Oud 16-02-2012, 18:54
Verwijderd
Hey ik ben bijna zeker dat de jongen die ik leuk vind mij ook leuk vindt,
Maar hoe zeg ik het hem
Ik ben best wel een onzeker persoon en durf niet zo snel iets dus ik vind het moeilijk om op hem af te stappen.
Ik heb mezelf eindelijk overtuigd het toch maar eens te proberen maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken.
heeft iemand tips?
Ik moet er namelijk ook nog voor zorgen dat hij alleen is,maar hij is echt ALTIJD bij zijn vrienden en als ik vraag of hij meeloopt dan roepen zijn vrienden ons na wat ik dus probeer te vermijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2012, 18:58
Daantjer
Daantjer is offline
spreek eens met hem af (na school kan ik wel aan nemen) en vertel het hem dan
Oud 16-02-2012, 21:22
HandDoek
HandDoek is offline
Die vrienden roepen jullie na? Boeie?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 08:57
rallone
rallone is offline
Niks van zijn vrienden aantrekken die proberen alleen maar irritant te doen.
Oud 17-02-2012, 15:16
Verwijderd
Failed
Ik wou vandaag een poging wagen, maar toen ik naar hem toe liep barstte ik in huilen uit vanwege migrane
Hij keek me daar door alleen met medelijden aan.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2012, 17:30
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Balen! Volgende keer beter!
Oud 19-02-2012, 00:19
Verwijderd
Gwn op msn als je niet durft
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 13:29
Verwijderd
beetje raar eigenlijks als je hem ook gewoon in het echt kan zien
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Failed
Ik wou vandaag een poging wagen, maar toen ik naar hem toe liep barstte ik in huilen uit vanwege migrane
Hij keek me daar door alleen met medelijden aan.
Precies op dat moment? Kan het dan niet komen doordat je het zo eng vindt, bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 16:28
ItsJustMe
ItsJustMe is offline
Als je het gevoel hebt dat hij jou ook leuk vindt, dan hoef je je ten eerste nergens zorgen om te maken!
Maar je hoeft het hem niet perse te vertellen hoor. Je kan bijvoorbeeld als je bij hem gaat staan een vriendin meenemen en vragen of zij dan op hem kan letten en kijken of hij "stille hints" afgeeft..

Of natuurlijk gewoon "Hard to get" spelen!!
Oud 22-02-2012, 16:38
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Ooooh neeee niet hard to get spelen! Bel hem gewoon op en vraag of hij zin heeft om eens af te spreken.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 13:10
BOEIAAAH
BOEIAAAH is offline
Citaat:
Hey ik ben bijna zeker dat de jongen die ik leuk vind mij ook leuk vindt,
Maar hoe zeg ik het hem
Ik ben best wel een onzeker persoon en durf niet zo snel iets dus ik vind het moeilijk om op hem af te stappen.
Ik heb mezelf eindelijk overtuigd het toch maar eens te proberen maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken.
heeft iemand tips?
Ik moet er namelijk ook nog voor zorgen dat hij alleen is,maar hij is echt ALTIJD bij zijn vrienden en als ik vraag of hij meeloopt dan roepen zijn vrienden ons na wat ik dus probeer te vermijden.
wat je eerst moet doen , je zegt op sms ik ben eigenlijk op iemand , ik zeg het je wel is op school of willen we is afspreken , ben jij op iemand ?
dan zal hij daar zeker met zijn vrienden over praten , maar jij zoekt een vertrouwd iemand en laat die vragen aan hem ofdat hij iets voelt voor jou want jullie komen blijkbaar goed overeen , dan zal hij waarschijnlijk ja zeggen ( indien nee , geef de moed niet op ) en dan spreek je af , zeg je et hem en kus je hem (;
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 15:04
Sam...
Sam... is offline
Ik zat met hetzelfde probleem, toen heb ik hem gezegd dat ik ergens mee zat en gevraagd of hij tijd voor me had.
Toen vroeg hij of ik het niet zo kon vertellen en heb ik hem gezegd dat dat niet kon.
We gingen samen wandelen en toen heb ik hem verteld dat ik verliefd op hem was.
Het was niet wederzijds, maar nu zijn we nog betere vrienden dan eerst.

