Citaat:
Goeie, er zijn uiteraard invoerrechten ed. Mijn vader had een keer naar een auto gekeken in het buitenland die ook in de hogere prijsklasses viel, maar uiteindelijk zou hij amper goedkoper uit zijn door zijn auto daar te kopen. Anyhow, als het om zulke bedragen gaat dan zitten je ouders bij een accountants kantoor, daar weten ze dat prima (en zelfs als die partner dat regelt kost dat <300 euro, wat beetje in het niks valt op 90.000 euro). Vraag het hun; verzekerd van goed antwoord met onderbouwing ;P.
|
Ja maar ik wil eerst altijd zelf kijken of ik er uit kom voordat ik aanklop bij bijv. mijn vader, stiefmoeder of wie dan ook.
Accounts kantoor? Haha nee, daar zitten ze niet, had trouwens wel gekund. Ik zal wel gelijk even zeggen wat voor werk ze hebben voordat jullie denken dat ze in de drugs zitten. Mijn vader en stiefmoeder hebben een aantal bedrijven lopen.
Even ontopic:
Als je vlakbij de grens woont (800 m) van Duitsland. Dan val je natuurlijk wel onder Nederland maar bestaat er dan niet de mogelijkheid om de auto in te schrijven in Duitsland onder een postadres? Of moet je daar ook ingeschreven staan of een eigen huis hebben staan wil je je auto in willen laten schrijven in DE?