Oud 23-06-2012, 16:13
Verwijderd
Jazeker.
Advertentie
Oud 23-06-2012, 16:14
Verwijderd
Oud 23-06-2012, 16:15
Verwijderd
Ik ben een beetje teleurgesteld want ik dacht dat dit #1666 zou zijn, dus dat was een goed moment voor de titel 'Saaitan #1666'. Maar het mocht niet zo zijn.
Oud 23-06-2012, 16:16
Verwijderd
O, ik ben trouwens ook gestopt met roken.

Of wist je dat al?
Oud 23-06-2012, 16:17
Verwijderd
Nee! Omfg
Oud 23-06-2012, 16:17
Verwijderd
Hoe lang al?
Oud 23-06-2012, 16:19
Verwijderd
Weet ik niet Even kijken
Oud 23-06-2012, 16:20
Verwijderd
Omgomgomg viel het mee of tegen?
Oud 23-06-2012, 16:20
Verwijderd
@ Turk: Mhm! Ik vind Bauhaus' uitvoering ook veel fijner klinken. Volgens mij heeft ook Bowie te kennen gegeven dat-ie Bauhaus' versie beter vindt dan 't origineel <3
Oud 23-06-2012, 16:22
Verwijderd
TWEE WEKEN!!!1!!11

Die staat heel vaak in mijn tabel.

Citaat:
Within..

10 days to 2 weeks
Recovery has likely progressed to the point where your addiction is no longer doing the talking. Blood circulation in our gums and teeth are now similar to that of a non-user.

2 to 4 weeks
Cessation related anger, anxiety, difficulty concentrating, impatience, insomnia, restlessness and depression have ended. If still experiencing any of these symptoms get seen and evaluated by your physician.

2 weeks to 3 months
Your heart attack risk has started to drop. Your lung function is beginning to improve.
Oud 23-06-2012, 16:23
Verwijderd
Awh, goed bezig Para Keep it up! Mindgames, win them
Oud 23-06-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
TWEE WEKEN!!!1!!11

Die staat heel vaak in mijn tabel.

Wauw, goed bezig
Oud 23-06-2012, 16:26
Verwijderd
Wauw, goed Para
Oud 23-06-2012, 16:28
Verwijderd
Oh Apate:

Oud 23-06-2012, 16:29
Martiño
Martiño is offline
Haha, sigaretten hebben hun eigen kolommetje <3
Oud 23-06-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Haha, sigaretten hebben hun eigen kolommetje <3
Ja, en met een vies kleurtje voor extra motivatie om te stoppen!
Oud 23-06-2012, 16:31
Verwijderd
'Sigaretten - Boehoe'

Oud 23-06-2012, 16:32
Verwijderd
Hahahaha Nice.
Oud 23-06-2012, 16:33
Verwijderd
Ik heb alleen wel zin om veel dingen te kopen zodat ik ze kan invullen in m'n sheet. Dat is waarschijnlijk niet de bedoeling.

Of nou ja, iedereen zegt altijd dat je dan heel bewust bent van je uitgaven en minder gaat uitgeven. Ik heb 'm te leuk gemaakt denk ik
Oud 23-06-2012, 16:34
Verwijderd
De cijfers van de uitgaven moet ik misschien ook maar een lelijke kleur geven.
Oud 23-06-2012, 16:37
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh Apate:

[afbeelding]

Hm, zo'n sheet wil ik ook.
Oud 23-06-2012, 16:38
Verwijderd
Als je geen moeite hebt met roze en andere wanstaltige kleuren kan ik 'm je even mailen!
Oud 23-06-2012, 17:01
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Als je geen moeite hebt met roze en andere wanstaltige kleuren kan ik 'm je even mailen!
Graag!
Oud 23-06-2012, 17:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed zo Para, hoe trots ben jij
Oud 23-06-2012, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Graag!
Ik heb alleen je email niet Dus die moet je even pm'en.
Advertentie
Oud 23-06-2012, 17:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En de mensen waren niet weg te slaan, om 5 over 5 hebben we verteld dat we gesloten waren en dat ze echt weg moesten, omdat wij ook naar huis wilden en om 10 over vroeg er nog eentje om een andere maat. Ik dacht dat mijn collega zou ontploffen
Oud 23-06-2012, 17:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die faith-in-humanity plaatjes in het vorige topic <3
Oud 23-06-2012, 17:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
He nee he, is het alweer tijd voor een nieuw wachtwoord op mijn ing. En ik had eindelijk een goeie
Oud 23-06-2012, 17:31
Turk February
Turk February is offline
Je zal maar bevriend zijn met Hunter S. Thompson:

Thompson appeared outside Jack Nicholson's home on the night of Nicholson's birthday, having set off a high-powered spotlight and gunfire, playing a tape of animal cries through an amplifier to awaken him. Thompson then left a freshly-cut elk's heart on Nicholson's door as a joke.
Oud 23-06-2012, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Omgomgomg viel het mee of tegen?
Ik moest even boodschappen doen.

Het is extreem makkelijk en leuk en het kost nul wilskracht. Maar om het zo te laten verlopen zijn wel een paar inzichten vereist, het had ook heel anders kunnen zijn. Ik denk ook niet dat ik er een tweede keer zo gemakkelijk mee zou wegkomen, maar er komt geen tweede keer, dus dat komt mooi uit Toen ik tijdens de mentale aanloop bij wijze van test 24 uur niet rookte was dat bijna lichamelijke marteling. Nu kwam ik de eerste 72 uur fluitend door en daarna werd 't alleen maar makkelijker en leuker.

Tevens heb ik nu een perzikhuidje en kan ik opeens zingen en ik ga soms voor de lol 30 kilometer fietsen omdat mijn lichaam kkleip wordt van alle extra zuurstof en dat is allemaal een beetje raar.
Oud 23-06-2012, 17:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Para, hoe heet dat boek dat je gebruikt? Mijn rookverslaafde broertje is bijna jarig en ik vind het wel een goed cadeau
Oud 23-06-2012, 17:59
Verwijderd
Dank, allen, trouwens. Al was het echt niet zo'n prestatie, met de juiste voorbereiding. Zelfs de eerste dagen waren eerder leuk dan moeilijk.

Citaat:
Awh, goed bezig Para Keep it up! Mindgames, win them
Reeds gewonnen Nog voor ik mijn laatste sigaret uitmaakte.

Citaat:
Goed zo Para, hoe trots ben jij
Niet zozeer trots, maar behoorlijk tevreden wel, ja

Citaat:
Para, hoe heet dat boek dat je gebruikt? Mijn rookverslaafde broertje is bijna jarig en ik vind het wel een goed cadeau
Allen Carr - The easy way to stop smoking.

Maar ik kan je vertellen dat zoiets voor z'n verjaardag geven er waarschijnlijk alleen voor zal zorgen dat hij een paar dagen veel meer rookt dan normaal, en 'm dan níet leest. Het is een erg goed boek, maar het is niet echt iets wat je iemand kunt opdringen. Dat werkt juist averechts: als mensen doen van 'zomg roken is slecht voor je' dan creëert dat stress, en stress is een nicotinetrigger. De waarschuwingen op pakjes werken ook averechts, om diezelfde reden. Zelfs kanker krijgen werkt averechts, voor sommige mensen. Daarom is het boek ook zo effectief; het zeurt niet. Je mag niet eens stoppen met roken terwijl je aan het lezen bent.

Dus ik zou iets anders uitkiezen, en het boek gewoon zomaar aan 'm geven. Niet aandringen op dat 'ie het leest, maar zeggen dat het in z'n kast mag blijven totdat 'ie nieuwsgierig wordt naar hoe z'n verslaving precies werkt. En er vooral bij zeggen dat 'ie niet mag stoppen tijdens het lezen. Dat werkt wellicht motiverend om er daadwerkelijk aan te beginnen.
Oud 23-06-2012, 18:02
Verwijderd
Net sliep ik staand een halfuur vast en droomloos, in een wiebelende autobus. Ik heb altijd al geweten dat ik in mijn hart een japanner ben.
Oud 23-06-2012, 18:07
Verwijderd
Oh, en het is ook geen kwestie van het boek gebruiken. Je leest 'm gewoon en als je hem uit hebt en je bent 't overal mee eens dan ben je gewoon een beetje.. klaar.
Oud 23-06-2012, 18:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Allen Carr - The easy way to stop smoking.

Maar ik kan je vertellen dat zoiets voor z'n verjaardag geven er waarschijnlijk alleen voor zal zorgen dat hij een paar dagen veel meer rookt dan normaal, en 'm dan níet leest. Het is een erg goed boek, maar het is niet echt iets wat je iemand kunt opdringen. Dat werkt juist averechts: als mensen doen van 'zomg roken is slecht voor je' dan creëert dat stress, en stress is een nicotinetrigger. De waarschuwingen op pakjes werken ook averechts, om diezelfde reden. Zelfs kanker krijgen werkt averechts, voor sommige mensen. Daarom is het boek ook zo effectief; het zeurt niet. Je mag niet eens stoppen met roken terwijl je aan het lezen bent.

Dus ik zou iets anders uitkiezen, en het boek gewoon zomaar aan 'm geven. Niet aandringen op dat 'ie het leest, maar zeggen dat het in z'n kast mag blijven totdat 'ie nieuwsgierig wordt naar hoe z'n verslaving precies werkt. En er vooral bij zeggen dat 'ie niet mag stoppen tijdens het lezen. Dat werkt wellicht motiverend om er daadwerkelijk aan te beginnen.
Goed dat je het zegt Ga ik eens over nadenken. Mijn broertje is sowieso al ongelooflijk moeilijk met allerlei dingen, dus je hebt vast een punt.
Oud 23-06-2012, 18:28
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 23-06-2012, 18:31
Verwijderd
jongens ik ben terug van Brabant. Het was erg boers en ze vonden mijn moeder en vader duitsers, omdat ze dialect tegen mijn broertje en mijn praten.en ze vonden Landgraaf stads, omdat het een zwembad heeft.
Oud 23-06-2012, 18:42
Verwijderd
dat waren maar halve. Ze waren half limburgs en half brabants. en ze woonden in een dorpje met maar een paar huisjes.
Oud 23-06-2012, 18:53
Verwijderd
Halve?

Ik ben zo gefrustreerd. Vandaag is de verjaardag van een soort vriendin, maar ik kan niet tot haar bellen. Ik heb haar vijf keer gebeld, en ze neemt niet op. Ongeveer een maand geleden heeft ze me min of meer uitgenodigd op haar verjaardag, maar ja. En ik ben moe. Maar ik wil haar wel feliciteren. En misschien heeft ze mij wel gebeld, maar dat zie ik niet, want mijn telefoon heeft aids.

En vandaag was ik bij mijn wederhelft. Terwijl die sliep, deed ik een heel tof spelletje op zijn telefoon, en nu wil ik dat spelletje op internet. Weet iemand een spelletje waarin je een konijn bent dat zo snel mogelijk alle wortels op moet eten? De puzzels lijken een beetje op de puzzels die je bij pokémon soms moet maken voor je bij een eindbaas komt.
Oud 23-06-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Halve?

Ik ben zo gefrustreerd. Vandaag is de verjaardag van een soort vriendin, maar ik kan niet tot haar bellen. Ik heb haar vijf keer gebeld, en ze neemt niet op. Ongeveer een maand geleden heeft ze me min of meer uitgenodigd op haar verjaardag, maar ja. En ik ben moe. Maar ik wil haar wel feliciteren. En misschien heeft ze mij wel gebeld, maar dat zie ik niet, want mijn telefoon heeft aids.

En vandaag was ik bij mijn wederhelft. Terwijl die sliep, deed ik een heel tof spelletje op zijn telefoon, en nu wil ik dat spelletje op internet. Weet iemand een spelletje waarin je een konijn bent dat zo snel mogelijk alle wortels op moet eten? De puzzels lijken een beetje op de puzzels die je bij pokémon soms moet maken voor je bij een eindbaas komt.
Hahah JA. Ik ben me nu wanhopig aan het bedenken hoe het heet want ik heb dat ontelbaar keer met m'n broertje gespeeld. Ik heb 'm zelfs gebeld maar hij neemt niet op.
Oud 23-06-2012, 19:06
Verwijderd
Bobby Carrot geloof ik!
Oud 23-06-2012, 19:09
Verwijderd
Jaaaaa! <3 Dank je <333333
Oud 23-06-2012, 19:11
Verwijderd
Ik ben 'm als app aan het downloaden, hij stond op een oude telefoon van me, was het helemaal vergeten <3
Oud 23-06-2012, 19:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zie op het journaal iets over het alcoholslot op een auto, om veroordeelde dronken automobilisten te kunnen controleren.

Waarom bouwen ze geen alcoholsloten in elke auto? Even blazen om de auto te kunnen starten; is je promillage te hoog, kun je de auto niet starten
Nog wel even een manier vinden om het cheat-proof te maken, maar het idee zou een goede drempel kunnen zijn om bezopen de auto in te stappen.
Oud 23-06-2012, 19:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ging iemand anders bellen om te vragen of die de hoorn aan de jarige wil geven en haar telefoon staat uit. ;mad: Wat is deze opeens.
Stuur gewoon een felicitatie-smsje.
Oud 23-06-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Stuur gewoon een felicitatie-smsje.
Ja, maar als haar telefoon ver weg is leest ze dat nooit of te laat en denkt ze dat ik haar vergeten ben!

Maar goed, het probleem is opgelost, ik heb haar bereikt. Ze is in St. Petersburg, blijkbaar. Dat verklaart een hoop.

Sorry voor deze saaie V-lid-posts.
Oud 23-06-2012, 19:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb vanmiddag heel snel snel kleren gekocht voor de opening (jaja duizendste post daarover, maar /care) en ik ben er heel blij mee. Een zwarte kokerrok en een net geel shirt met corsage-achtig ding, en dat draag ik met m'n zwarte colbertje, zwarte panty's en zwarte peeptoe-pumps En ik heb nog nooit zoiets mooi-nets en volwassens gekocht als een kokerrok
Oud 23-06-2012, 19:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb vanmiddag heel snel snel kleren gekocht voor de opening (jaja duizendste post daarover, maar /care) en ik ben er heel blij mee. Een zwarte kokerrok en een net geel shirt met corsage-achtig ding, en dat draag ik met m'n zwarte colbertje, zwarte panty's en zwarte peeptoe-pumps En ik heb nog nooit zoiets mooi-nets en volwassens gekocht als een kokerrok
Foto? Ik ben erg benieuwd .
Oud 23-06-2012, 19:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Foto? Ik ben erg benieuwd .
Heb ik nie Maar misschien maken we vrijdag bij de opening wel even foto's Bij een mooi schilderij ofzo, of handenschuddend met Prinses Margriet (als ik haar zou herkennen)
Oud 23-06-2012, 19:37
Miekje*
Miekje* is offline
Prinses Margriet komt, ja?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten