Oud 14-04-2012, 19:21
studentuser
studentuser is offline
Mensen ik heb beetje stress. Ik doe niv 3-4 ict mw beheer. Leraren zeggen dat ik vaak afwezig ben. Ik ben in het jaar 30 x te laat gekomen. We hebben de resultaten besproken en op mijn donder gehad. Nu kom ik voortaan op tijd. Oke, nu ga ik het hebben over wat ik heb gedaan. We moesten een project maken. Dat ging over netwerken, je moest win 7 koppelen aan win 2008. En op basis daarvan moest je beoordeeld worden. Dus ik ben naar het beoordelingsgesprek geweest en ik kom 10 min later. Wat doet mijn mentor ze kruist allemaal onvoldoende's aan ik dacht van klaar dit is het einde. Maar daarna moest ik mijn virtuele machine laten zien hoe ik win 2008 gekoppeld heb aan win 7. Aangezien dat laat kwam hadden ze dat niet beoordeeld. Toen ik win 2008 en win 7 had opgestart had ik pech. Opeens werkte het niet! Maar zei wisten daar niets van.Hun konden ook onvoldoende aankruisen in plaats van niet beoordeeld. Mijn mentor zei zo van: Als je zo doorgaat weet ik niet of je naar het tweede jaar over gaat enz. Zoals jullie het nu begrijpen zijn er twijfels bij mij. Ik ben bang dat ik niet overkan na het tweede jaar. Ik ga vanaf nu mijn best doen ik weet niet of ik dan te laat ben. Toen ik thuiskwam had ik die win2008 en win7 gefixt. Ik weet niet of ik dan geluk heb gehad ja of nee. Ik heb ook paar opdrachten niet ingeleverd. Meneer zei zo van deadline is deadline. Dus ja, ik weet niet of ik al die dingen in het tweede leerjaar kan inhalen. Als dat zou mogen is dat alvast een zware opluchting voor mij! Nu begin ik twijfels te krijgen stel als ik het niet haal dan heb ik een probleem!

Laatst gewijzigd op 14-04-2012 om 19:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2012, 20:21
Verwijderd
heb je ook een vraag?? of wil je deze mededeling gewoon even kwijt?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 13:01
studentuser
studentuser is offline
ja en ook graag voor adviezen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 16:21
Verwijderd
Als je bang bent dat je het niet haalt ga je harder werken. En in de tussentijd leren die enter-toets te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 16:38
Limbo
Limbo is offline
Ik heb helaas ook alleen maar één advies voor je: op tijd komen en je deadlines halen! Is er iets in je persoonlijke leven waardoor het allemaal niet lekker loopt, neem dan eens contact op met een vertrouwenspersoon op school.
Oud 17-04-2012, 22:21
studentuser
studentuser is offline
ja ik ga meestal naar buiten en daarna effekes naar de bar en daar lekker bieries drinken. en in
de avond draai ik meestal een jointje. een joint in de morgen is een dag zonder zorgen. En onder schootijd heb ik altijd een pils paraat.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 10:45
Winstanley
Winstanley is offline
Citaat:
ja ik ga meestal naar buiten en daarna effekes naar de bar en daar lekker bieries drinken. en in
de avond draai ik meestal een jointje. een joint in de morgen is een dag zonder zorgen. En onder schootijd heb ik altijd een pils paraat.
Niet klagen en jezelf lekker kapot maken... succes!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 21:02
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik mag toch hopen dat dit niet serieus is. Zo wel dan ben je wel heel dom bezig. Zo niet dan is het wel heel stom om zoiets te zeggen. Wat wil je ermee bereiken?

We kunnen je best serieuze adviezen geven, maar dan verwachten we wel een beetje zelfbesef dat bier drinken en jointjes roken niet echt bevorderend is voor je prestaties en dat daar het probleem ligt waar je dus eerst wat aan moet doen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten