maar af en toe maakte ze ook een domme grap op msn. zo schelde ze laatst haar vriend (gewoon vriend) helemaal uit. en wilde ze dat ik haar uitging schelden omdat haar vriend ook mijn vriend was. en daar moest ik het dus voor opnemen. maar dat bleek dus allemaal 1 grote grap te zijn. ze heeft paar keer via haar vrienden en vriendinne gevraagt om erachter te komen wat ik van haar vond. waarop ik dus heb gezegt dat ik verliefd op haar ben. toen wilde ik dat ook van haar weten over mij dus heb ik dat ook via vrienden van haar gevraagt. maar ze wilde alleen vrienden zijn en verder niet.

nog steeds heb ik het gevoel dat ze me leuk vind want weer maakte ze een grap. ze had aan een vriend van mij om mijn nummer gevraagt. en deed ze net of ze verliefd op mij was. wat dus ook een grote grap was. ze weet dat ik verliefd op haar ben. en we praatten nog steeds elke dag op msn, in real life spreek ik haar nooit wat ik wel graag zou willen. Zou ze me stiekem tog leuk vinden hoe kan ik daar achter komen

khoop niet dat ik te wanhopig overkom

pleasse help me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2011, 14:46
sanni
sanni is offline
Had jij niet al precies zo een topic?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Had jij niet al precies zo een topic?
ja klopt maar deze legt wat meer uit

ik ben ten einde raad

btw hoe kan ik die sluiten eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 15:13
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Waarom ga je met haar om? Dat je met haar praat vind ik het wanhopige deel ervan.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 15:14
Verwijderd
Je zou haar natuurlijk apart kunnen nemen om haar persoonlijk te laten uitleggen hoe de vork in de steel zit maar dat zal wel weer een te logische oplossing zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 15:42
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Je zou haar natuurlijk apart kunnen nemen om haar persoonlijk te laten uitleggen hoe de vork in de steel zit maar dat zal wel weer een te logische oplossing zijn.
Nee, dat is nou precies wat hij wél moet doen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga je met haar om? Dat je met haar praat vind ik het wanhopige deel ervan.
hoe bedoel je waarom ga je met haar om

ik ben ook verliefd op haar dus ik zou haar niet willen laten gaan
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 16:41
sanni
sanni is offline
Je ziet toch ook wel in dat t eigenlijk een groot deel van je tijd verspillen is?
Dit meisje houd je hartstikke voor de gek! Doen alsof ze verliefd is.. Dat je dat pikt..

OT: Maar ja het enige dat je kan doen is het haar op de man afvragen. Dus eerst eens vragen of ze (ik noem maar iets) een terrasje wil pakken en het dan daar vragen. Sowieso moet je dit soort dingen eigenlijk niet door anderen laten doen. Hoe kan je eigenlijk verliefd zijn als je haar in het echt niet echt echt kent zeg maar. Is het dan verliefd zijn op haar uiterlijk of hoe ze is op msn?
Oud 16-05-2011, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Je ziet toch ook wel in dat t eigenlijk een groot deel van je tijd verspillen is?
Dit meisje houd je hartstikke voor de gek! Doen alsof ze verliefd is.. Dat je dat pikt..

OT: Maar ja het enige dat je kan doen is het haar op de man afvragen. Dus eerst eens vragen of ze (ik noem maar iets) een terrasje wil pakken en het dan daar vragen. Sowieso moet je dit soort dingen eigenlijk niet door anderen laten doen. Hoe kan je eigenlijk verliefd zijn als je haar in het echt niet echt echt kent zeg maar. Is het dan verliefd zijn op haar uiterlijk of hoe ze is op msn?
tja ik zie haar ook wel eens

maar dan doet ze erg nerveus en verlegen
maar als we normaal praten is er niets aan de hand.

waarom zou ze aan vrienden vragen of die aan mij willen vragen wat ik van haar vind.
ik geef je ook gelijk, want die grappen vond ik gewoon kinderachtig

maar toch......
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 18:13
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat dat meisje een beetje met je speelt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het gevoel dat dat meisje een beetje met je speelt.
dat begin ik ook te denken ja.

zal het maar moeten opgeven dan
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 18:31
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
dat begin ik ook te denken ja.

zal het maar moeten opgeven dan
miss wel
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:11
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Als ik jouw verhaal zo lees, heb ik maar 1 conclusie: Ze gebruikt je. Ze speelt een spel met je, jij zit met de onduidelijkheid en zij heeft het plezier van haar leven. Gun haar dat plezier niet. Vraag het haar direct, of ze je leuk vindt of niet, omdat je bepaalde signalen van haar opvangt. Uit haar reactie kun je opmaken hoe je verdergaat met leven. Als ze ja zegt, (serieus) kun je wat afspreken. Als ze nee zegt, drop it! laat het gaan, vergeet haar. Als ze gemeen doet, drop it!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:38
immortelle
immortelle is offline
ik heb ook nog in die situatie gezeten.
de eerste keer van mijn leven dat ik echt verliefd was op iemand.
ik geloof dat zoiets de 'friends zone' heet.
ze deed ook heel aanhankelijk en verliefd achtig tegen mij,
maar ze wou ook enkel maar vrienden blijven.
echt een klotige situatie.

net als de andere zeggen, ze speelt met je.
misschien negeer je haar best een tijd zo veel mogelijk
zodat ze weet dat ze je niet naar zich toe kan trekken en weggooien als ze er zin in heeft.

hopelijk helpt mijn gepraat je een beetje
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 20:53
Verwijderd
ik denk wel dat ik van plan ben het te gaan vragen. zoals manson zegt als ze verder gaat moet ik het maar laten gaan dat lijkt me dan wel de beste optie

moet het maar afwachten dan wat ze zegt

iig bedankt voor jullie reacties en tips
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 19:26
ilse
ilse is offline
Denk dat als je het haar vraagt je wel een eerlijk antwoord krijgt na alle spelletjes? Zou je haar antwoord geloven?

