Oud 11-01-2012, 20:11
Verwijderd
hee people,

ik heb een liefdesbrief voor mijn vriendin, ze is zelf fries dus mij leek het superleuk om de brief in het fries te doen, maar ik kan geen fries... zou iemand die wel fries kan deze brief kunnen vertalen?

thank you

Lieve Marije

Italië, het land waar ‘liefde’ altijd ‘eeuwige liefde ’ betekend.
Ik denk niet dat ik jouw ooit heb verteld wat ik voelde, toen ik jouw voor het eerst zag.
Jouw lach, jouw grote blauwe ogen met dat oranje randje wat ik telkens niet kan zien, dat zijn de eerste herinneringen die ik van je heb.
Het is lang geleden maar ik herinner me nog alles.
De eerste ontmoeting, waarbij ik jouw heb laten winnen met poolen. Je proberen te charmeren door mijn trui aan je af te staan, lange wandelingen door de bergen, jij richtingsgevoel ik tijd. Berend en berend 2.0 creëren van zand, met zijn kape, staf, tand, Chinese ogen, hoed en staart. Het moment dat we op het strand lagen onder de sterren en de maan, we dronken prosecco met port. De prosecco was een geschenk van een Italiaanse vrouw omdat ze vond dat we zo’n leuk stel vormden bij dat restaurant waar we terrecht kwamen.
Het moment dat je me vertelde op het strand dat het lange gelden was dat je zoveel met iemand had gezoend.
Ik raakte verliefd op je , een raar gevoel in mijn maag, ik besefte dat ik telkens vlinders in mijn buik kreeg als je naar me keek, me aanraakte, me kuste.

Ik ben zo blij dat ik mijn trui aan je gaf omdat je het koud had, onze volgende onmoeting was op het station in leeuwarden, 5 minuten voordat ik aankwam zat ik zo te stressen omdat ik niet wist of ik je een knuffel of kus moest doen, en die kus.. weken lang naar je zitten verlangen en die kus was waar ik op zat te wachten. Ik miste je lippen, je zachte warme lippen.
We hebben veel romantische nachten gehad, overdags droom ik weg van die nachten.
de manier waarop jij je hand in mijn nek legt, de manier waarop je naar mij kijkt met die mooie grote ogen. Ik mis je zo ontzetten.
Ik wil mijn hand op je wang leggen, langzaam strelend naar je nek, die 4 woorden in je oor fluisteren.
Ik ben verliefd op jou, daarom schrijf ik je deze brief, om je te laten weten
dat ik heel graag nog veel meer van deze gezellige en romantische avonden samen met jou wil.
Denken aan jou, geeft me een heerlijk gevoel.
Jouw liefde geeft me het gevoel dat ik alles aan kan.

Dag en nacht, ik sta op en tel hoeveel dagen ik nog zonder je moet, ik ga slapen met een glimlach op mijn gezicht omdat jou heb, en de dromen, dromen over jouw doe ik elke nacht, als je niet bij me kan zijn dan droom dat je naast me ligt. Ik mis je.

i k hâld fan dy
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten