![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kennen jullie me? Nee? Nou ik kom niet uit Noorwegen..... ;-) @reverend: dit geld niet voor jou, want ik heb nog geen 1 bericht gezien waar je een fatsoenlijk antwoord gaf..... Laatst gewijzigd op 26-01-2012 om 22:28. |
![]() |
|
![]() |
Grappig dat zo weinig mensen serieuze reacties geven terwijl uit onderzoek is gebleken dat 40 procent van de stelletjes wel eens aan anale sex doen. zo zie je maar hoe groot het taboe nog is.
Mijn ervaringen zijn trouwens wel ok. me vriend is er meer weg van dan ik. Ik moet ervoor in de stemming zijn dan vind ik het wel leuk. Gelukkig respecteert mijn vriend dat en wacht hij tot ik er klaar voor ben. oja daarbij ben ik dan de bottum.. (of het "vrouwtje"zoals hetero's dat noemen"). |
![]() |
|
![]() |
Ik ben voor heel erg veel dingen in (wil alles wel es proberen dus dit ook) maar zodra ik uberhaubt het puntje van me lul tegen der anus aanhoud zegt ze al dat het pijn doet (note: ze wilt het ook niet echt. maar wilt het wel proberen voor mij)
1x was ze in een (erg) geile bui en was ik er bijna in met men eikel maar toen moest er ik meteen weer uit. kkrijg het maar niet voor elkaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder is het handig als ze voordat jullie anale seks hebben haar al een keer te laten klaarkomen (zodat ze zich gemakkelijker kan ontspannen en lekker geil is). ook raad ik je aan om haar anus ff te stretchen met vingers voordat je er met je lul in gaat en zodat je vriendin ff aan de sensatie kan wennen ![]() ![]() nog een kleine extra tip haar clitoris stimuleren terwijl je haar anaal neukt zal ze vast waarderen ![]() kort samengevat> ze moet geil en ontspannen zijn>veel glijmiddel gebruiken> ff stretchen/rekken met 2 vingers (begin met 1 en ook op je vingers glijmiddel EN KNIP NAGELS!!)>laat haar in beginfase het tempo bepalen> en wanneer ze er eenmaal van geniet is haar clit stimuleren een goed idee veel succes ![]() ![]() OH! en neem haar pas anaal nadat ze haar grote boodschap heeft verricht om gênante momenten te voorkomen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
minimaal de helft hier doet het van achter.... en dan noemen ze mij een troll om dat ik het gewoon lekker vind haha
ik begrijp niet dat er een taboe op rust, of over überhaupt een taboe over seks. uiteindelijk zijn we allemaal op dezelfde 'taboe' manier gemaakt en dat doen we al duizenden jaren ![]() |
![]() |
|
Oh god, ooit van sarcasme gehoord? We vinden je geen troll omdat je van anale seks houdt. Anale seks is de normaalste zaak van de wereld (vind ik), dus dat is het probleem niet. Je gedraagt je als een 12-jarige, terwijl je constant loopt te roepen dat je een man hebt, en geen van je verhalen is erg geloofwaardig. In andere worden: je bent een troll.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-01-2012 om 21:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: