Oud 27-10-2011, 21:26
Informant
Informant is offline
Hoi

Naar aanleiding van het 'aangerand door eigen vader' topic had ik graag volgende geweten.
Hoever kan je gaan, of wat is normaal en wat niet wanneer je met je dochter in de badkamer bent?
Oud 27-10-2011, 21:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
als ze onder de 7 is en je gaat samen in bad zodat ze er niet uren in zit/zichzelf verdrinkt/je toch allebei in bad moet, is dat bij normale mensen normaal. Maar, eh, ik vind het een beetje eng dat je vraagt hoe ver je kunt gaan met je dochter...?
Oud 27-10-2011, 21:29
Informant
Informant is offline
Ik stel mezelf nogal de vraag wat normaal is en wat niet....
Oud 27-10-2011, 21:30
Verwijderd
Ja, omg, dude, jij altijd met de vragen over wat normaal is..

In dit geval vind ik het ook een beetje eng. Als je dit al moet vragen.. Eh.
Oud 27-10-2011, 21:31
Informant
Informant is offline
Wat is in deze cultuur nog normaal en wat niet...
Ik ben alvast benieuwd!
Oud 27-10-2011, 21:32
Verwijderd
In deze cultuur? Ik snap niet wat je met die vraag bedoelt. Je weet toch zelf wel wat normaal is en wat niet?
Oud 27-10-2011, 21:34
Informant
Informant is offline
Laat het me zo stellen. Ik kan gezinnen waar vanaf 15 jaar nooit meer samen gedoucht of in bad gegaan word. Vinden jullie dit normaal. Zouden jullie op die leeftijd al ook zo op je prive gesteld zijn? Tot welke leeftijd is samen in de badkamer Ok bevonden, en word je niet meteen als pedo bekeken?
Oud 27-10-2011, 21:35
Em.
Em. is offline
Vijftien jaar pas? Dan heeft het meisje allang borsten en alles. Ik zou zeggen: maximaal tot het moment waarop haar puberteit in gaat zetten.
Oud 27-10-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Laat het me zo stellen. Ik kan gezinnen waar vanaf 15 jaar nooit meer samen gedoucht of in bad gegaan word. Vinden jullie dit normaal. Zouden jullie op die leeftijd al ook zo op je prive gesteld zijn? Tot welke leeftijd is samen in de badkamer Ok bevonden, en word je niet meteen als pedo bekeken?
Al veel eerder, jezus.

Waarom zou jij dat willen? Zodat je je dochter lekker kunt bekijken? Ik denk dat geen enkel meisje van 15 nog graag met haar vader in bad gaat, hoor.
Informant
Informant is offline
En met inzetten pubertijd bedoel je?
Is het dan zo erg dat ze al borsten heeft?
Mag je dat als ouders niet zien dan?
Informant
Informant is offline
Citaat:
Al veel eerder, jezus.

Waarom zou jij dat willen? Zodat je je dochter lekker kunt bekijken? Ik denk dat geen enkel meisje van 15 nog graag met haar vader in bad gaat, hoor.
Ik bedoel daarom niet samen in bad gaan, maar gewoon samen in de badkamer terwijl bv. de dochter onder de douche staat.
Oud 27-10-2011, 21:38
Verwijderd
Oh dude, ik kan gewoon niet geloven dat je zo wereldvreemd bent. Natuurlijk is het niet fijn als je vader naar je tieten staat te staren, of gewoon de douche in komt lopen als jij daar naakt bent. Dat we je dit moeten uitleggen is wat mij betreft ontzettend creepy.

Edit: Het maakt natuurlijk ontzettend veel uit of het de moeder of de vader betreft. Als mijn moeder mij nu naakt zou zien zou me dat niet boeien, maar ik moet er niet aan denken dat mijn vader me even van top tot teen bekijkt. Dat snap je toch zelf ook wel?
Oud 27-10-2011, 21:40
Informant
Informant is offline
Goed ik ken inderdaad ook de tegenovergestelde gezinnen.
Vanaf 15, of zoals jullie zeggen vroeger als niet meer samen in de badkamer.
Wat zou dochterlief te verbergen hebben?

Vinden jullie het dan niet vreemd dat je als ouder niet samen meer met je dochter of zoon de badkamer in kan?
Oud 27-10-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Goed ik ken inderdaad ook de tegenovergestelde gezinnen.
Vanaf 15, of zoals jullie zeggen vroeger als niet meer samen in de badkamer.
Wat zou dochterlief te verbergen hebben?
Alsof ze iets te verbergen moet hebben om niet naakt met haar vader in een kamer te willen staan. Ooit van privacy gehoord? Of überhaupt van grenzen?

Citaat:
Vinden jullie het dan niet vreemd dat je als ouder niet samen meer met je dochter of zoon de badkamer in kan?
Nee.

En nogmaals: Het maakt een groot verschil of het een vader of moeder betreft.
Oud 27-10-2011, 21:44
Informant
Informant is offline
Dus als moeder zou het geen probleem zijn om bij je 15/18 jarige dochter op de badkamer te komen?
Oud 27-10-2011, 21:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom maak je je hier in godsnaam zo druk om?
Oud 27-10-2011, 21:45
Informant
Informant is offline
Omdat ik het hier persoonlijk totaal anders ervaar....
Oud 27-10-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Dus als moeder zou het geen probleem zijn om bij je 15/18 jarige dochter op de badkamer te komen?
Nou ja, het ligt natuurlijk aan de persoon. Ik zou er geen problemen mee hebben met mijn moeder, maar moet er niet aan denken dat ik gezellig naakt rondloop terwijl mijn vader erbij zit/staat.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Want jij staat zonder problemen met je puberdochter onder de douche?
Informant
Informant is offline
Aaah oké, hier zijn we het dan toch over eens
Oud 27-10-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik het hier persoonlijk totaal anders ervaar....
Hier waar? Jij hebt een puberdochter? En een 23-jarige vriendin? En jullie gaan gezellig allemaal samen in bad?
Oud 27-10-2011, 21:47
Informant
Informant is offline
Citaat:
Want jij staat zonder problemen met je puberdochter onder de douche?
Onder de douche niet meteen...
Oud 27-10-2011, 21:48
Informant
Informant is offline
Citaat:
Hier waar? Jij hebt een puberdochter? En een 23-jarige vriendin? En jullie gaan gezellig allemaal samen in bad?
Wij hebben inderdaad een puberdochter....
Allemaal samen niet neen
Oud 27-10-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben inderdaad een puberdochter....
Allemaal samen niet neen
Maar jij wel alleen met je dochter? En je vriendin vindt dat niet vreemd?

Ik krijg hier echt kippenvel van..
Oud 27-10-2011, 21:50
Informant
Informant is offline
Ik kom in alle eerlijkheid nu en dan wel eens de badkamer binnen als ze haar bv. 's morgens klaarmaakt voor school.
Of voor het slapengaan... waarom zou ze dat vreemd vinden?
Oud 27-10-2011, 21:50
Verwijderd
Vroeger kwamen mijn ouders wel eens iets pakken uit de badkamer als ik stond te douchen, nouja prima. Deed ik andersom ook. Ze gingen ook wel eens hun tanden poetsen, dat vond ik wat minder fijn omdat ik me dan geremd voelde om bepaalde plekken te wassen.
Als ik dan weer zelf gewoon aangekleed bijvoorbeeld aan het tandenpoetsen of harenkammen was ofzo, dan boeide het me natuurlijk niet.

En wtf doet een topic over je dochter op het seksualiteit-subforum? Dat vind ik veel creepier dan het onderwerp van het topic.
Oud 27-10-2011, 21:51
Informant
Informant is offline
Citaat:
Vroeger kwamen mijn ouders wel eens iets pakken uit de badkamer als ik stond te douchen, nouja prima. Ze gingen ook wel eens hun tanden poetsen, dat vond ik wat minder fijn omdat ik me dan geremd voelde om bepaalde plekken te wassen.

En wtf doet een topic over je dochter op het seksualiteit-subforum? Dat vind ik veel creepier dan het onderwerp van het topic.
Ik heb het inderdaad op die dingen zoals, tandenpoetsen etc...
Daar doe je toch niets fout mee?
Oud 27-10-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik kom in alle eerlijkheid nu en dan wel eens de badkamer binnen als ze haar bv. 's morgens klaarmaakt voor school.
Of voor het slapengaan... waarom zou ze dat vreemd vinden?
Dat is natuurlijk heel iets anders. Er is nogal een verschil tussen de badkamer inlopen terwijl zij naakt is / staat te douchen / in bad zit / whatever en de badkamer inlopen terwijl ze met haar kleren aan haar make-up op doet, of haar haren kamt.
Dat verschil snap je toch zelf ook wel?
Oud 27-10-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het inderdaad op die dingen zoals, tandenpoetsen etc...
Daar doe je toch niets fout mee?
Nouja, zoals ik zei, je puberdochter zou zich daar wel eens oncomfortabel bij kunnen voelen.

En omdat het voor jou kennelijk met seksualiteit te maken heeft, zou ik het maar sowieso niet doen.
Oud 27-10-2011, 21:53
Informant
Informant is offline
Citaat:
Dat is natuurlijk heel iets anders. Er is nogal een verschil tussen de badkamer inlopen terwijl zij naakt is / staat te douchen / in bad zit / whatever en de badkamer inlopen terwijl ze met haar kleren aan haar make-up op doet, of haar haren kamt.
Dat verschil snap je toch zelf ook wel?
Dat verschil snap ik volledig.
Nu ik kan wel niet ontkennen dat ik nooit binnenkom als ze naakt is.
Heb ook het idee dat zei het niet meteen het ergste vind.
Oud 27-10-2011, 21:53
Verwijderd
Zolang er een douchegordijn hangt kun je best wel bijvoorbeeld even snel iets pakken, maar je gaat daar toch niet blijven staan terwijl zij naakt onder de douche vandaan komt, en zo? Ik zou me daar absoluut niet fijn bij hebben gevoeld en zou mijn vader een ontzettende creep hebben gevonden. Gelukkig hadden wij altijd een slot op de deur dus had ik daar geen last van.
Oud 27-10-2011, 21:54
Informant
Informant is offline
Citaat:
Nouja, zoals ik zei, je puberdochter zou zich daar wel eens oncomfortabel bij kunnen voelen.

En omdat het voor jou kennelijk met seksualiteit te maken heeft, zou ik het maar sowieso niet doen.
Als er niets gebeurd is er toch niets fout mee?
Oud 27-10-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Dat verschil snap ik volledig.
Nu ik kan wel niet ontkennen dat ik nooit binnenkom als ze naakt is.
Heb ook het idee dat zei het niet meteen het ergste vind.
Nou goed, dat vind ik dus ontzettend creepy. Ik had het mijn vader absoluut niet in dank afgenomen. Je vergeet dat ze het misschien gewoon niet aangeeft dat ze zich daar ongemakkelijk bij voelt. Ik vind dat je haar privacy meer moet respecteren.
Verwijderd
Citaat:
Als je dochter zich er niet prettig bij voelt is er toch sowieso iets fout mee
Informant
Informant is offline
Citaat:
Zolang er een douchegordijn hangt kun je best wel bijvoorbeeld even snel iets pakken, maar je gaat daar toch niet blijven staan terwijl zij naakt onder de douche vandaan komt, en zo? Ik zou me daar absoluut niet fijn bij hebben gevoeld en zou mijn vader een ontzettende creep hebben gevonden. Gelukkig hadden wij altijd een slot op de deur dus had ik daar geen last van.
Een slot op de deur, dan zou ik het idee hebben dat ze echt iets te verbergen heeft.
Of heeft ze misschien goude borsten?
Komaan deuren op slot doen voor je eigen famillie, dat snap ik niet!

Uiteraard staat er rond de douche een afsluiting, maar dan nog...
Verwijderd
Citaat:
Dus als jij geil wordt van je naakte dochter maar er "gebeurt" niets, vind jij dat geen probleem?
Informant
Informant is offline
Citaat:
Als je dochter zich er niet prettig bij voelt is er toch sowieso iets fout mee
Heb nog nooit gehoord dat ze het niet fijn vind.
Oud 27-10-2011, 21:56
Informant
Informant is offline
Citaat:
Dus als jij geil wordt van je naakte dochter maar er "gebeurt" niets, vind jij dat geen probleem?
Geil worden is een totaal ander iets.
Oud 27-10-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Een slot op de deur, dan zou ik het idee hebben dat ze echt iets te verbergen heeft.
Of heeft ze misschien goude borsten?
Komaan deuren op slot doen voor je eigen famillie, dat snap ik niet!

Uiteraard staat er rond de douche een afsluiting, maar dan nog...
Ik had absoluut helemaal nooit iets te verbergen maar ik wil gewoon niet dat mijn vader me gezellig bekijkt terwijl ik naakt ben. Wat valt daar nou niet aan te snappen. Ooit van privacy gehoord? Damn, ik begin medelijden te krijgen met je dochter.
Oud 27-10-2011, 21:57
Verwijderd
Heb je wel een slot op de wc?
Oud 27-10-2011, 21:57
Informant
Informant is offline
Citaat:
Ik had absoluut helemaal nooit iets te verbergen maar ik wil gewoon niet dat mijn vader me gezellig bekijkt terwijl ik naakt ben. Wat valt daar nou niet aan te snappen. Ooit van privacy gehoord? Damn, ik begin medelijden te krijgen met je dochter.
Zeker dat ik al van privacy gehoord heb.
Maar goed laat ik het dan zo zeggen.
Geregeld loopt ze naakt door het huis, op naar haar kamer voor daar haar kledij aan te trekken. Dan is dan weer iets waar zowel ikzelf als vriendin geen vat op hebben.

En waarom zou mijn vriendin dat raar moeten vinden?
Oud 27-10-2011, 21:58
Informant
Informant is offline
Citaat:
Heb je wel een slot op de wc?
Neen, en als er gasten komen kunnen deze ook gewoon de deur sluiten.
Kloppen alvorens binnen te gaan zoals het hoort.
Hoor je bezet doe je niet open...
Lekker simpel toch?
Oud 27-10-2011, 21:59
Verwijderd
En klop je ook voor je de douche inloopt?
Oud 27-10-2011, 21:59
Informant
Informant is offline
Ik klop wanneer ik de badkamer binnen ga, uiteraard.
Dit uit respect en privacy.
Oud 27-10-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Heb nog nooit gehoord dat ze het niet fijn vind.
Ze vindt het sowieso niet 'fijn'. Op z'n best vindt ze het 'niet vervelend'. En als ze zou weten dat je dit bespreekt op een seksualiteitsforum zou ze het sowieso wel vervelend vinden.
Verwijderd
En als zij nou zou zeggen dat ze niet wil dat je binnenkomt, zou je dan ook meteen denken dat ze iets te verbergen heeft? Het zou niet in je opkomen dat ze gewoon privacy wil?

En inderdaad, zoals Sarah al aangeeft, vind ik het ook ontzettend creepy dat jij dit blijkbaar als iets seksueels ziet (en als je je dochter op een seksuele manier ziet is dat sowieso niet helemaal zuiver).
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom heb je dit trouwens geopend naar aanleiding van het topic van iemand wiens vader haar betast heeft...?
Oud 27-10-2011, 22:02
Informant
Informant is offline
Citaat:
Ze vindt het sowieso niet 'fijn'. Op z'n best vindt ze het 'niet vervelend'. En als ze zou weten dat je dit bespreekt op een seksualiteitsforum zou ze het sowieso wel vervelend vinden.
Zou het helpen als ik het haar vraag?
Oud 27-10-2011, 22:03
Verwijderd
Kijk, ik heb er begrip voor als je als gezin niet preuts doet, want zo zijn wij ook. Maar je wassen is iets anders dan zomaar naakt rondlopen. Het is gewoon net wat persoonlijker.

En voor de vierde keer, maar kennelijk weiger je daarop in te gaan: met seksualiteit zou dat sowieso niets te maken moeten hebben.
Oud 27-10-2011, 22:03
Informant
Informant is offline
Citaat:
En als zij nou zou zeggen dat ze niet wil dat je binnenkomt, zou je dan ook meteen denken dat ze iets te verbergen heeft? Het zou niet in je opkomen dat ze gewoon privacy wil?

En inderdaad, zoals Sarah al aangeeft, vind ik het ook ontzettend creepy dat jij dit blijkbaar als iets seksueels ziet (en als je je dochter op een seksuele manier ziet is dat sowieso niet helemaal zuiver).
Ik zou niet meteen zeggen of denken dat ze iets te verbergen heeft.
Zou ze zelf die kans geven, maar ze maakt er ook niets uit.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten