Oud 15-02-2013, 09:04
Pemmerink1
Pemmerink1 is offline
Ben je seksueel passief en volgzaam of juist actief en autonoom?
Vul hier de vragenlijst in!

Voor een onderzoek naar de seksuele beleving van jongeren (Universiteit Utrecht) ben ik op zoek naar jongeren tussen de 16 en 25 jaar die een vragenlijst in willen vullen. Als je de vragenlijst invult (duurt ongeveer 15 minuten), krijg je (als je dat wilt) persoonlijke feedback over hoe passief of autonoom je bent op seksueel gebied! Daarnaast help je wetenschappelijk onderzoek naar de meningen van jonge mensen over seksualiteit en wordt er een VVV Cadeaubon t.w.v. € 50,- onder de deelnemers verloot!

Het zou het fijn zijn als je de vragenlijst ook onder de aandacht zou kunnen brengen bij andere jongeren (16-25 jaar oud). Hoe meer deelnemers, hoe meer prijzen er worden verloot!

Mocht de vragenlijst vastlopen, dan kun je nogmaals op de link klikken om het invullen te hervatten. Je kunt ook tussentijds stoppen met invullen en op een later moment doorgaan. Doe dit wel binnen een week, daarna sluit het programma je vragenlijst af.

Alvast heel hartelijk dank voor het invullen!

Met vriendelijke groeten,

Peggy Emmerink
AIO Jeugd en Gezin
Universiteit Utrecht
Van Unnik gebouw
Kamer 15.17a
030-2534197
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 06:37
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Ingevuld.
Oud 16-02-2013, 08:17
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Ingevuld.

Ik vind het wel heel storend dat bij de laatste vragen 'oneens' ineens rechts staat, terwijl het steeds helemaal links stond. Ook jullie interpunctie kan wel iets beter. En jullie switchen tussen 'je' en 'u'. En 'heel erg wel' is een vreemde manier van beoordelen.

Zo.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 11:04
Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
Ingevuld.
Oud 16-02-2013, 22:25
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ingevuld.
Oud 17-02-2013, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 08:12
Pemmerink1
Pemmerink1 is offline
Citaat:
Ingevuld.

Ik vind het wel heel storend dat bij de laatste vragen 'oneens' ineens rechts staat, terwijl het steeds helemaal links stond. Ook jullie interpunctie kan wel iets beter. En jullie switchen tussen 'je' en 'u'. En 'heel erg wel' is een vreemde manier van beoordelen.

Zo.
Ten eerste allemaal bedankt voor het invullen van de lijst. @ Grassprietjes, ook bedankt voor de feedback!

Ik ben op de hoogte van een aantal 'haken en ogen' aan de vragenlijst. Iemand anders heeft echter dezelfde vragenlijst afgenomen in een eerder stadium. Hier waren echter niet voldoende ingevulde lijsten verzameld. Derhalve ben ik, om de resultaten zo gelijk mogelijk te houden, genoodzaakt de vragenlijst exact hetzelfde te houden. In de toekomst ga ik zeker verbeteringen aanbrengen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten