|
Stja, ik hoop dat iemand mij tips kan geven maar ik zal even het hele verhaal uitleggen. Ik ben een jongen van 14 ( bijna 15 ) jaar, en op zo'n dag als vandaag, stralende zon , 28 graden prachtig weer zit ik binnen. Ik ben vrij onzelfverzekerd, ik schaam me heel snel en denk heel snel dat mensen iets van me denken. Opzich maak ik niet moeilijk contact maar veel vrienden heb ik nu ook weer niet , terwijl ik wel goed kan opschieten met vrijwel iedereen. Maar op zo'n dag als vandaag heb ik echt en eenzaam gevoel in me buik , mijn beste maat stuurde vanmorgen een Whatsapp , " ff kijken of ik vandaag naar het strand ga met vrienden " , keek ik op Twitter dat vrijwel iedereen daar heen ging , maar iedereen ging met een vriendengroep , dus ik kon daar wel heen gaan maar met die vrienden van hun die ik bijna allemaal niet ken heb ik er ook niet veel zin in , nu word het de hele week warm en zou ik graag ook wel eens mee willen leuke dingen doen maar niemand vraagt me... Iemand tips waardoor ik misschien wat zelf verzekerder word? Ik heb nu gewoon de hele dag binnen gezeten terwijl iedereen lekker buiten
plezier aan het maken was/is.
Laatst gewijzigd op 28-06-2012 om 16:10.
|