Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als je voor elke bruiloft/begrafenis / speciaal feestje een nieuw ding moet kopen wat je alleen daar draagt, ben je wat mij betreft een beetje dom bezig en doe niet alsof ik achterlijk ben, meneertje
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ja... ik heb soms zo'n bui dat ik gewoon per sé iets nieuws wil voor een feestje of zo... of dat ik aan het winkelen ben en eigenlijk niks kan vinden maar gewoon per sé iets wil kopen.. dan heb ik wel eens dat ik iets koop waarvan ik eigenlijk stiekem al weet van Es, dat ga je toch niet dragen... maar dan ben ik eigenwijs en koop ik het toch, en dan beland het na 1 of 2 keer dragen in de kast
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar bij een begrafenis kan ik het wel een klein beetje begrijpen omdat dit vaak zwart is of somber, wat je misschien anders nooit draagt. maar daarbij kan je ook je eigen kleren met een beetje nieuwig iets combineren zodat je niet teveel moet kopen voor een gelegenheid. voor een feestje kan je ook wel een beetje combineren, denk ik
||
Citaat:
![]() maarja dat was zo goedkoop
|
![]() |
Ja, maar eerlijk gezegd betaal ik dat dan nooit zelf, het is weleens gebeurt dat ik een gala had of een trouwerij of een begravenis (dat zijn ze ook wel eigenlijk) waarvoor mijn moeder nieuwe kleren voor me kocht omdat ik niet in mijn dagelijkse kloffie mocht van haar, maar meestal wordt een deel van die outfit later ook gewoon gedragen.
Zelf ben ik zeer goed in dingen in een opwelling kopen en daarna nooit dragen.
|
Ja. Voor een hockeyfeest met het thema 'Extravagant' wilde ik eerst een onwijsss lelijk maar lekker extravagant jurkje kopen bij de H&M van ongeveer 50 gulden...
Uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik niet naar dat feest ging.. Ook koop ik weles shirtjes die ik helemaal geweldig vind, maar waarvan ik weet dat ze toch niet helemaal goed zitten en ze dus niet draag. Ik erger me eraan als een shirtje net iets te wijd is, of de mouwen te lang, en toch koop ik ze. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Neej, doe ik nooit..
Ik heb alleen een galajurk gekocht, 1 keertje aangehad.. misschien moet ik hem in de toekomst nog een keertje aan, al zou ik niet weten waarvoor.. maar hij was niet zo duur, en daar had ik ook extra op gelet, omdat ik wist dat ik hem toch maar 1 keer zou dragen.. En een trouwjurk zou ik denk ik ook wel zelf kopen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik heb het weleens gedaan.
Voor zo'n groot feest bijv. Er waren bij Cool Cat geloof ik van die gouden en zilveren jurkjes, rokjes, topjes in de uitverkoop. Niemand koopt die dingen natuurlijk voor 80 gulden. Ik geloof dat ze nu maar iets van 20 gulden waren. En een keertje voor zo'n feest is het wel grappig. Daarna heb ik ze ook weggegooit. |
![]() |
|
Over 3 weken is de bruiloft van mijn oom en dan wil ik toch wel nette kleren aan, maar ik heb het zo gekocht dat ik het allemaal wel vaker zal dragen dan enkel die ene keer naar de bruiloft..
voor een begrafenis zou ik ook niet iets kopen wat ik verder nooit meer zal dragen, tegewoordig is het al niet meer zo dat iedereen in een zwart pak verschijnt ofzo, dus gewoon nette kleren kun je dan ook dragen.. Enige wat ik misschien wel voor 1 keer zou kopen is een trouwjurk.. ik zou die niet huren, het is toch iets bijzonders voor op die dag, vind ik, en dan wil ik geen jurk aan die velen voor mij al gedragen hebben..
|
Verwijderd
|
Als het een truitje van een paar euro zou zijn ofzo, dan boeit t niet echt (dan nog vind ik het zonde) maar ik zou nooit iets kopen wat ik maar een keer draag wat best veel heeft gekost. Ik heb voor het laatste kerstbal een broekpak gekocht en die heb ik daarna ook met het kerstdinee aangehad en naar een musical (daar moest je best net gekleed zijn). De broek heb ik ook nog aangehad met oud en nieuw. Ik heb het ook alleen maar gekocht omdat ik wist dat ik de broek ook nog bij het uitgaan aankon of andere gelegenheden. Het jasje draag ik verder niet meer zo vaak. Maar dat komt wel weer met kerst enzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ýk denk nýet dat ýk zo snel een outfýt zou kopen om het vervolgens maar 1 keer te dragen. Als ýk een popster of een acteur zou zýjn en ýk zou het geld hebben, dan ýs het natuurlýjk een ander verhaal... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Lifestyle |
Allochtonen lopen voor op de mode Gadje | 82 | 28-07-2003 09:46 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Seksualiteit |
Eisen windowlicker | 29 | 28-06-2002 10:37 |