En natuurlijk is het moeilijk, dat vond ik zelf ook, maar als ik het niet had gedaan had ik nu nog steeds geen zekerheid.
Je moet gewoon iets met hem afspreken en dan met hem praten.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 17:31
Verwijderd
Ik heb hem de laatste tijd niet echt gesproken vanwege de vakantie en heb nog steeds de moed niet gehad
Er is zoveel gebeurd dat ik heel erg twijfel.
er schijnt een gerucht op school te zijn dat hij me leuk vindt maar het niet durft te zeggen, maar er zijn ook mensen die me waarschuwen en vinden dat ik hem maar moet vergeten
ik ben echt radeloos
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 17:49
EZBlade
EZBlade is offline
Waarom luister je naar die mensen? Luister naar jezelf en doe wat je denkt dat het beste is
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 23:04
mathias_kalimba
mathias_kalimba is offline
Probeer (zoals eerder al gezegd geweest is) om eens met die jongen apart af te spreken. Gewoon via een smsje of als je eens bij hem bent.
En ik snap dat je niet wilt dat anderen je naroepen als je aan uw vriend vraagt om even apart te gaan, maar je moet proberen om dat te vergeten. Je gaat je veel beter voelen als je met hem eens kan praten over uw verliefdheid.

Citaat:
Er is zoveel gebeurd dat ik heel erg twijfel.
er schijnt een gerucht op school te zijn dat hij me leuk vindt maar het niet durft te zeggen, maar er zijn ook mensen die me waarschuwen en vinden dat ik hem maar moet vergeten
Aan wat twijfel je dan? Zolang jij zeker bent van je verliefdheid, moet je zeker proberen! Zoals het gezegde "een nee hebt ge, maar een ja kunt ge krijgen." Probeer er met je vriend eens over te praten. Als hij verliefd is op jou, super! En als hij dan niet verliefd is op jou, ben je het tenminste eens kwijt en kan je verder gaan met je leven.
+ het is goed dat mensen rondom jou je willen helpen, maar uiteindelijk moet je zelf je keuzes maken. Roddels vergeet je maar best en mensen die zeggen wat je moet doen, kan je naar luisteren, maar blijf zelf uw keuzes maken!
Zelfs als je een beetje onzeker bent, blijf de keuzes maken die jij wilt maken, laat niemand anders voor jou de wet voorschrijven.

Ah, nog 1 tip. Als je het moeilijk vindt om het onder woorden te brengen, schrijf het dan op een briefje en geef het hem af als je met hem alleen bent. (niet geven als hij bij vrienden is, kans bestaat dat zijn vrienden meelezen en dat willen we natuurlijk niet!)
Als je met hem alleen bent en je vertelt het hem (of je geeft het briefje af), dan kan je zijn eerste reactie zien. Die eerste reactie is zeer belangrijk! Daaruit kan je (meestal) afleiden wat hij wil.

Nog veel succes!
Oud 29-02-2012, 01:12
Verwijderd
Citaat:
beetje raar eigenlijks als je hem ook gewoon in het echt kan zien
Ja idd tenminste IK zou het wel in het echt zeggen maar er zijn genoeg die niet durfen en een beetje via MSN doen enzo
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 17:18
Verwijderd
Ik heb het hem eindelijk verteld
ben best wel trots het lucht echt heel erg op alleen...
toen ik het hem vertelde stonden zijn vrienden er gewoon bij en hij liep blozend weg
later zei hij ook op mij te zijn(wat ik al wel een beetje dacht aangezien hij het aan een paar mensen had verteld die ik ken)
(maar we namen beide niet het initiatief om de ander een relatie te vragen)
en een dag later zei hij dat hij al iemand had en me niet leuk vond
Ik snap hem niet meer
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 20:22
Verwijderd
raar vraag hem duidelijkheid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken