Ik zit nu een jaar bij een meisje in de klas dat ik enorm leuk vind! Ik heb het er nooit tegen durven zeggen. Mijn vrienden zeggen dat het enorm opvalt dat dit meisje veel beter met mij overweg kan dan met andere jongens, dus heb ik haar gevraagd mee iets te gaan drinken. We zijn dan apart, wij met 2, iets gaan drinken. Dat was enorm leuk, er vielen geen stiltes en ik heb me toen geamuseerd. Nu heb ik haar eens meegevraagd naar een wedstrijd van mijn ploeg. We stonden na de wedstrijd 1 uur lang helemaal apart van de groep te babbelen en hebben ons wederom enorm geamuseerd. Toch durf ik niet zeggen tegen het meisje dat ik haar enorm leuk vind... Mijn vrienden zeggen dat ze tegen mij anders doet dan tegen andere jongens, dat ze bij andere jongens nooit 2 dagen voor haar examen naar een wedstrijd zou komen kijken, dat ze nooit met een andere jongen alleen iets zou gaan drinken, ... Maar ik vind dat ze met alle jongens goed overweg kan... Ik weet dus echt niet wat ik moet doen! We hebben nu een examenperiode en ik vroeg me af of het slim was het bv een vrijdag tijdens de examenperiode te zeggen? Of moet ik het niet zeggen, omdat ze me simpelweg als een vriend ziet? Ik heb schrik om deze goede vriendschap kwijt te spelen...
Alvast bedankt! bkm
|