Oud 23-05-2013, 22:05
SSD-swag
SSD-swag is offline
Hallo, ik heb sinds een paar weken in de gaten, dat ik een hard bultje rechts onder het borstbeen heb zitten. Het doet geen pijn en volgens mij zit het meer aan het kraakbeen vast.
Het kan niet bewegen.
Ik wil liever nog niet naar de huisarts gaan. Wat is dit?

Weet een van jullie wat dit kan zijn?

Groet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 22:26
SSD-swag
SSD-swag is offline
Ps. Niet dat het bultje aan het borstbeen vastzit.. Het is meer aan het kraakbeen rechts onder het borstbeen ..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2013, 10:24
Martiño
Martiño is offline
Dit kun je op afstand onmogelijk bepalen, het kan van alles zijn, en aangezien we je geen zekerheid kunnen geven heeft het geen zin om er een beetje naar te gissen. Bel de huisarts als je je zorgen maakt, daar is hij voor, en als je je er niet druk om maakt gewoon laten zitten.

Als het geen pijn doet, hard is (voelt als bot), niet beweegt is het waarschijnlijk niet echt iets ernstigs, gewoon een stukje bot. Maar zoals gezegd: het is maar een beetje raden want ik kan er niet zelf aan voelen.
Oud 24-05-2013, 10:34
SSD-swag
SSD-swag is offline
Oké bedankt..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 12:27
Maritt
Maritt is offline
misschien dat je eens op deze site kan kijken? Er staan best veel dingen op.
Oud 25-05-2013, 14:11
SSD-swag
SSD-swag is offline
Hallo bedankt, het is inderdaad een nuttige site..
Ik zocht naar; bultje kraakbeen borstbeen. Er kwam het syndroom van Tietze uit.. Dit is niet ernstig maar..
Ik de locatie van het bultje klopt wel alleen er staat een verdikking van kraakbeen en ik heb meer een bultje van < 1 cm
En echt pijn heb ik ook niet.. Maar het is wel akelig om te voelen en ik ben er constant mee bezig..

Kan iemand me helpen bij de bovenstaande vragen? Is een verdikking van kraakbeen hetzelfde als dit bultje??
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 16:16
Martiño
Martiño is offline
Dat weten we niet en dat kunnen we je ook op afstand onmogelijk vertellen. Ga naar de huisarts als je je zorgen maakt.

Zelfdiagnose is in ieder geval geen goed idee, het enige wat dat soort sites opleveren is dat je je nog meer zorgen maakt zonder dat je weet wat er aan de hand is.
Oud 25-05-2013, 17:26
Nonny
Nonny is offline
Idd, ga gewoon even langs de ha maandag, wss is het iets onschuldigs maar dan ben jij je zorgen kwijt en wij weten het ook niet precies zonder het te zien.
Oud 25-05-2013, 22:52
SSD-swag
SSD-swag is offline
Oké ga ik doen alleen mijn vraag is, word met een verdikking ook een bultje bedoelt?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 19:59
Maritt
Maritt is offline
Ik. Heb. Geen. Idee.

Maar het zou kunnen, zoals hierboven gezegd, als je echt 100% zekerheid wil, ga langs de huisarts. Al moet je onlin toch een end komen als je maar op de goede plekken zoekt
Oud 28-05-2013, 18:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Al moet je onlin toch een end komen als je maar op de goede plekken zoekt
Daar moet je gewoon niet aan beginnen, je komt er toch niet uit en als je iets hebt moet je alsnog naar een arts, die zijn eigen diagnose gaat stellen.
Oud 28-05-2013, 18:28
OVAP
OVAP is offline
Ga naar je huisarts die heeft ook een zwijgplicht want tegen je huisarts kan je alles zeggen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2013, 21:47
Maritt
Maritt is offline
Citaat:
Daar moet je gewoon niet aan beginnen, je komt er toch niet uit en als je iets hebt moet je alsnog naar een arts, die zijn eigen diagnose gaat stellen.
Dat klopt, 't is zijn/haar beroep. Die weten het het best
Oud 29-05-2013, 22:13
SSD-swag
SSD-swag is offline
Bedankt allemaal.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten