Oud 28-06-2012, 09:20
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Hoi allemaal,

sinds een tijd ben ik erg moe zonder dat ik wat heb gedaan.
zelfs wanneer ik om 10 uur ga slapen en om 8 uur weer opsta voel ik me moe.
Het liefst lig ik de hele dag op de bank beetje tv te kijken. terwijl ik normaal altijd sta te stuiteren en bijna niet kan stilzitten.
Ik doe nog steeds wel alles wat ik moet doen, studie, stage, veel trainen voor mijn sport.
en op dat moment heb ik ook wel het gevoel dat ik energie heb. Maar zodra ik ergens mee stop zakt mijn energie level in als een pudding.

Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen?
huisarts is een optie, alleen heb ik al wel vaker bloed laten prikken en is daar nooit wat uitgekomen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 10:32
Verwijderd
Van teveel slapen word ik zelf altijd ontzettend loom. Als ik om 1 uur ga slapen en om 8/9 uur opsta voel ik me meestal heel erg prima. Als ik om 10 uur ga slapen en ik sta om 8 uur op wil ik langer slapen, en heb ik geen zin om wat dan ook te gaan doen.

Maar dat voel je op zich ook wel aan. Ten minste, ik ken mijn lichaam op zich heel prima en ik weet dus ook wel wanneer het gewoon loom is en wanneer het echt écht moe is zeg maar. Als je echt lichamelijk moe bent dan zou ik toch even langs de huisarts gaan . En dat er nooit iets is uitgekomen bij bloed prikken betekent niet dat er nu ook niets uitkomt. Ik snap dat als je een paar keer bent getest voor bepaalde dingen je echt zo'n idee hebt van 'wtf, alweer?' maar ik heb het zelf ook gehad, omdat mijn huisarts heel hardnekkig bleef beweren dat je niet alles direct terugvind in zo'n test. Dus je weet maar nooit
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 22:58
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
Raar genoeg heb ik dat ook...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 18:50
lintje
lintje is offline
misschien een pfeiffer-test doen??
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 18:52
lintje
lintje is offline
sorry, je heb al bloedgeprikt.. :$
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 14:26
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Is je ritme wel goed? Slaap je niet de ene nacht van 10-8 en de volgende nacht van 12-10? Slaap je verder wel goed?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 08:01
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
pfeiffer kan ik niet hebben. dit heb ik als peuter ergens al gehad.
Ik slaap de hele week eigenlijk het zelfde aantal uren.. ben er extra op gaan letten.
Inmiddels denk ik al dat ik weet hoe 't komt.
Ik heb heel erg hooikoorts. en dat vreet zowiezo al energie, maar de medicijnen die ik daarvoor heb, kunnen als bijwerking vermoeidheid hebben.
ben nu gestopt met die medicijnen en overgestapt op andere en het is al een stuk beter
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 10:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan ook proberen of je minder klachten hebt zoals vermoeidheid van je medicijnen als je ze 's avonds ipv 's ochtends inneemt.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten