Oud 29-03-2012, 19:18
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Hallo allemaal,

dit is een iets ander verhaal dan je normaal hoort. Normaal hoor je over lichamelijke aantrekkingskracht tot hetzelfde geslacht, bij mij is dit juist helemaal niet het geval. Ik voel me alleen lichamelijk aangetrokken tot mannen/jongens, kijk en let alleen op sexy jongens, word alleen verliefd op jongens, maar ik wil wel graag bij een bepaalde vrouw zijn. Ik ben niet verliefd ofzo, maar ik vind het gewoon leuk om bij haar te zijn. Ik voel me misschien geestelijk tot haar aangetrokken? Ze is echt mooi, heel slim, lief, grappig, zo wil ik later ook worden. Ik heb het gevoel dat ik haar beter zou willen leren kennen. Kun je dit nu een vorm van biseksualiteit noemen? Of wat is dit?

Bedankt voor jullie hulp

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 15:23.
Oud 29-03-2012, 19:39
maximt1
maximt1 is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

dit is een iets ander verhaal dan je normaal hoort. Normaal hoor je over lichamelijke/seksuele aantrekkingskracht tot hetzelfde geslacht, bij mij is dit juist helemaal niet het geval. Ik voel me alleen lichamelijk/seksueel aangetrokken tot mannen/jongens, kijk en let alleen op sexy jongens, val op jongens, maar ik wil wel graag bij een bepaalde vrouw zijn. Ik ben niet verliefd ofzo, maar ik vind het gewoon leuk om bij haar te zijn. Ik voel me misschien geestelijk tot haar aangetrokken? Ze is echt mooi, heel slim, lief, grappig, zo wil ik later ook worden. Ik heb het gevoel dat ik haar beter zou willen leren kennen. Kun je dit nu een vorm van biseksualiteit noemen? Of wat is dit?

Bedankt voor jullie hulp
nee dat is gewoon je idool of je bewondert haar
net zoals bij sport
Oud 29-03-2012, 20:50
Verwijderd
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, geloof ik. Je voelt je alleen lichamelijk en seksueel aangetrokken tot jongens, zeg je. Daarna zeg je dat je op jongens valt. Bedoel je daar nu mee dat je je alléén lichamelijk aangetrokken voelt tot jongens (en dus niet verliefd op ze wordt)?

En als je zegt dat je niet verliefd op die vrouw bent, ben je imo niet biseksueel, dat ben je volgens mij pas als je verliefd op iemand wordt. Je bent onder de indruk,d at is wat anders.
Oud 29-03-2012, 21:00
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Nee sorry dat het wat onduidelijk is, ik bedoel dat ik altijd verliefd word op jongens. Nooit op meisjes en dat ik nooit naar meisjes kijk (zoals ik naar jongens kijk zeg maar).

btw.. wat is imo? :$ Ja dat dacht ik dus ook, maar ik werd aan het twijfelen gebracht door het feit dat ik het leuk vind om bij haar te zijn.
Oud 29-03-2012, 21:18
Verwijderd
in my opinion.

Verderrrrrr moet je je daar niet zo druk om maken. Wat doet het er nou toe of je verliefd op haar wordt/bent? Ik ben zo vaak onder de indruk van mensen en dan wil ik daar ook zo vaak en veel mogelijk bij zijn, maar dan ebt dat vanzelf wel weer weg. En tuurlijk vind je het leuk om bij haar te zijn, dat is toch bij iedereen die je tof vindt?
Oud 30-03-2012, 17:02
Pluis
Pluis is offline
Je hebt over hetzelfde onderwerp (dit gaat ook over die lerares neem ik aan) ook al een topic op Liefde en Relatie. Daarnaast horen vragen over geaardheid ook eigenlijk op L&R dus deze gaat dicht. Je mag uiteraard wel je topic op L&R nieuw leven proberen in te blazen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten