Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik jouw verhaal zo lees, heb ik maar 1 conclusie: Ze gebruikt je. Ze speelt een spel met je, jij zit met de onduidelijkheid en zij heeft het plezier van haar leven. Gun haar dat plezier niet. Vraag het haar direct, of ze je leuk vindt of niet, omdat je bepaalde signalen van haar opvangt. Uit haar reactie kun je opmaken hoe je verdergaat met leven. Als ze ja zegt, (serieus) kun je wat afspreken. Als ze nee zegt, drop it! laat het gaan, vergeet haar. Als ze gemeen doet, drop it!
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ook nog in die situatie gezeten.
de eerste keer van mijn leven dat ik echt verliefd was op iemand. ik geloof dat zoiets de 'friends zone' heet. ze deed ook heel aanhankelijk en verliefd achtig tegen mij, maar ze wou ook enkel maar vrienden blijven. echt een klotige situatie. net als de andere zeggen, ze speelt met je. misschien negeer je haar best een tijd zo veel mogelijk zodat ze weet dat ze je niet naar zich toe kan trekken en weggooien als ze er zin in heeft. hopelijk helpt mijn gepraat je een beetje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (wat ook mijn vrienden zijn trouwes) en voor de rest doet ze ook gewoon heel aardig ![]() als ze alleen is kunnen we gewoon heel normaal praten. en is er niets aan de hand. |
![]() |
|
wat ik in zo'n situatie doe is negeren. blokkeren op msn en niet meer smsen. harde methode, maar werkt wel (voor mij nog altijd gewerkt) ze wil controle en dat heeft ze dan niet meer, dus gaat ze vanzelf aardiger tegen je doen omdat je laat zien dat jij bepaalt wat je wel en niet wil.
|
Verwijderd
|
Voor zover ik deze situatie begrijp speelt ze inderdaad een spelletje met je. Ze wil stoer doen bij haar vrienden en gebruikt jou daar voor. Waarschijnlijk doet ze als haar vriendinnen er niet bij zijn nog wel aardig tegen je omdat ze ervoor wil zorgen dat je verlieft op haar blijft, dus zodat ze door kan gaan met stoer en populair doen bij haar vrienden.
Wat je dan het beste kunt doen, is haar compleet negeren (zoals hierboven al voorgesteld) of net doen of je eigenlijk smoorverliefd bent op een ander meisje. Als je het helemaal mooi wilt maken, kun je net doen alsof je ook nooit op haar verliefd bent geweest, dus dat dat ook een grap was. Maar dan ga je misschien wat te ver, en het is maar de vraag of mensen dat geloven. Bovendien hebben jullie gemeenschappelijke vrienden, dus is dat laatste (het ontkennen van je verliefdheid) eigenlijk wel een heel slecht plan. Niet doen dus. Je zult haar daarmee waarschijnlijk wel definitief kwijtraken. Maar voor zover ik hierboven heb gelezen is dat niet zo erg... Succes ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
op een of andere manier blijf ik haar gewoon leuk vinden.
ze haalt geen grappen meer uit, en we praaten gewoon elke dag op msn. zou ik haar miskien een brief of smsje kunnen sturen, ik ben namelijk erg bang dat ze daar lacherig over gaat doen ![]() maar tog wat moet ik anders............. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
HELLUP Wat is er aan de hand met mijn kat Marlieske | 5 | 05-04-2002 20:01 | |
Software & Hardware |
Bitsim HELLUP kan iemand me uitleggen hoe je de bitsim programmeerd keffie | 2 | 09-03-2002 11:12 | |
Software & Hardware |
Hellup mijn Ps2 Mushra | 3 | 25-12-2001 12:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELLUP!! Essay in het engels in de vorm v/e brief.... @Moon | 1 | 19-09-2001 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
nog niet af.. hellup?? star9 | 1 | 06-09-2001 21:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hellup! somebody13 | 1 | 03-03-2001 13:37 |