Oud 31-01-2013, 20:58
scribbo
scribbo is offline
HELP, ik ben verliefd, maar ik weet niet of zij ook op mij is? ik durf het haar niet te vragen...
Ik probeer zelf zoveel mogelijk contact met haar te maken in de klas enzo, dat lukt ook wel maar ik weet het niet..

Ze kijkt heel vaak naar me en als ik dan kijk dan kijkt ze weer weg en ze geeft me ook grappige bijnamen enzo... zouden jullie denken dat ze op mij is en hoe moet ik haar vragen, want ik ben nou niet echt zo'n type dat aan komt lopen en zegt: wil je met me ofzo, hoe kan ik dit het beste aanpakken???

in ieder geval thhhhnnnnxxxxxx

greetz

P.S. ik ben 12 jaar voor degene die erom willen vragen

Laatst gewijzigd op 01-02-2013 om 18:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2013, 21:06
Verwijderd
Hoe oud ben je? Wij hebben nog minder om op af te gaan dan jij, hè.. Het zou kunnen maar het kan ook heel anders in elkaar zitten.

Gaan jullie weleens wat doen samen? Dan hoef je niet meteen verkering te vragen, maar kun je eerst nog gewoon wat kletsen met elkaar.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 16:03
scribbo
scribbo is offline
Citaat:
Hoe oud ben je? Wij hebben nog minder om op af te gaan dan jij, hè.. Het zou kunnen maar het kan ook heel anders in elkaar zitten.

Gaan jullie weleens wat doen samen? Dan hoef je niet meteen verkering te vragen, maar kun je eerst nog gewoon wat kletsen met elkaar.
nee we zijn nog nooit echt iets samen met zijn 2en gaan doen, wel in een groep, maar echt nog nooit alleen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 16:37
Verwijderd
Regel dat je iets met haar samen doet Voor de rest is het handig om je leeftijd erbij te vermelden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten