Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() moet ook posi zijn,maar tog ![]() lekker vaag weer maargoed! met dit wask eigenlijk best wel erg lang bezig,een andere stijl enzow..maar ik val weer een beetje terug op et andere ![]() ![]() *hugz*
||
![]() |
Citaat:
Wie wil je wat wijs maken: ons of jezelf denk even na iemand van 14 / 15 die dit kan, hahaha, nee dat gaat er bij mij niet in |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eerder is het lachwekkend, jou gedrag en al helemaal de manier waarop je reageert, nee nogmaals dit heb je niet zelf gemaakt, zeker even een songtext ergens weggepakt. groeten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oordeel alsjeblieft niet gelijk op me,alsof ik een klein kind ben van 2 ofzow ![]() ik ken mezelf (en mijn engelse woordenschat,blijkt maar weer) beter als jij!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
had je dat dan niet direct kunnen zeggen, ik oordeel niet op jou, maar op je gedicht en of jouw woordenschat engels beter is als die van mij, dat weet ik niet, het verbaasde me alleen heel erg.
En tevens je moet je niet zo aangevallen voelen, meer begrip zou op zijn plaats zijn, want dit is wel uitzonderlijk als je zoiets schrijft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
daarna conludeerde ik ook netjes, dat je wel zelf engels moest zijn of zoals jij zegt, altijd vaak engels hebben gesproken. jij verbaasde me. sorry voor mijn overlast |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien had ik het niet 'normaal'gevonden, assik Blackangel niej kende, maar dan nog had ik nooit zomaar beweerd dat ze haar gedichten niet zelf schreef. Ik oordeel niet zo snel, weet je. En je zou er goed aan doen om dat ook niet te doen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|