Oud 07-10-2011, 17:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omdat niemand anders het doet!
Advertentie
Oud 07-10-2011, 17:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gebruikersnaam Berichten
Lorelei 41
Chicka Little 39
Noedelhap 38
.sann 37
Chick Rock 33
The Larch 31
Sarah 28
Pierrot 24
Paranoide 22
mijamoto 18
Quis 2.0 18
Luud 17
Schrödinger 16
Stefenootje 15
Trimm Trabb 11
Apate 11
Pippeloen 11
Gnork 10
Dobermann 7
Panopticon 7
lentekriebel 7
Commendatore 7
Andijvie 6
Uice 6
fizzle-fluffy 6
CuwleMandarijn 4
Little Phoebe 4
*Miekje* 4
umberto 4
Carn 3
Syori 3
Rivka 3
Absinthe 3
Rationeel 2
Korreltjezout 2
Havock 1
Thomas. 1
Queasy 1
Toon topic & sluit venster
Verwijderd
Citaat:
Torrent.

Naked is eigenlijk belachelijk slecht verkrijgbaar in vergelijking met mainstream films.
Maar Vuze zoekt juist in al die torrentsites tegelijk. Ik heb nu the kids are all right gedownload. Heeft iemand hier die gezien? Hij gaat over reageerbuiskinderen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
@ titel
Oud 07-10-2011, 18:00
Verwijderd
Ik heb wodka
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar Vuze zoekt juist in al die torrentsites tegelijk. Ik heb nu the kids are all right gedownload. Heeft iemand hier die gezien? Hij gaat over reageerbuiskinderen.
Ja, wel leuk. Goeie cast. Aardig plot. Niet heel bijzonder, maar kijkt prima weg. Eén van de Oscarwinnaars (of genomineerden iig).
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@ titel
Oud 07-10-2011, 18:01
Verwijderd
@ titel.
Oud 07-10-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Die is wel prima, maar niet opzienbarend.
Oud 07-10-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
@ titel
Oud 07-10-2011, 18:04
Verwijderd
Oke, ik ben namelijk in de stemming voor prima maar niet opzienbarend. Mijn tweede optie is Easy A.
Oud 07-10-2011, 18:07
Verwijderd
Ik wil ook een film kijken zo, maar als ik download gaat het internet te langzaam om nog iets anders op internet te doen.
Oud 07-10-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik ben namelijk in de stemming voor prima maar niet opzienbarend. Mijn tweede optie is Easy A.
Overigens wil ik ''Gigantic'' aanraden, een van de fijnste films die ik in het afgelopen jaar zag, terwijl het eigenlijk ook maar een kabbelend verhaaltje is.
Oud 07-10-2011, 18:08
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
@Quis, op het moment vind ik het niet zo belangrijk of ik werk leuk vind. Het is maar negen uur in de week, zo gauw dat 40 wordt is het belangrijker.
Oud 07-10-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wodka
Ik ben nu al een beetje dronken, en nog niet eens begonnen aan de cocktails
Oud 07-10-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
@Quis, op het moment vind ik het niet zo belangrijk of ik werk leuk vind. Het is maar negen uur in de week, zo gauw dat 40 wordt is het belangrijker.
Dan moet je ook niet klagen!
Oud 07-10-2011, 18:12
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dan moet je ook niet klagen!
Fair enough
Oud 07-10-2011, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Overigens wil ik ''Gigantic'' aanraden, een van de fijnste films die ik in het afgelopen jaar zag, terwijl het eigenlijk ook maar een kabbelend verhaaltje is.
De trailer ziet er goed uit. Wist je dat Zooey het zusje is van Bones? Of all people!

Oud 07-10-2011, 18:14
Verwijderd
Zo, morgen naar Groningen.
Oud 07-10-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
De trailer ziet er goed uit. Wist je dat Zooey het zusje is van Bones? Of all people!

[afbeelding]
Nee dat wist ik niet, maar ik kijk dan ook geen bones.
Oud 07-10-2011, 18:24
Verwijderd
Er is GVD NOOIT WERK, EN UITGEREKEND DINSDAGAVOND MOET IK WERKEN Als Zweden - Nederland is!

IK BEN WOEST!!!

Oud 07-10-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Er is GVD NOOIT WERK, EN UITGEREKEND DINSDAGAVOND MOET IK WERKEN Als Zweden - Nederland is!

IK BEN WOEST!!!

[afbeelding]
Adem in. Adem uit.
Oud 07-10-2011, 18:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooooh jongens wat ben ik blij met m'n nieuwe winterjas <33333
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ik heb lekker patat gegeten net
Verwijderd
Is ie goed warm ja?

(De jas dus.)
Advertentie
Oud 07-10-2011, 18:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja heel lekker warm en heel mooi en fijn en en en
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu wil ik ijs
Uice
Uice is offline
Citaat:

IK BEN WOEST!!!

[afbeelding]
Dan neem je het toch op.
Oud 07-10-2011, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ja heel lekker warm en heel mooi en fijn en en en
Foto!

Citaat:
Nu wil ik ijs
Is ie zó warm?
Oud 07-10-2011, 18:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Foto!

Is ie zó warm?
Ja euh, dat is een beetje veel werk

Eigenlijk heb ik het koud huhu maar toch heb ik zin in ijs!
Oud 07-10-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Dan neem je het toch op.
Ik heb geen opneem-devices.

Ik kan later uiteraard nog wel samenvattingen enzo terugkijken, maar vind het gewoon jammer dat ik het niet live kan volgen.
Oud 07-10-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ja euh, dat is een beetje veel werk
Oud 07-10-2011, 18:51
Verwijderd
Ik ga zometeen White Russians maken

Chick Rock
Chick Rock is offline
Jamaar ik ben lui en moe bovendien herkent m'n computer m'n mobiel ineens niet meer.
Verwijderd
Sesamstraatliefhebbers naamzoek:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afle...j-sesamstraat#
Oud 07-10-2011, 18:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm zal ik vanavond Star Trek gaan kijken of een dvd'tje opzetten..?
Oud 07-10-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Hm zal ik vanavond Star Trek gaan kijken of een dvd'tje opzetten..?
Star Trek, of course.
Oud 07-10-2011, 19:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar daar zit de hele tijd reclame tussendoor.. Ik kan 'em ook opnemen en morgen kijken
Oud 07-10-2011, 19:04
Verwijderd
En wat zal ik eens kijken? Of zal ik naar salsa? Moeilijk moeilijk.
Oud 07-10-2011, 19:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Salsaaaaa
Oud 07-10-2011, 19:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens ben ik met een soort-van-vriendje naar Star Trek in de bios geweest. En dat is dus alweer 2 jaar geleden
Oud 07-10-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Salsaaaaa
Dat zou ik normaal ook zeggen, maar er stemt nu zoveel tegen. Namelijk: ik ken niemand, ik weet nog niet waar het is, het is koud en nat buiten, ik ben moe. Maar stel dat ik er droog aankom en stel dat genoeg wilt vreemden me ten dans vragen, dan krijg ik er wel heel goede zin van, en energie. De drempel is alleen wat hoog!
Oud 07-10-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Overigens ben ik met een soort-van-vriendje naar Star Trek in de bios geweest. En dat is dus alweer 2 jaar geleden
Oud 07-10-2011, 19:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat zou ik normaal ook zeggen, maar er stemt nu zoveel tegen. Namelijk: ik ken niemand, ik weet nog niet waar het is, het is koud en nat buiten, ik ben moe. Maar stel dat ik er droog aankom en stel dat genoeg wilt vreemden me ten dans vragen, dan krijg ik er wel heel goede zin van, en energie. De drempel is alleen wat hoog!
Begrijpelijk. Ik dwing mezelf vaak om wel te gaan, maar ik kan me goed voorstellen als je lekker thuisblijft. Ook heel erg fijn! En het zijn natuurlijk wildvreemden he

Ja nou ja, niet dat hij nou zo leuk was
Oud 07-10-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Begrijpelijk. Ik dwing mezelf vaak om wel te gaan, maar ik kan me goed voorstellen als je lekker thuisblijft. Ook heel erg fijn! En het zijn natuurlijk wildvreemden he

Ja nou ja, niet dat hij nou zo leuk was
Nee, maar ik voel de pijn van het gedeelte, 'twee jaar geleden'.

Ja, wildvreemden dus! Dat geeft al aan hoe moe ik ben. Het is wel stom, hoe langer ik niet heb gedanst hoe meer ik het blijf uitstellen, terwijl ik het zo geweldig vind. En toen ik nog in Utrecht woonde ging ik altijd toch als ik twijfelde, en negen van de tien keer was het dan een succes. Maar nu ken ik niemand en dat is een beetje schtom. /zeikt er nog een keer over. Jeetje, het is vast rond de 8e hè?
Oud 07-10-2011, 19:23
Verwijderd
Ik moet zo het schoolfeest zien te overleven...
Oud 07-10-2011, 19:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, maar ik voel de pijn van het gedeelte, 'twee jaar geleden'.

Ja, wildvreemden dus! Dat geeft al aan hoe moe ik ben. Het is wel stom, hoe langer ik niet heb gedanst hoe meer ik het blijf uitstellen, terwijl ik het zo geweldig vind. En toen ik nog in Utrecht woonde ging ik altijd toch als ik twijfelde, en negen van de tien keer was het dan een succes. Maar nu ken ik niemand en dat is een beetje schtom. /zeikt er nog een keer over. Jeetje, het is vast rond de 8e hè?
Euh ja goed aangevoeld

Ik snap je dilemma trouwens helemaal hoor! Ik weet alles van drempels. Helemaal als je niemand kent (dat vind ik echt vreselijk). Maar als je echt zo moe bent ga je toch gewoon even lekker bankhangen en vroeg op bed? Ga je volgende week weer!
Oud 07-10-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Euh ja goed aangevoeld

Ik snap je dilemma trouwens helemaal hoor! Ik weet alles van drempels. Helemaal als je niemand kent (dat vind ik echt vreselijk). Maar als je echt zo moe bent ga je toch gewoon even lekker bankhangen en vroeg op bed? Ga je volgende week weer!
Juh, dat is ook wat ik aan het doen ben. Maar tegelijkertijd begint me dat een beetje tegen te staan want dat doe ik nu al vijf weken. Gelukkig heb ik een leuk en redelijk actief weekend voor de boeg!

En grrrr, een bank moet ik nog kopen. Ik wou dat iemand het voor me kon doen, want het staat me enorm tegen er naar een op zoek te gaan. Idem voor een bed en een salontafel en een bureaustoel en en en.
Oud 07-10-2011, 19:27
Verwijderd
Twee wodka en een cocktail op een lege maag, hihihi.
Oud 07-10-2011, 19:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Juh, dat is ook wat ik aan het doen ben. Maar tegelijkertijd begint me dat een beetje tegen te staan want dat doe ik nu al vijf weken. Gelukkig heb ik een leuk en redelijk actief weekend voor de boeg!

En grrrr, een bank moet ik nog kopen. Ik wou dat iemand het voor me kon doen, want het staat me enorm tegen er naar een op zoek te gaan. Idem voor een bed en een salontafel en een bureaustoel en en en.
Oja, ook herkenbaar op een gegeven moment vind je jezelf dan zooo slecht haha. Maar uiteindelijk gaat het toch om de grenzen van je lichaam te respecteren (jaja, ik kan er zelf niks van, maar toch), dus laat het daar maar vanaf hangen

Ik zou echt niet zonder bank kunnen ik lig er elke dag meerdere uren op (en ik heb een heeeele fijne van de ikea). Waarom heb je al die dingen nog niet dan?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten