Hallo
Ik ben een jongen van 22 en ik zit met een vraagteken. Ik ben al lange tijd hopeloos verliefd op een meisje van dezelfde leeftijd. Ik ken ze van toen we samen in Gent studeerden, maar nu mijn studies afgerond zijn, heb ik er eigenlijk geen contact meer mee. Ik was er al lang verliefd op, maar toen we nog studeerden had zij een vaste vriend. Dat was voor mij uiteraard pijnlijk, maar ik vond dat ik correct moest blijven en daarom heb ik haar nooit over mijn gevoelens verteld. Het contact was destijds dus altijd vriendschappelijk.
Een maand of twee geleden zag ik op facebook dat ze terug vrijgezel was. Toen wou ik het haar vertellen maar ik besloot om nog effe af te wachten. Ik wou niet dat het overkwam alsof ik profiteerde van de situatie. Maar nu is ze dus al twee maand vrijgezel, en daarom heb ik haar laatst gezegd dat ik haar bijzonder leuk vind, en dat ik graag eens met haar zou uitgaan. Dit is nu drie dagen geleden, maar ze heeft nog niet geantwoord.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik absoluut geen held ben in het openlijk praten met iemand over mijn gevoelens, maar op dit moment weet ik niet meer wat ik moet doen.
|