Oud 22-05-2013, 16:15
matata
matata is offline
ik en een paar vrienden zijn van plan om op ons 16e een tattoo te laten zetten
maar ik heb wel een paar vragen :
op je linker of op je rechter schouder?
hoeveel kost zo'n ding?
en hoe moet je het verzorgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2013, 16:39
DAH
DAH is offline
Linker of rechter? Wat vind je zelf mooier? Dit is vooral iets esthetisch. Misschien heeft de tattoozetter ook nog enkele tips daarover.
Hoeveel het kost moet je denk ik navragen bij de tattoozetter.
Hoe je het moet verzorgen kun je in ieder geval op het internet vinden. Ook op de sites van veel tattoozaken is te vinden hoe je het moet verzorgen na het zetten van de tattoo. Waarschijnlijk kun je al je vragen kwijt bij de tattoozaak.

http://www.tattoobond-nbt.nl/index.p...=68&Itemid=116
Oud 22-05-2013, 18:54
matata
matata is offline
bedankt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 20:58
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Vraag je serieus mensen advies om iets wat op JOUW lichaam komt, voor je HELE leven? Dat kan alleen JIJ bepalen Aan je post te zien ben je nog lang niet klaar voor een tattoo!
Oud 25-05-2013, 21:12
matata
matata is offline
ik vroeg alleen wat het mooiste zou staan en wat praktische info
dat kan toch??
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 21:17
Elin3
Elin3 is offline
Bedenk je wel dat een tattoo voor altijd is. Deze vrienden heb je nu, maar misschien zie je ze over een paar jaar al niet meer, de tattoo blijft wel. Realiseer je dat goed en neem een tattoo waar je je later niet voor hoeft te schamen.
(Persoonlijk zou ik sowieso geen tattoo nemen met vrienden, zeker niet op deze leeftijd. Als ik iets op mijn lichaam zou willen zou dat puur voor mezelf zijn en niet iets wat ik samen doe met mensen die ik over een paar jaar nooit meer zie.)
Oud 26-05-2013, 18:31
Verwijderd
Als je op je 16e een tatoo neemt heb je er geheid spijt van binnen 2 jaar.

Verder zou ik tatoos sowieso afraden.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 19:17
Naimin
Naimin is offline
Citaat:
Als je op je 16e een tatoo neemt heb je er geheid spijt van binnen 2 jaar.

Verder zou ik tatoos sowieso afraden.
Klopt, hoevaak komt het wel niet voor dat mensen een tattoo namen, omdat dat toen leuk was. Er zijn zelfs tv-progamma's geweest over mensen die spijt hebben van een tattoo.

Jij gaat ook spijt krijgen van die tattoo, en daar ben ik bijna 100% zeker van. Ga er maar vanuit dat je je vrienden over een paar jaar niet meer ziet, waarvan je nu misschien denkt van "Die blijven mijn hele leven bij me".

Ik zou er is goed over nadenken als ik jou was, en vraag je af of je echt zo graag een tattoo wilt. Of dat je vrienden het gewoon graag willen.
Oud 27-05-2013, 12:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben het er niet mee eens dat je leeftijd er iets mee te maken heeft, ik heb mijn eerste ook op mijn 16e gezet en ik heb er nog nooit spijt van gehad. Van geen enkele trouwens. Waar ik het wel mee eens ben, is het vriendengedeelte. Ik heb die tattoo's toen gezet omdat ik dat wilde en omdat ik wist wat ik erbij voelde.
En ja, het kan zijn dat jullie over 20 jaar nog steeds goede vrienden zijn, dat zou mooi zijn, maar helaas is de kans groter dat jullie uit elkaar groeien of ruzie krijgen. Denk goed na over wat je gaat doen, want een tatoeage is voor altijd. Als je het weg laat laseren of er iets overheen laat zetten, zul je het toch altijd zien. Jij wel.
En ik moet je eerlijk zeggen, mijn eerste was ook impulsief en ik heb geluk dat ik iets heb gekozen waar ik voor altijd achter kan staan, maar anders was ik mooi de lul geweest.

Over de plek kan ik je geen advies geven, het is jouw lichaam, jij moet doen wat je mooi vindt. Ik heb er eentje op mijn linkerschouder, omdat ik op mijn rechterarm al wat had en ik vond dat er balans moest zijn.
Wat het kost scheelt ook per tatoeage en per shop. Dit kun je het beste in de shop zelf vragen. Ook hoe je het moet verzorgen, weten zij het beste.
Oud 20-07-2013, 01:51
bikinigek
bikinigek is offline
niet doen omdat het stoer is en je vrienden er 1 willen...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 18:10
monika95
monika95 is offline
Mijn vriend nam ook op zijn 16e een tattoage, en hij is er nogsteeds erg blij mee. Of je er spijt van gaat krijgen, ligt geheel aan jezelf. Wil je het zelf? En heb je er goed overna gedacht WAT je wilt?
Wat een tattoage kost is heel erg verschillend per zaak, maar zeg zeker niet; ik wil een tattoage van 100 euro. Spaar sowieso genoeg dat je kan zeggen; ik wil DIE tattoage.

een Tattoo is niet iets waar je op moet bezuinigen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
niet doen omdat het stoer is en je vrienden er 1 willen...
Super-avatar!

OT: Zeker bij meisjes vind ik tatoos niet mooi. Ook niet bij jongens trouwens. Maar smaken verschillen. Ik wilde toen ik 16 was een stoere skull op mijn arm! Blij dat ik daar vanaf gezien heb.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 20:06
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Je moet doen wat je zelf mooier vind. De prijs hangt van de grootte af en de moeilijkheidagraad van jouw afbeelding die jelaat zetten. Hoe je hem moet verzorgen krijg je na het tattoeren te horen. Als het goed is krijg je zElfs een brief mee met hoe of wat met de genezings zalf
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 20:08
Katelyn199
Katelyn199 is offline
als het een betekenis heeft. Dan vind ik hem prachtig. Dat heb ik zelf ook
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 20:09
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Citaat:
Klopt, hoevaak komt het wel niet voor dat mensen een tattoo namen, omdat dat toen leuk was. Er zijn zelfs tv-progamma's geweest over mensen die spijt hebben van een tattoo.

Jij gaat ook spijt krijgen van die tattoo, en daar ben ik bijna 100% zeker van. Ga er maar vanuit dat je je vrienden over een paar jaar niet meer ziet, waarvan je nu misschien denkt van "Die blijven mijn hele leven bij me".

Ik zou er is goed over nadenken als ik jou was, en vraag je af of je echt zo graag een tattoo wilt. Of dat je vrienden het gewoon graag willen.
Dat is helemaal waar! Ik heb er zelf 1. Een ster. En ik ben 15
Maar ik heb er goed overna gedacht en hij staat voor mijn vader die 10 jaar terug overleden s. Dan is het echt een ander verhaal!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 14:15
Verwijderd
Dan lijkt het me juist niet een ander verhaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten