Oud 10-04-2013, 13:16
ThugGangsta
ThugGangsta is offline
Zie die geweldige bovenstaande titel:
Welke hoofdstukken van Nectar moet je leren voor het CE bio voor VWO?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2013, 13:23
Verwijderd
1 en 4.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 13:41
ThugGangsta
ThugGangsta is offline
Citaat:
1 en 4.
Kan me ergens niet voorstellen dat dat alles is...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 13:50
Verwijderd
Nee maar ik kan me ook niet voorstellen dat een antwoord op een forum voldoende is om op af te gaan. Google de officiële site.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 16:09
ThugGangsta
ThugGangsta is offline
Daar staan alleen de domeinen, en niet de hoofdstukken uit Nectar. Van mijn leraar heb ík geen blaadje gekregen van welke hoofdstukken met die domeinen overeen komen, maar misschien heeft een ander het dus wel, dus daarom vraag ik het hier.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 17:38
ThomasJu
ThomasJu is offline
Wat is het eind doel voor je middelbare school??
Genoeg kennis bezitten om te slagen voor het CE.

Ga er dan maar van uit dat je alles moet leren wat de docent je geleerd heeft hé. In sommige boeken staat soms dat je bepaalde dingen alleen hoeft te weten voor je SE. Beter gezegd "doet hoef je niet te leren voor je CE".

Bij alle domeinen staat vaag uitgelegd wat je moet weten. Kijk of je hierbij zelf kan verzinnen welke hoofdstuk waar bij hoort. Dan zie je ook gelijk of je iets niet weet.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 18:01
ThugGangsta
ThugGangsta is offline
Bij bio valt er veel weg, al die onzin over evolutie enzo hoef je allemaal niet te weten.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
al die onzin over evolutie

Anyway, in de syllabus van biologie op Examenblad.nl staat inderdaad precies welke subdomeinen je moet leren. Ik heb ook les gehad uit het boek Nectar, en voor zover ik me kan herinneren kwamen de subdomeinen en de titels van de hoofdstuken vrij goed overeen...

Je kunt toch wel een beetje zelf interpreteren of een hoofdstuk wél of niét bij de stof hoort naar aanleiding van die subdomeinen?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 07:21
ThugGangsta
ThugGangsta is offline
Citaat:

Je kunt toch wel een beetje zelf interpreteren of een hoofdstuk wél of niét bij de stof hoort naar aanleiding van die subdomeinen?
Die heb ik ook, maar het is zo'n werk om dat op te zoeken terwijl misschien iemand zijn leraar dat heeft opgegeven.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Bij bio valt er veel weg, al die onzin over evolutie enzo hoef je allemaal niet te weten.

Citaat:
Die heb ik ook, maar het is zo'n werk om dat op te zoeken terwijl misschien iemand zijn leraar dat heeft opgegeven.
Nogmaals, je gaat dan liever af op wat een random persoon op internet zegt? Als het niet klopt kost je dat uren nutteloze voorbereiding, dus stop er dan nu even een kwartiertje in?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 23:57
Peter1989
Peter1989 is offline
Die gebruikersnaam zegt mij voldoende...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 17:15
Starbucks-
Starbucks- is offline
http://slimslagen.nl/Docenten/Oefenm...S/Default.aspx

Hoofdstuk 5 uit deel 1 sowieso niet, volgens mij hoefde hoofdstuk 6 uit deel 1 niet, en hoofdstuk 19 (deel 3) ook niet.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 17:35
Verwijderd
Tip: leer absoluut zeker weten dna en rna en van transcriptie tot translatie. Ook de mathijss-streng, okazaki-fragmenten, lagging strand en leading strand e.d.

Hier heb je een youtube kanaal waar het ook wordt uitgelegd: http://www.youtube.com/user/DeBiologieLeraar

Tijdens mijn bio examen kreeg ik het ook en ik miste punten daardoor....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Tip: leer absoluut zeker weten dna en rna en van transcriptie tot translatie. Ook de mathijss-streng, okazaki-fragmenten, lagging strand en leading strand e.d.

Hier heb je een youtube kanaal waar het ook wordt uitgelegd: http://www.youtube.com/user/DeBiologieLeraar

Tijdens mijn bio examen kreeg ik het ook en ik miste punten daardoor....
Het examenprogramma kan elk jaar verschillen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten