Oud 15-08-2002, 21:27
Rosie
Rosie is offline
Hi iedereen,

ik heb al een paar dagen achter elkaar heel erg hoofdpijn savonds. Ik sta rond half tien op en lig meestal rond twaalf uru in bed maar ik krijg rond 5 uur smiddags heel erg hoofdpijn. Heel erg vervelend. Ik heb dat nu ik denk zo'n 5 dagen en heb niks anders gedaan dan normaal. Ik drink en eet genoeg, ben genoeg buiten, sport gewoon enzo dus ik snap het niet..

Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen (behalve paracetemol) en hoe ik eht kan voor komen van te voren..

Alvast bedankt Rosie
Oud 15-08-2002, 22:19
Severus
Severus is offline
Misschien heb je een hersentumor! Ik zou maar eens naar de huisarts gaan als ik jou was.

Ripper
Oud 15-08-2002, 22:46
Verwijderd
Dat klinkt niet echt gezond. Misschien migraine o.i.d? Voor de zekerheid toch even naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 22:52
blutske
blutske is offline
dat komt door het onregelmatige slaapritme, als je nu bijv. elke avond om 11 uur gaat slapen, en 's morgens om 11 uur opstaat, zal het waarschijnlijk verminderen....als je zolang in bed blijft liggen ben je veel minder fit, terwijl je hersenen wel al bezig.
OK, tuurlijk zijn er wellus uitzonderingen..maar dan kun je het beste nog niet zo laat op staan! Ik slaap ook vaak lang, maar ik merk dat ik me beter voel als ik bijv. al om 10 uur op sta!
Suc6!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 07:51
D-sire
D-sire is offline
Huh ze ligt toch helemaal niet lang in bed? Er staat dat ze er rond 12 uur in ligt en om half 10 opstaat
K zou toch even naar de huisarts gaan, heeft het misschien iets te maken dat je bijna ongesteld moet worden ofzo?
Oud 16-08-2002, 14:19
blutske
blutske is offline
oeps foutje... k heb er te snel over heen gelezen!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 15:31
Verwijderd
misschien slaap je gewoon niet genoeg

ik heb dat ook , wanneer ik moe ben dat ik hoofdpijn krijg , soms zo erg dat ik m'n ogen niet meer openkrijg

regelmatiger en niet te lang slapen , 8-9 uur is voldoende
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 16:09
purple
purple is offline
misschien komt het door het weer. want het verschrilt steeds heel erg en das ook lastig. en als het warm is en drukkend kan je er ook last van krijgen. en alsje bijvoorbeeld net op vakantie bent geweest naar warm land en je komt terug in het nederland waar het ook warm is maar toch anders kan je er ook last van krijgen. heb ik namelijk ook wel s last van. en als paracethamol niet meer helpt moet je het ook maarniet meer slikken want misschien kan je er dan tegen en helpt het zowiezo niet meer. kan je beter overgaan op een ander asperientje, en die hoeft niet meteen sterker te zijn.

verder is goed slapen altijd goed, buiten zijn ook, en uitgeperste sinaasappelsap drinken of van die vitamine bruistabletten nemen want dan krijg je hogere weerstand enzo en dat kan al gewoon ook goed helpen.

zo... xm
Oud 16-08-2002, 20:10
dancequeen
dancequeen is offline
Hoi hoi!!

Weet je wat je misschien ook kunt doen? Je ogen laten testen!! Ik had ongeveer een half jaartje geleden ook steeds hele erge hoofdpijn aan het einde van de dag. Niets hielp, totdat ik mijn ogen heb laten testen. Ik kreeg een proefbril, die werkte, en nu heb ik dus zelf een bril, voila, van de hoofdpijn verlost!!!
Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is, maar je zou er altijd naar kunnen laten kijken, toch???

knuffie *dancequeen*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:37
Rosie
Rosie is offline
He iedereen,

heel erg bedankt voor alle reacties.
Aan mijn ogen ligt het niet want heb een (lees) bril en ik ben ent ongesteld geweest. Ik denk dat het door het weer komt, ik slaap op zolder en het is er erg warm dus sliep ik slecht. Ik heb er wat aan gedaan en eht gaat nu een stuk beter. Heb vandaag helemaal geen hoofdpijn gehad.

Bedankt!
Rosie
Oud 17-08-2002, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Rosie schreef:
Heb vandaag helemaal geen hoofdpijn gehad.

Gelukkig maar
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten