Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij is de kans op 1 fout of geen inderdaad 0,25.
![]() Ja, er worden altijd vragen gesteld met antwoorden die zo op elkaar lijken en ik denk dat je heel moeilijk die nuancering kunt ontdekken. Daarenboven zijn die examenmakers niet erg intelligent (kijk maar Nederlands examen, haha). ![]() |
![]() |
|
Ooooooh, hou erover op, Nederlands... :a
Mijn lerares zei trouwens dat ze de tekst met vragen qua nakijkwerk 'wel mee vond vallen', wat ze tot nu toe gezien had... Oh jee. :a Laten we maar hopen dat de rest te doen is! Ik ben btw echt bang voor geschiedenis eigenlijk. Ik ken bijna alles al helemaal, maar ik vind die vragen altijd zó kut. |
![]() |
|
![]() |
Ik sta een 7.2 voor GS, maar ik heb mijn cijfer omlaag gehaald door de twee onderwerpen die we nu krijgen (5,6 en 6.3 had ik daarvoor). Maar ik hoop toch wel op een cijfer tussen de 6 - 7. Ik ga straks rond 19:00 trouwens met Imn (hier op het forum) geschiedenisvragen/stof doornemen. Misschien als jullie je nog wat onzeker voelen en denken dat het nuttig is: Kom ook op de scholieren.com-chat!
![]() (Bij bronnen heb je veel trucjes. Ik vind zelf vooral geschreven bronnen makkelijk. Ik heb Imn er eens mee geholpen. Ik weet niet, ze zei toen dat ze er wat aan had. ![]() En politiek/militair/etc. vind ik vaak juist makkelijker! Want dan weet je waar je moet zoeken.) Nja, ik weet niet. Bij mij zijn het vaak vooral de kennisvragen waar ik mis op ga. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|