hey, ik ben een stukje begonnen met een verhaal maar weet niet of het wel goed is.
Ik ren de trap af, de gang door, naar buiten de kleed kamer in. Iedereen kijkt op als ik zo de kleedkamer kom instormen
in kom stormen. Met een rood hoofd gooi ik mijn tas op de bank. Natuurlijk is iedereen al klaar en loopt de gymzaal al in.
ze lopen de gymzaal al in Zo snel als ik kan kleed ik me om. Dan mijn haar nog, ik bind mijn lange bruine haar met een elastiekje in een hoge staart en loop de gymzaal in. Bang voor meneer Waaiers reactie ga ik steeds langzamer lopen maar dan ben ik toch echt bij de deur langzaam doe ik hem open en sta ik in de zaal.
en dan sta ik in de zaal (anders lijkt het net alsof je langzaam in de zaal staat
) Normaal kan ik het prima met meneer Waaier vinden maar ik weet dat hij er een hekel aan heeft als mensen te laat zijn les in komen. Ik hoop dat hij nog niet is begonnen maar als ik de zaal inkom zie ik dat hij net midden in zijn uitleg is, geweldig, ik had het niet slechter kunnen timen. Meneer Waaier kijkt op als hij de deur dicht hoort gaan en ik zie zijn geďrriteerde gezicht. Ik kijk beschaamd naar mijn voeten, weer kijkt iedereen naar me en ik hoor hier en daar wat gelach.
‘Ga maar even naar de gang ik ben midden in me
mijn of de uitleg, ik kom zo wel bij je.’ Ik knik en weet dat ik er niet tegen in moet gaan. Ik loop via de andere deur weer uit de zaal en ga op een tafel zitten en leun tegen de want
wand. Natuurlijk komt meneer Waaier er dan zo aan en gaat hij een hele preek geven. O, ik heb er zo’n hekel aan als leraren een preek geven. Alsof volwassenen alles beter weten! Oké, ze hebben meer meegemaakt en zo maar toch. Wat moet ik eigenlijk zeggen als hij gaat vragen waarom ik te laat ben? Ik heb de beste reden ooit maar ik denk niet dat hij er het zelfde over denkt. Ik was namelijk nog in de aula naar de leukste jongen ever te kijken.
aan het kijkenDavid, zo heet hij, David met zijn mooie ogen en vrolijke gezicht. Ik kan me geen leukere knappere grappigere jongen voorstellen maar helaas ben ik niet de enige die daar zo over denkt. Alle meisjes van school vinden hem leuk, logisch hij is leuk. Maar goed, ik was dus naar hem aan het kijken en vergat alle tijd vanaf de tafel waar ik met een paar vriendinnen zat. Helaas hebben zij een ander lesrooster en konden ze nog even blijven zitten. Maar toen de bel ging bedacht ik pas dat ik gym had en nog me
mijntas moest omwisselen. En natuurlijk is mijn kluisje helemaal aan de andere kant van de school wat eeuwen lopen is en liep net op dat moment iedereen al naar de les waardoor het uren duurde voor ik er was.
Meneer Waaier komt de gang op en ik heb nog niet eens een goede smoes bedacht. Meestal kan ik redelijk goed liegen en ik heb er geen problemen mee om
dat te doen maar ik lieg niet graag tegen meneer Waaier. Hij is ook mijn trainer en mijn mentor dus ik heb veel met hem te maken. Daarbij komt dat hij meestal heel erg aardig en begripvol is. Maar nu heb ik echt een smoes nodig want anders moet ik zeker weten nablijven. mijn hersens werken op topsnelheid om nog een smoes te bedenken maar ik kom niet verder zodra ik aan Davids mooie ogen denk die de echte reden zijn.
als het goed is word vervolgd