Voor mij klinkt het als iemand waar je ver weg van zou moeten blijven..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 22:54
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Nee, dat is nou precies wat hij wél moet doen
Ugh... -.-
Oud 20-05-2011, 05:43
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ugh... -.-
Hey, je bent niet meer geband
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Denk dat als je het haar vraagt je wel een eerlijk antwoord krijgt na alle spelletjes? Zou je haar antwoord geloven?

Voor mij klinkt het als iemand waar je ver weg van zou moeten blijven..
zo erg denk ik niet dat het is, want dat doet ze alleen als ze met vriendinnen is
(wat ook mijn vrienden zijn trouwes) en voor de rest doet ze ook gewoon heel aardig
als ze alleen is kunnen we gewoon heel normaal praten. en is er niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 19:01
Sebastien
Sebastien is offline
wat ik in zo'n situatie doe is negeren. blokkeren op msn en niet meer smsen. harde methode, maar werkt wel (voor mij nog altijd gewerkt) ze wil controle en dat heeft ze dan niet meer, dus gaat ze vanzelf aardiger tegen je doen omdat je laat zien dat jij bepaalt wat je wel en niet wil.
Oud 21-05-2011, 20:42
Verwijderd
Voor zover ik deze situatie begrijp speelt ze inderdaad een spelletje met je. Ze wil stoer doen bij haar vrienden en gebruikt jou daar voor. Waarschijnlijk doet ze als haar vriendinnen er niet bij zijn nog wel aardig tegen je omdat ze ervoor wil zorgen dat je verlieft op haar blijft, dus zodat ze door kan gaan met stoer en populair doen bij haar vrienden.

Wat je dan het beste kunt doen, is haar compleet negeren (zoals hierboven al voorgesteld) of net doen of je eigenlijk smoorverliefd bent op een ander meisje. Als je het helemaal mooi wilt maken, kun je net doen alsof je ook nooit op haar verliefd bent geweest, dus dat dat ook een grap was. Maar dan ga je misschien wat te ver, en het is maar de vraag of mensen dat geloven. Bovendien hebben jullie gemeenschappelijke vrienden, dus is dat laatste (het ontkennen van je verliefdheid) eigenlijk wel een heel slecht plan. Niet doen dus.

Je zult haar daarmee waarschijnlijk wel definitief kwijtraken. Maar voor zover ik hierboven heb gelezen is dat niet zo erg...

Succes Ik snap dat het moeilijk voor je is.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 23:48
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Hey, je bent niet meer geband
Was ik gebanned?
Oud 24-05-2011, 22:45
romeej12
romeej12 is offline
eerst negeren
ga naar de zelfde plek om uit te gaan
kom elkaar tegen
trakteer haar op een drankje
en praat gewoon
(zorg dat er geen stilte komt)

helpt echt
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
eerst negeren
ga naar de zelfde plek om uit te gaan
kom elkaar tegen
trakteer haar op een drankje
en praat gewoon
(zorg dat er geen stilte komt)

helpt echt
hey bedankt, dat ga ik zkkr proberen

moet haar dan wel eerst heel toevallig tegenkomen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 18:26
gangbang
gangbang is offline
echt waar. ksnap niet dat je dat pikt. ze wil zoals hierboven gezegt is stoer doen.
i know alsj verliefd bent is het moeilijk maar ja.
je zal er door moeten.

succes!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2011, 06:02
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Was ik gebanned?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2011, 20:55
Verwijderd
op een of andere manier blijf ik haar gewoon leuk vinden.
ze haalt geen grappen meer uit, en we praaten gewoon elke dag op msn.

zou ik haar miskien een brief of smsje kunnen sturen, ik ben namelijk erg bang dat ze daar lacherig over gaat doen en het niet serieus neemt ook al weet ze ervan af dat ik haar leuk vind.

maar tog wat moet ik anders.............
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 07:47
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
op een of andere manier blijf ik haar gewoon leuk vinden.
ze haalt geen grappen meer uit, en we praaten gewoon elke dag op msn.

zou ik haar miskien een brief of smsje kunnen sturen, ik ben namelijk erg bang dat ze daar lacherig over gaat doen en het niet serieus neemt ook al weet ze ervan af dat ik haar leuk vind.

maar tog wat moet ik anders.............
Ik zou niet met briefjes aankomen... Ik weet niet hoe oud je bent, maar een sms'je zou wel beter zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet met briefjes aankomen... Ik weet niet hoe oud je bent, maar een sms'je zou wel beter zijn.
Ik zou het allebei niets vinden.

Persoonlijk is altijd beter.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 16:34
Elineke
Elineke is offline
Vergeet haar! Door met haar te blijven babbelen en te blijven hopen, doe je jezelf alleen maar pijn! Ze is gewoon een lelijk spelletje met je aan het spelen!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 05:44
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik zou het allebei niets vinden.

Persoonlijk is altijd beter.
Perssonlijk is het beste, klopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic