Oud 31-03-2013, 15:26
hearrtbeatt
hearrtbeatt is offline
Hallo,

Ik zoek naar een vakantiebestemming. Eentje die zonnig is, en waar de temperatuur lekker hoog is. Hierbij denk je vast aan Spanje, maar ik wil weer eens wat anders.

Ik zou wel graag wat sightseeing willen doen, hoeft niet per se. Een drukke stad is ook geen probleem. Aan het strand is ook prima. In the middle of nowhere is ook niet echt een probleem, als er maar restaurantjes of supermarkten in de buurt zijn.

Met de auto of per vliegtuig; kan allebei.

Ik wil graag verblijven in een appartement/hotel (geen all-in)

Hebben jullie misschien ideeën voor een vakantiebestemming?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2013, 15:54
Verwijderd
Ga je alleen? Hoe oud ben je? Heb je een bepaald budget?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 16:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vorig jaar op Cyprus (Paphos) geweest, dat was toen erg leuk. Weet niet hoe het nu gaat lopen met de eurocrisis daar maar het is zeker een fijn vakantie-eiland. Italië is ook leuk, omgeving Gardameer is erg mooi maar in het hoogseizoen ook wel erg druk, Sardinië vond ik ook mooi, heel rustig ook qua toerisme. Een Grieks eiland of Turkije kan ook een optie zijn.
Oud 31-03-2013, 17:38
AzN
AzN is offline
Als ik jouw wensen zo lees, denk ik ook direct aan Turkije .
Oud 31-03-2013, 22:38
hearrtbeatt
hearrtbeatt is offline
Citaat:
Ga je alleen? Hoe oud ben je? Heb je een bepaald budget?
De grootte van de groep is 5 personen. Het budget maakt niet echt uit, ik zoek enkel naar een leuke vakantiebestemming. Ik wil niet naar Turkije. Aan Italië heb ik inderdaad ook gedacht. Maar dat is ook redelijk populair, en dus ook snel erg prijzig. Hebben jullie misschien ervaring met Kroatië?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 00:51
Skinbitten
Skinbitten is offline
Als je in een goede periode gaat kun je ook naar Noorwegen gaan.
Klinkt misschien raar, maar het is bijna hetzelfde klimaat als in Nederland, alleen wat droger. Dan voelt het al snel warmer aan.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 15:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
De grootte van de groep is 5 personen. Het budget maakt niet echt uit, ik zoek enkel naar een leuke vakantiebestemming. Ik wil niet naar Turkije. Aan Italië heb ik inderdaad ook gedacht. Maar dat is ook redelijk populair, en dus ook snel erg prijzig. Hebben jullie misschien ervaring met Kroatië?
Ik ben een aantal jaar geleden naar Rovinj in Kroatië geweest. Ik ben toen in juli geweest en het was er toen érg heet (te heet om echt iets te gaan doen). Bij Rovinj heb je niet echt stranden (het zijn echt rotskusten daar) maar het is wel een supermooi plaatsje, het is nog goedkoop vergeleken met de rest van Europa, de mensen zijn vriendelijk. Appartementen zijn wel erg eenvoudig en kijk goed als je meerdere appartementen boekt of het wel echt bij elkaar is. Wij hadden twee appartementen geboekt die wel in dezelfde wijk lagen maar met een paar straten er tussen, niet echt handig. Je hebt voor Kroatië ook een paspoort nodig, ID-kaart is niet voldoende. Als je mooi strand wil is Medullin een aanrader maar dat zijn vooral campings.
Oud 01-04-2013, 17:52
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Citaat:
Hallo,

Ik zoek naar een vakantiebestemming. Eentje die zonnig is, en waar de temperatuur lekker hoog is. Hierbij denk je vast aan Spanje, maar ik wil weer eens wat anders.

Ik zou wel graag wat sightseeing willen doen, hoeft niet per se. Een drukke stad is ook geen probleem. Aan het strand is ook prima. In the middle of nowhere is ook niet echt een probleem, als er maar restaurantjes of supermarkten in de buurt zijn.

Met de auto of per vliegtuig; kan allebei.

Ik wil graag verblijven in een appartement/hotel (geen all-in)

Hebben jullie misschien ideeën voor een vakantiebestemming?

Alvast bedankt!
Cuba is echt leuk en zonnig en veel winkeltjes etc ,
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 17:31
lukt
lukt is offline
Kroatië is echt super en lekker goed koop. ik ben er vorig jaar geweest maar dan met de bus. ideaal je gaat weg uit Nederland en in de Ochten ben je voor je hotel of appartement. slapen ging goed omdat ik een bus zat die alleen maar royal classl had. bij het hotel waar ik was een klein strandje, maar iets verder op allemaal rotsen. maar dat mag de pret niet drukken. als je het mij vraag KROATIË
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 22:53
DAH
DAH is offline
Kroatië is vrij geliefd en ik heb er vooral positieve dingen over gehoord. Anders is Italië ook erg goed. Ik heb eigenlijk alleen maar goede herinneringen van het Garda Meer.
Oud 04-04-2013, 13:06
Verwijderd
Bali.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 16:48
Silvano08
Silvano08 is offline
Rimini, Italië.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic