Oud 13-08-2002, 20:05
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
...waarvan je weet dat je het maar 1x aan zal trekken, en dat het na die gelegenheid linea recta de kast ingaat om er noooooit meer uit te komen?
Oud 13-08-2002, 20:07
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:08
psilo
psilo is offline
ik ook niet
Oud 13-08-2002, 20:11
heldin
heldin is offline
ja, een trouwjurk of zo
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:
ja, een trouwjurk of zo
daarom huren de meeste die dingen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:14
feline
feline is offline
Nee, heel af en toe kom ik er achteraf achter. Maar als ik dat bij voorbaat al weet koop ik het absoluut niet. Zelfs de galajurk die ik heb, draag ik vaker dan 1 keer.
Oud 13-08-2002, 20:15
Verwijderd
hmz neej, heel misschien een gala jurk ofzow, maar die draag je dan meestal wel een paar x
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:27
UnUsual
UnUsual is offline
Wat heeft het dan voor zin, als je het maar 1 keer draagt?
zonde van het geld
Oud 13-08-2002, 20:35
Paulaah
Paulaah is offline
Nope.. behalve als ik echt voor die ene gelegenheid iets nodig heb.. bv trouwjuirk Die zou ik niet huren.. toch iets van jezelf moet dat zijn toch
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:35
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik zou da ook nie doen neej..
maar meestal is ut ook zo da je der achteraf pas achterkomt..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:36
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Nee, alleen een trouwjurk...
Maar die zou ik niet kopen maar zelf maken.
Oud 13-08-2002, 20:36
Feestbeest nummer 1
Citaat:
UnUsual schreef:
Wat heeft het dan voor zin, als je het maar 1 keer draagt?
zonde van het geld
duh, je kan toch iets nodig hebben voor een bruiloft, begrafenis, speciaal feestje enz...je kan zelf toch wel wat bedenken?
Oud 13-08-2002, 20:37
Black Sugar
Black Sugar is offline
Trouwjurk zou ik wel kopen, maar verder kan ik me niets indenken zo gouw. Het is wel eens gebeurd dat ik iets heb gekocht en het uiteindelijk maar 1 keer aan heb gehad, maar dat had ik niet van te voren gedacht.
Oud 13-08-2002, 20:38
eztah
eztah is offline
Nee. Zonde.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 20:38
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:

duh, je kan toch iets nodig hebben voor een bruiloft, begrafenis, speciaal feestje enz...je kan zelf toch wel wat bedenken?
kan je het toch wel vaker dragen?
als je voor elke bruiloft/begrafenis / speciaal feestje een nieuw ding moet kopen wat je alleen daar draagt, ben je wat mij betreft een beetje dom bezig

en doe niet alsof ik achterlijk ben, meneertje
Oud 13-08-2002, 20:49
Mystique
Mystique is offline
ja galajurk..en die heb ik wel 2 keer aangehad!
En trouwjurk natuurlijk.
Verder niet..das zonde!
Oud 13-08-2002, 21:03
Feestbeest nummer 1
Citaat:
UnUsual schreef:

kan je het toch wel vaker dragen?
als je voor elke bruiloft/begrafenis / speciaal feestje een nieuw ding moet kopen wat je alleen daar draagt, ben je wat mij betreft een beetje dom bezig

en doe niet alsof ik achterlijk ben, meneertje
nou sorry, ik heb geen zin om de kleren die ik op mijn tantes begrafenis heb gedragen ook nog maar 1x uit de kast te halen 't mens is begraven, en wat mij betreft mogen die kleren ook onder de grond gestopt worden. Ik ga dan echt niet naar de winkel zo van: Hmmmmm tante is dood, ik heb een degelijke outfit nodig, maar ik wil het wel nog es kunnen dragen...!
Oud 13-08-2002, 21:06
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:

nou sorry, ik heb geen zin om de kleren die ik op mijn tantes begrafenis heb gedragen ook nog maar 1x uit de kast te halen 't mens is begraven, en wat mij betreft mogen die kleren ook onder de grond gestopt worden. Ik ga dan echt niet naar de winkel zo van: Hmmmmm tante is dood, ik heb een degelijke outfit nodig, maar ik wil het wel nog es kunnen dragen...!
maybe een volgende begrafenis? jah weet ik veel, als dat van die tante je dan zo diep zit dat je die kleren daarna niet wil dragen, dan ligt dat aan jou en niet aan die kleren
Oud 13-08-2002, 21:09
Feestbeest nummer 1
Hahahaha nou dat valt ook wel mee! Het is wel es voorgekomen bij een begrafenis, en ook wel es bij een feestje, dingen die nu stof liggen te vangen in de kast
Oud 13-08-2002, 21:10
Esmée
Esmée is offline
Ja... ik heb soms zo'n bui dat ik gewoon per sé iets nieuws wil voor een feestje of zo... of dat ik aan het winkelen ben en eigenlijk niks kan vinden maar gewoon per sé iets wil kopen.. dan heb ik wel eens dat ik iets koop waarvan ik eigenlijk stiekem al weet van Es, dat ga je toch niet dragen... maar dan ben ik eigenwijs en koop ik het toch, en dan beland het na 1 of 2 keer dragen in de kast
Oud 13-08-2002, 21:11
Verwijderd
Ligt eraan voor wat voor gelegenheid het is en hoe duur het kledingstuk is.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:12
Feestbeest nummer 1
Citaat:
Esmée schreef:
Ja... ik heb soms zo'n bui dat ik gewoon per sé iets nieuws wil voor een feestje of zo... of dat ik aan het winkelen ben en eigenlijk niks kan vinden maar gewoon per sé iets wil kopen.. dan heb ik wel eens dat ik iets koop waarvan ik eigenlijk stiekem al weet van Es, dat ga je toch niet dragen... maar dan ben ik eigenwijs en koop ik het toch, en dan beland het na 1 of 2 keer dragen in de kast
Hehe eindelijk iemand die het met me eens is
Oud 13-08-2002, 21:13
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Hahahaha nou dat valt ook wel mee! Het is wel es voorgekomen bij een begrafenis, en ook wel es bij een feestje, dingen die nu stof liggen te vangen in de kast
mjaa, noujaa dat vind ik dus zonde
maar bij een begrafenis kan ik het wel een klein beetje begrijpen omdat dit vaak zwart is of somber, wat je misschien anders nooit draagt. maar daarbij kan je ook je eigen kleren met een beetje nieuwig iets combineren zodat je niet teveel moet kopen voor een gelegenheid. voor een feestje kan je ook wel een beetje combineren, denk ik
Oud 13-08-2002, 21:14
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Esmée schreef:
stiekem heb ik toch ook welles zoiets gehad
maarja dat was zo goedkoop
Oud 13-08-2002, 21:14
Li
Li is offline
Nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 21:22
Ninnoc
Ninnoc is offline
Ja, maar eerlijk gezegd betaal ik dat dan nooit zelf, het is weleens gebeurt dat ik een gala had of een trouwerij of een begravenis (dat zijn ze ook wel eigenlijk) waarvoor mijn moeder nieuwe kleren voor me kocht omdat ik niet in mijn dagelijkse kloffie mocht van haar, maar meestal wordt een deel van die outfit later ook gewoon gedragen.

Zelf ben ik zeer goed in dingen in een opwelling kopen en daarna nooit dragen.
Oud 13-08-2002, 21:24
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Nee, als ik echt van tevoren weet dat ik 't daarna niet meer ga dragen koop ik 't niet, een trouwjurk is dan een uitzondering.
Ik heb wel een aantal dingen die ik heb gekocht en hooguit 5 keer heb aangehad
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 21:30
~louise~
~louise~ is offline
Ja. Voor een hockeyfeest met het thema 'Extravagant' wilde ik eerst een onwijsss lelijk maar lekker extravagant jurkje kopen bij de H&M van ongeveer 50 gulden...
Uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik niet naar dat feest ging..

Ook koop ik weles shirtjes die ik helemaal geweldig vind, maar waarvan ik weet dat ze toch niet helemaal goed zitten en ze dus niet draag. Ik erger me eraan als een shirtje net iets te wijd is, of de mouwen te lang, en toch koop ik ze.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:55
Verwijderd
Neej, doe ik nooit..

Ik heb alleen een galajurk gekocht, 1 keertje aangehad.. misschien moet ik hem in de toekomst nog een keertje aan, al zou ik niet weten waarvoor.. maar hij was niet zo duur, en daar had ik ook extra op gelet, omdat ik wist dat ik hem toch maar 1 keer zou dragen..

En een trouwjurk zou ik denk ik ook wel zelf kopen..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:00
SpiritX
SpiritX is offline
Ligt er aan voor wat voor een gelegenheid.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:12
Verwijderd
hmm 'k heb 2 galajurken...allebei 2 keer aangehad en uitgeleend... maar verder zou 'k niets iets kopen want ik maar weinig draag... 'k bin zeeuw... 'k bin zuunig

Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 05:29
Feestbeest nummer 1
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hmm 'k heb 2 galajurken...allebei 2 keer aangehad en uitgeleend... maar verder zou 'k niets iets kopen want ik maar weinig draag... 'k bin zeeuw... 'k bin zuunig

Grijpskerke heb ook in zeeland gewoond
Oud 14-08-2002, 09:47
S
S is offline
Als ik ga trouwen, doe ik mijn kostuum maar één keer aan. Op mijn bruiloft. Dus om antwoord te geven op je vraag; ja.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:05
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Nee tenzij ik het echt nodig heb voor speciale gelegenheid ofzo. Maar dan zouden m'n ouders het wel betalen.
Oud 14-08-2002, 11:45
iebke*
iebke* is offline
nee ...
Oud 14-08-2002, 14:33
shanli
shanli is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Ligt er aan voor wat voor een gelegenheid.
Oud 14-08-2002, 14:54
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ligt er ook aan hoe duur die outfit is natuurlijk.

Maar meestal zorg ik er wel voor dat ik het vaker aankan dan 1 speciale gelegenheid.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:54
wicked wild
wicked wild is offline
ik heb het weleens gedaan.
Voor zo'n groot feest bijv.
Er waren bij Cool Cat geloof ik van die gouden en zilveren jurkjes, rokjes, topjes in de uitverkoop.
Niemand koopt die dingen natuurlijk voor 80 gulden.
Ik geloof dat ze nu maar iets van 20 gulden waren.
En een keertje voor zo'n feest is het wel grappig.
Daarna heb ik ze ook weggegooit.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:56
snoopy
snoopy is offline
hangt ervan af hoe duur het is...
Oud 14-08-2002, 17:39
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
tja, hangt er vanaf waarvoor het is/hoe duur
Oud 16-08-2002, 15:22
PardonMe
PardonMe is offline
Over 3 weken is de bruiloft van mijn oom en dan wil ik toch wel nette kleren aan, maar ik heb het zo gekocht dat ik het allemaal wel vaker zal dragen dan enkel die ene keer naar de bruiloft..

voor een begrafenis zou ik ook niet iets kopen wat ik verder nooit meer zal dragen, tegewoordig is het al niet meer zo dat iedereen in een zwart pak verschijnt ofzo, dus gewoon nette kleren kun je dan ook dragen..

Enige wat ik misschien wel voor 1 keer zou kopen is een trouwjurk.. ik zou die niet huren, het is toch iets bijzonders voor op die dag, vind ik, en dan wil ik geen jurk aan die velen voor mij al gedragen hebben..
Oud 16-08-2002, 18:37
the tourist
the tourist is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:09
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
NO WAY!
egt niej... ik kop altijd kleding waarvan ik weet dattik t regelmatig draag... tiz tog zonde van je geld om iets te kopen voor 1 avondje..?!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:25
Verwijderd
Als het een truitje van een paar euro zou zijn ofzo, dan boeit t niet echt (dan nog vind ik het zonde) maar ik zou nooit iets kopen wat ik maar een keer draag wat best veel heeft gekost. Ik heb voor het laatste kerstbal een broekpak gekocht en die heb ik daarna ook met het kerstdinee aangehad en naar een musical (daar moest je best net gekleed zijn). De broek heb ik ook nog aangehad met oud en nieuw. Ik heb het ook alleen maar gekocht omdat ik wist dat ik de broek ook nog bij het uitgaan aankon of andere gelegenheden. Het jasje draag ik verder niet meer zo vaak. Maar dat komt wel weer met kerst enzo.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 12:47
verbal-violence
verbal-violence is offline
Ik wel , koop alles van Karl Kani , zit veel tussen wa tik bijna nooit aandoe
Oud 17-08-2002, 12:50
mood indigow
mood indigow is offline
ik heb heel vaak dat ik dingen koop die ik heel mooi vind maar nooit aandoe omdat ik vind dat ut me niet staat ofzow...

en dan beland het dus na 1 keer dragen in de kast..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:36
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
of dat ik aan het winkelen ben en eigenlijk niks kan vinden maar gewoon per sé iets wil kopen.. dan heb ik wel eens dat ik iets koop waarvan ik eigenlijk stiekem al weet van Es, dat ga je toch niet dragen...
Dat heb ýk ook wel eens. Nýet dat ýk dan perse ýets wýl kopen. Maar ýk heb wel heel vaak dat ýk býj bepaalde kledýngstukken heel erg twýjfel of ýk het nou wel of nýet moet kopen. Maar meestal koop ýk het wel, want ýk ben bang dat ýk anders spýjt krýjg als ýk het laat lýggen. Vervolgens draag ýk het 1 of 2 keer en dan heb ýk juýst spýjt dat ýk het wel gekocht heb!
Maar ýk denk nýet dat ýk zo snel een outfýt zou kopen om het vervolgens maar 1 keer te dragen. Als ýk een popster of een acteur zou zýjn en ýk zou het geld hebben, dan ýs het natuurlýjk een ander verhaal...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:49
Roos
Roos is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Ligt eraan voor wat voor gelegenheid het is en hoe duur het kledingstuk is.
whahaha die avatar.

En, zit je al bij de "JOVVD"?

Oud 17-08-2002, 15:31
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
een t-shirt van kapot lekker eetbaar katoen, doe je 1 dag aan en daarna, tsja
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten