![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus nogmaals; dit is geen innestelingsbloeding. Maar ik herhaal ook even wat al gezegd is; zorg voor goede seksuele voorlichting, als je dit niet van je ouders hebt geleerd, dan kun je bijvoorbeeld eens op zoek naar een boek waarin wordt uitgelegd hoe seks werkt, waar je rekening mee moet houden etc. Er zijn heel veel boeken speciaal gericht op jongeren waarin alles echt helder wordt uitgelegd, in de bieb kun je daar bijvoorbeeld rustig eens naar kijken. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ook als het aan je handen zou zitten, zou je bijna meteen je handen weer bij je vagina moeten hebben gebruikt, niet pas veel later ergens thuis. Sperma gaat, weet ik veel, binnen enkele minuten dood, als het al niet sneller is. Dus werk toch nog maar een beetje aan je voorlichting. ![]() P.s. een site als www.sexwoordenboek.nl kan heel nuttig en informatief zijn. Dan zou je weten dat je absoluut niet zwanger kon worden van 1. de handelingen die je verricht hebt en 2. dat te vroeg ongesteld zijn ook absoluut niets met zwangerschap van doen heeft, maar wel met niet zwanger zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hij wat korter duurde dan normaal, kan goed komen doordat hij ook wat eerder was dan normaal. Er was minder tijd om baarmoederslijmvlies op te bouwen, dus hoefde er ook minder baarmoederslijmvlies afgestoten te worden. |
![]() |
|
Je moet je inderdaad niet zo druk maken, je wordt nog maar sinds kort ongesteld. Voor je gevoel is bijna een jaar misschien lang maar dat is het niet als je bedenkt dat je waarschijnlijk zo'n 25 tot 35 jaar zult menstrueren. Zelfs als je al 3 jaar ongesteld bent kan het nog zijn dat je onregelmatig bent. En ook dan hoef je je geen zorgen te maken. Sommige vrouwen blijven altijd onregelmatig.
|
![]() |
|
![]() |
nog een aanvulling,
ik weet je leeftijd niet. maar als je al op deze weg ben met je vriend qua seks, dan raad ik je aan om aan de pil te gaan, dan word je ook regelmatig ongesteld, want als je zo onzeker der over ben, is dat prettiger dat je regelmatig ben, dan telkens denken van ben ik zwanger. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar m'n dokter zei dat. Hoe oud is de TS eigenlijk? Want als ze jonger is als 16, dan kunnen haar ouders het dus wel zien. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe weet jij dat je ongesteld gaat worden? Verwijderd | 42 | 21-01-2018 20:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld/opgezwollen buik Verwijderd | 12 | 23-05-2004 13:36 | |
Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
3x ongesteld in 8 weken Mutsjuh | 10 | 18-08-2002 09:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer weer ongesteld na het stoppen met de pil? bubbeltjes | 2 | 31-01-2002 12:32 |