![]() |
|
Voeding is juist het belangrijkste.
Van veel eten kom je niet per se aan, het gaat erom; wat eet je? Eet minimaal 2 stukken fruit op een dag Eet volkoren brood, minimaal 2 met als beleg vleeswaren (Kipfilet is mijn voorkeur). Zo min mogelijk frisdrank, chips en/of chocolade (snoep dus ook niet)!!! En 4 uur per week sporten. Oja, veel water, en niet alles in 1 keer maar netjes verdeeld over de gehele dag! ![]() Als je dit schema aanhoud moet het volgens mij wel lukken! |
![]() |
|
Zelf ren ik met Atletiekunie, is dat hetzelfde? Atletiekunie bouwt het in ieder geval heel rustig op, misschien is dat een idee voor je.
Verder wat de rest al zegt. Stoppen met roken lijkt me het belangrijkste in deze. Regelmatig en genoeg slapen en niet teveel van jezelf verwachten, zeker niet in het begin. Dat werkt ongelofelijk demotiverend. Beter stel je je doelen wat naar omlaag bij en realiseer je dat het sowieso al goed is dat je bent begonnen met sporten. Je hebt inderdaad wel overgewicht waar je iets aan zou moeten doen. Sporten zou daar bij moeten helpen, maar eens kritisch naar je eetgewoonten kijken, is misschien ook een idee. |
![]() |
|
Kan het zijn dat het te koud was toen je buiten ging lopen? Daar krijg ik vaak hoofdpijn en pijn in m'n gezicht van. Van vochtig weer ga ik ook sneller piepen en krijg ik meer last van m'n ademhaling (maar ik heb dan wel astma maar hoor dit ook van mensen die dat niet hebben dat ze dan sneller last hebben).
Beginnen met vier minuten hardlopen is misschien wat te enthousiast. Er zijn hardloopschema's zoals van Atletiekunie zoals Nienna zegt en bijvoorbeeld ook Start to run die heel langzaam opbouwen en beginnen met 1 minuut, misschien kan je zoiets beter proberen?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
Lifestyle |
Ut wordt zomer, dus...Bikini's!!!! Sjaan | 135 | 08-04-2003 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |