Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is ook mijn punt, ja. Dat hij op meisjes van zestien valt is twijfelachtig, maar zou bij een geweldige klik en wederzijdse verliefdheid niet per se een probleem moeten zijn. Maar zijn gedrag klinkt meer alsof hij op internet zoekt naar meisjes om gemakkelijk mee te scoren, beetje te daten, niks vasts. Dat hoeft niet zo'n punt te zijn, als je daar ook achter staat, maar ik denk dat de gemiddelde zestienjarige misschien een beetje te kwetsbaar is nog daarvoor..? Helemaal als je denkt dat het misschien een relatie wordt, want die kans lijkt me erg klein eerlijk gezegd...
|
![]() |
|
Met een kerel via internet afspreken op jouw leeftijd lijkt me ook erg riskant. Ik zou het persoonlijk dan ook niet doen, ondanks dat de spanning/verleiding erg groot is. Verder vind ik een verschil van 8 jaar niet zo verschrikkelijk bijzonder. Las in een eerdere reactie 22 en 30, dat zie je genoeg
![]() Offtopic: Moeten we niet een keer een algemeen topic maken over leeftijdsverschil of is die er al? We krijgen er de laatste maanden zoveel vragen over?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder vind ik je heel erg twijfelachtig over komen. In zo'n situatie lijkt het me helemaal niet handig om af te spreken met een oudere jongen terwijl je twijfelt. |
![]() |
|
Nog buiten het leeftijdsverschil en zo, is het toch sowieso een beetje vreemd dat hij tegen een onbekend meisje op internet zegt: hai, ik wil je ontmoeten en ik wil daarna verder gaan!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gewoon puur het leeftijdsverschil van 16 en 24 zou in een enkel geval (maar meestal dus niet) kunnen/lukken. Maar dan moet diegene van 24 wél respect hebben voor de grenzen en het jonger zijn van de 16-jarige en absoluut NIET 16-jarigen aanspreken over internet en dan (zonder elkaar ooit echt gezien te hebben!) gaan praten over 'verder gaan' en 'afspreken'. Dat is foute boel. Sowieso, een jongen die via internet heel leuk en aardig doet en toch wel laat merken dat ie wel wil afspreken en wel wat verder wil gaan, kun je beter links laten liggen. En er zeker niet mee afspreken. Want wat zit er in het hoofd van zo iemand - als ie op zijn 24e met 16-jarige meisjes seks wil hebben die hij niet eens echt kent? Ik denk ook niet dat hij echt verliefd op je is, of je om zo'n reden zou willen ontmoeten. Ik denk dat het hem echt alleen om het verdergaan te doen is, en om één of andere reden (omdat die onzeker zijn? onschuldiger? omdat hij op veel jonger valt?) dan graag met een veel jonger meisje.
|
Niet doen idd, tenzij je graag een keertje intiem wil zijn met hem, en hem daarna nooit meer wil zien. Dat zal zijn visie waarschijnljik ook zijn....
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Algemene schoolzaken |
Basisschoolleerling kan beter rekenen dan pabo-student Verwijderd | 76 | 04-01-2006 12:11 | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil...... Chicky-1990 | 145 | 19-01-2004 11:08 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
hoe moetek dat vertellen? lieve | 12 | 28-08-2002 09:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |