Advertentie | |
|
![]() |
|
iPhone 3GS
+ mobiel internet/wifi + iPod + veel apps + handig voor mail, navigatie, etc - batterij snel leeg bij intensief gebruik - vervelend dat mensen denken dat je altijd bereikbaar bent omdat je nu eenmaal je mail etc kunt lezen op je telefoon (maar dat is natuurlijk niet specifiek voor de iPhone)
|
Verwijderd
|
Motorola U9. Die heb ik speciaal gekozen omdat hij klein is, goed geluid heeft en de batterij zo'n beetje een week meegaat, zelfs als ik 'em dagelijks als MP3-speler gebruik. Ik doe er dan ook niets anders mee dan bellen en muziek luisteren. Met een MicroSD card heeft-ie iets meer dan 10gig geheugen. Jammer dat ze in Nederland geen Motorola's meer verkopen, trouwens. Deze hebben ze uit Amerika moeten laten komen. Het is wel een oud model, maar dat was des te beter, want ik kreeg 'em gratis bij een éénjarig abonnement, dat nu trouwens allang is afgelopen en het is nu een SIM only-abonnement, dus weer de helft goedkoper.
![]() |
![]() |
|
Nokia 6111
Antiek ding, maar wel ijzersterk (en schattig ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerst had ik trouwens deze. Die wilde ik helemaal niet kwijt, maar mijn provider ging failliet.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
htc Touch (een oude)
+ Batterij blijft lang vol + Snel + Touchscreen met pen, na jaren geen krasje - Sinds vorige week gaat WiFi soms uit - Soms is het balkje waar hij woorden in suggereert in de war en doet hij allemaal letters door elkaar - Windows mobile @ Azèche, na een jaar moet een telefoon simlock vrij gemaakt worden. Ook kun je dit in een telefoonwinkel tegen betaling laten doen als het jaar nog niet voorbij is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf de HTC Desire S ![]() Ik had eerst een Iphone, maar ik had het gehad met iTunes. Nu in vergelijking was de Iphone toch beter, namelijk: - betere apps - fijne interface - langere accuduur |
![]() |
|
LG C300 InTouch Pink
![]() En hij is roze, want anders was ie met rood en dat was ook lelijk. Roze vond ik toen wel nais, alleen een vriendin van mij heeft nu een groene/turqoise telefoon en die wil ik ook. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar deze had ik nog liggen dus dat was ook dikke prima ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een roze slide nokia. geen idee welk type het is.
Ik gebruik hem om te bellen en smsen, en dat gaat prima. Je kan er ook foto's en filmpjes mee maken, alleen als je die over wil zetten moet je een mini mini mini usbkabeltje hebben (krijg je er niet bij) en die kost 30(!) euro. Zo'n klein dingetje is niet te koop in electronicazaken, iig niet degene die ik ben afgegaan. De batterij gaat lang mee. Alleen als ie valt (zelfs op zachte ondergrond) flikkert hij meteen helemaal uit elkaar. Echt moeilijk irritant. |
![]() |
||
Citaat:
Hier bijv: http://www.datakabelshop.nl/nokia-da...s-c-21_28.html |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De zwart-grijze samsung star.
hij is me pas op school een paar verdiepingen naar beneden gevallen en vergrendeld nu niet meer zo goed, daarom springt de hele tijd door de touch het internet aan. Gelukkig springt de achterkant wer niet steeds vanaf als ik hem laat vallen. Maar het si gwoon een onhandige toutch. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Samsung Corby, ik kan wel bellen, sms'en én nog foto's maken. Oh en nog wat muziek afluisteren. Ideaal toch? Hoewel ik Twitter af en toe wel mis......
EDIT; zie dat er nieuwe Corby's zijn. Ik heb de oude (: ![]() Dus zonder Wifi, uitschuif toetsenbord etc.. Wel met zwarte achterkant ipv die gele. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vraag maar raak#2 Miekje* | 500 | 14-12-2008 16:53 | |
Lifestyle |
Wat voor telefoon heb jij? Elmoo | 119 | 27-02-2007 16:21 | |
De Kantine |
Plaatje op beelscherm telefoon? Quantes | 23 | 04-05-2003 21:51 | |
De Kantine |
Wat heb jij op je nachtkastje (of iets anders in die richting) liggen??? Mr.Oizo | 62 | 26-06-2002 10:16 |