Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij Livera hebben ze inderdaad fjine bh's, en als je geluk hebt ook fijn personeel. Van de vier zaken die ik ken, werkt er bij één een vervelend mens. Type je-vindt-het-vast-niet-erg-als-ik-het-pashokje-binnenstorm-om-aan-je-tieten-te-zitten-zonder-het-te-vragen. Die andere drie zaken hebben echt hele fijne medewerksters. Binnenlopen en je merkt het vanzelf
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik koop enkel Marlies Dekkers en eventueel Sapph als dat afgeprijsd is, sowieso is mijn maat nu pas weer een beetje richting de standaard maten aan het gaan die je overal kunt krijgen, dus ik kan absoluut geen winkels aanraden waar je goedkope, lekker zittende lingerie vindt ^^. Misschien in de toekomst.
|
![]() |
|
Ik draag ook alleen maar Sapph, want <3, maar dat is soms ook in de uitverkoop en hebben ze ook bij Livera. Maar Livera heeft nog andere merken die ook prima zitten en net even wat goedkoper zijn.
Marlies Dekkers is echt enorm duur, daar zou ik niet aan beginnen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Overigens, zijn de BHs van de Hema niks? Want daar zie ik vaak wel leuke modellen en stofjes bijhangen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh
![]() ![]() Het ligt er net aan waar je naar op zoek bent, van de Hema weet ik van vroeger dat alleen de super basic saaie beha's lekker zaten. H&M heeft voor kleine cups (tot C, af en toe D) leuke keuzes, erg betaalbaar. En verder kun je bij heel veel winkels kijken naar aanbiedingen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Lingerievraag Saartje1234 | 5 | 07-11-2012 17:41 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Lingerievraag Saartje1234 | 1 | 07-11-2012 17:41 |