Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zat met hetzelfde probleem, toen heb ik hem gezegd dat ik ergens mee zat en gevraagd of hij tijd voor me had.
Toen vroeg hij of ik het niet zo kon vertellen en heb ik hem gezegd dat dat niet kon. We gingen samen wandelen en toen heb ik hem verteld dat ik verliefd op hem was. Het was niet wederzijds, maar nu zijn we nog betere vrienden dan eerst. En natuurlijk is het moeilijk, dat vond ik zelf ook, maar als ik het niet had gedaan had ik nu nog steeds geen zekerheid. Je moet gewoon iets met hem afspreken en dan met hem praten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hem de laatste tijd niet echt gesproken vanwege de vakantie en heb nog steeds de moed niet gehad
![]() Er is zoveel gebeurd dat ik heel erg twijfel. er schijnt een gerucht op school te zijn dat hij me leuk vindt maar het niet durft te zeggen, maar er zijn ook mensen die me waarschuwen en vinden dat ik hem maar moet vergeten ![]() ik ben echt radeloos |
![]() |
||
![]() |
Probeer (zoals eerder al gezegd geweest is) om eens met die jongen apart af te spreken. Gewoon via een smsje of als je eens bij hem bent.
En ik snap dat je niet wilt dat anderen je naroepen als je aan uw vriend vraagt om even apart te gaan, maar je moet proberen om dat te vergeten. Je gaat je veel beter voelen als je met hem eens kan praten over uw verliefdheid. Citaat:
+ het is goed dat mensen rondom jou je willen helpen, maar uiteindelijk moet je zelf je keuzes maken. Roddels vergeet je maar best en mensen die zeggen wat je moet doen, kan je naar luisteren, maar blijf zelf uw keuzes maken! Zelfs als je een beetje onzeker bent, blijf de keuzes maken die jij wilt maken, laat niemand anders voor jou de wet voorschrijven. Ah, nog 1 tip. Als je het moeilijk vindt om het onder woorden te brengen, schrijf het dan op een briefje en geef het hem af als je met hem alleen bent. (niet geven als hij bij vrienden is, kans bestaat dat zijn vrienden meelezen en dat willen we natuurlijk niet!) Als je met hem alleen bent en je vertelt het hem (of je geeft het briefje af), dan kan je zijn eerste reactie zien. Die eerste reactie is zeer belangrijk! Daaruit kan je (meestal) afleiden wat hij wil. Nog veel succes!
|
Verwijderd
|
Ik heb het hem eindelijk verteld
![]() ben best wel trots het lucht echt heel erg op alleen... toen ik het hem vertelde stonden zijn vrienden er gewoon bij en hij liep blozend weg ![]() later zei hij ook op mij te zijn(wat ik al wel een beetje dacht aangezien hij het aan een paar mensen had verteld die ik ken) (maar we namen beide niet het initiatief om de ander een relatie te vragen) en een dag later zei hij dat hij al iemand had en me niet leuk vond ![]() Ik snap hem niet meer ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik ben niet chagrijnig, ik ben gewoon een kutwijf *Shorty* | 8 | 25-11-2004 21:22 | |
Psychologie |
Wat moet ik nu?? :S *leeg* | 14 | 20-02-2004 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten? Angel Of Faith | 5 | 29-08-2003 09:02 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
1st heel het verhaal dan de vragen! lieve | 6 | 27-01-2003 19:26 |