Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Motoriek links activeert rechts .. remember? ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is iets anders dan Rerisen Phoenix stelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij klopte er iets niet... *zoekt op* links: wiskunde, logische problemen; onthouden van namen, data, feiten; taalvaardigheid (spreken, lezen, schrijven) rechts: muzikaliteit; fantasie en dromen; aanleg voor tekenen/schilderen/etc. Het is mogelijk dat bij linkshandigen dit omgekeerd is. Welke er dominant is bij mij weet ik nou niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maaaaaaaaar ![]() -> Goed in Wiskunde en logische problemen. -> Slecht in het onthouden van namen. -> Goed in het onthouden van data en feiten (getallen, maar ook in welke module ik 3 jaar geleden een foutje heb ontdekt in een programma bijvoorbeeld). -> Gemengde taalvaardigheid (goed in lezen en schrijven, minder in spreken - kom vaak niet op de juiste woorden bij het praten, maar wel bij het schrijven :/ ) -> Absoluut niet muzikaal ![]() -> Levendige fantasie. -> Geen aanleg voor tekenen / schilderen etc .. maar wel voor grafische designs op de computer. Wat een zooitje ![]() |
![]() |
|
Kan het niet zijn dat ze allebei even zwaar meetellen, want ik heb eigenlijk van alles wel wat, maar dat zal wel niet kunnen he?
ik ben namelijk wel goed in talen en dingen onthouden enzo, wiskunde kan ik ook wel redelijk, maar ik heb ook een hele grote fantasie, kan wel verhalen schrijven, een beetje tekenen en muziek wil soms ook wel lukken dus ik snapt niet meer. ![]() Kunnen die helften ook gewoon zomaar wisselen?? zonder aanleiding. Dat zou namelijk wat logischer voor mij zijn, het hangt er bij mij altijd helemaal vanaf of ik in een goede bui ben om iets te schrijven of iets van mijn wiskunde te snappen, maar het heeft nooit echt iets te maken met bepaalde emoties.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 11:35. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|